Archief - Volledige PC (zwart, desktop) => Mediacenter ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknyske

Legacy Member
Hop !

Er mag geboden worden hoor ! :D

Voor alle duidelijkheid:
Er mag ook onder de meeneemprijs van 98 (PC alleen) / 138 euro (volledige PC-set) exclusief geboden worden.
Ik zie dan wel waar we geraken...

Big.loco.poco

Legacy Member
Bod van 130e op PC + 3dkaartmet een TV-out + hauppauge USBTV ( met remote) , bod geldig tot eind deze week ( voor zaterdag want kan in weekend wel afhalen...) BOD alleen geldig op totaal pakket !

Teknyske

Legacy Member
Big.loco.poco zei:
Bod van 130e op PC + 3dkaartmet een TV-out + hauppauge USBTV ( met remote) , bod geldig tot eind deze week ( voor zaterdag want kan in weekend wel afhalen...) BOD alleen geldig op totaal pakket !

Voor die Hauppauge Win TV PVR USB2 zie
HIER

Big.loco.poco

Legacy Member
Voor de duidelijkheid mn bod op pc met 3dkaart(tv out) is 65e en de Tv-kaart ook 65e ...,maar bod is als 1 geheel geldig :) Zal bod plaatsen van 65e op andere topic

plat_muisken

Legacy Member
had ik niet bijna identiek dezelfde gekocht van jou eerder? kan er ng 1 gebruiken is deftig materiaal :-)

ik bied 100 euro incl verzending voor

IBM Netvista, in zwarte desktop-case
- Processor: Intel P4, 2 GHZ
- RAM: minstens 1 GB SDRAM
- HD: 40 GB, 7200rpm
- GRAKA: Nvidia Vanta, AGP
- LAN: onboard
- SOUND: onboard
- OPTICAL: CD/DVD-lezer, DVD-R(W) en DVD-RAM schrijver
- 2x 3 1/2 en 2x 5 1/4-vakken.
- Zeer stille PC, koelventilator maakt weinig lawaai.

- toetsenbord en muis (zwart).


dus pc + muis en tb

Big.loco.poco

Legacy Member
wil je excl bieden ? Dan kank zie of je meer of minder biedt:) Want verzending is wrs minstens 10e :)?

Teknyske

Legacy Member
Big.loco.poco zei:
wil je excl bieden ? Dan kank zie of je meer of minder biedt:) Want verzending is wrs minstens 10e :)?

FYI: Verzending via GLS komt op een 14 eurokes.

Dus dit komt neer op een bod van een 85 eurokes voor de PC.

plat_muisken

Legacy Member
hierbij nog es bevestigd: 85 euro dan voor Pc + tb en muis

wie heeft momenteel het hoogste bod / aan welk bod geef je de voorkeur?


mvg

Teknyske

Legacy Member
plat_muisken zei:
hierbij nog es bevestigd: 85 euro dan voor Pc + tb en muis

wie heeft momenteel het hoogste bod / aan welk bod geef je de voorkeur?
mvg

Jouw bod van 85 euro excl geniet momenteel de voorkeur.

had ik niet bijna identiek dezelfde gekocht van jou eerder? kan er ng 1 gebruiken is deftig materiaal :-)

Ja, klopt, is dus hetzelfde modelleke !

Teknyske

Legacy Member
Big.loco.poco zei:
Voor de duidelijkheid mn bod op pc met 3dkaart(tv out) is 65e en de Tv-kaart ook 65e ...,maar bod is als 1 geheel geldig :) Zal bod plaatsen van 65e op andere topic

Hey sorry, maar je begrijpt allicht dat het bod van 85 euro voor die PC de voorkeur geniet he...

Voor die WinTV-PVR-USB2 is intussen ook 85 euro geboden.

En 130 <-> 85 + 85 euro so far, dat is toch wel een serieus verschil he....

Teknyske

Legacy Member
Hop !

Dit is zeker een goede PC, ook voor toepassing als mediacenter enz...

Deze PC kan los of als set met muis, toetsenbord en 19"-flatscreen CRT gekocht worden.

Hoogste bod bedraagt momenteel
85 euro exclusief / 100 euro inclusief voor de PC+KB+muis

Het bieden wordt afgesloten nu vrijdag 1 februari om 21u.

Bieden maar !

Mvg,
Teknyske

Teknyske

Legacy Member
Teknyske zei:
Hop !

Dit is zeker een goede PC, ook voor toepassing als mediacenter enz...

Deze PC kan los of als set met muis, toetsenbord en 19"-flatscreen CRT gekocht worden.

Hoogste bod bedraagt momenteel
85 euro exclusief / 100 euro inclusief voor de PC+KB+muis

Het bieden wordt afgesloten nu vrijdag 1 februari om 21u.

Bieden maar !

Mvg,
Teknyske

Hop !

Nog een klein uurtje te gaan...

Teknyske

Legacy Member
Teknyske zei:
Hop !

Dit is zeker een goede PC, ook voor toepassing als mediacenter enz...

Deze PC kan los of als set met muis, toetsenbord en 19"-flatscreen CRT gekocht worden.

Hoogste bod bedraagt momenteel
85 euro exclusief / 100 euro inclusief voor de PC+KB+muis

Het bieden wordt afgesloten nu vrijdag 1 februari om 21u.

Bieden maar !

Mvg,
Teknyske

OK, de PC gaat naar Plat_Muisken voor 85 euro exclusief / 100 euro inclusief !

Ik stuur PM voor afhandeling...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan