sarnath
Legacy Member
Abit A8V Socket 939 moederbord AGP 40 euro excl startprijs
--> met factuur (nog onder garantie) en in perfecte staat
ATI X800GTO (overgekocht van Mothotet hier op forum enkele weken geleden, maar ontvang m pas dinsdag wrs, en wegens lan en zo heb ik ondertussen een andere kaart gekocht). 120 euro excl startprijs
Dan doe ik heel mss die kaart weg die ik gekocht heb, nl de X850XT PE van Sapphire, is vorige week aangekocht met factuur en alles erbij dus en originele verpakking, zou m willen verkopen omdat ik toch nog wat zwaarder wil gaan
, indien iemand wil ruilen met een 7800GT of GTX (met opleg van mijn kant natuurlijk) die ook in PERFECTE staat is, doe een voorstel.
Gaat enkel weg voor 300 euro incl (heb er nog 335 voor betaald vorige week)
EDIT : het gaat dus om pci express beeldkaarten
Enkele regels:
-->off topic is bad post
-->gelieve niet onder de startprijs te bieden TENZIJ een goede reden
-->bieding loopt totdat ik een bod heb dat mij aanstaat, indien dit zo is neem ik het recht te verkopen (ik zal echter na een goed bod nog even de anderen te tijd geven te overbieden)
-->ik neem het recht buiten het forum te verkopen als ik een interessant bod krijg
--> met factuur (nog onder garantie) en in perfecte staat
ATI X800GTO (overgekocht van Mothotet hier op forum enkele weken geleden, maar ontvang m pas dinsdag wrs, en wegens lan en zo heb ik ondertussen een andere kaart gekocht). 120 euro excl startprijs
Dan doe ik heel mss die kaart weg die ik gekocht heb, nl de X850XT PE van Sapphire, is vorige week aangekocht met factuur en alles erbij dus en originele verpakking, zou m willen verkopen omdat ik toch nog wat zwaarder wil gaan
, indien iemand wil ruilen met een 7800GT of GTX (met opleg van mijn kant natuurlijk) die ook in PERFECTE staat is, doe een voorstel.Gaat enkel weg voor 300 euro incl (heb er nog 335 voor betaald vorige week)
EDIT : het gaat dus om pci express beeldkaarten

Enkele regels:
-->off topic is bad post
-->gelieve niet onder de startprijs te bieden TENZIJ een goede reden
-->bieding loopt totdat ik een bod heb dat mij aanstaat, indien dit zo is neem ik het recht te verkopen (ik zal echter na een goed bod nog even de anderen te tijd geven te overbieden)
-->ik neem het recht buiten het forum te verkopen als ik een interessant bod krijg