Archief - watercooling + ocz pc3700 + logitech mx700 + powertip schermpjes (5)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

benwake

Legacy Member
Beste mensen, ik verkoop desondanks mijn thread over pc1066 teamgroup ram ook het volgende:

1/ meer dan complete watercoolingset : 150€
=> black ice pro radiator + 2 x 12cm fanns (stil maar verzetten toch wat)
=> swiftech storm cpu waterblock, megabekend, je moet maar eens googlen
=> dompelwaterpomp van hydor, 1200l = grote capaciteit en stilte tegelijk
=> asetek waterchill cpu & graka & chipset waterblocks
=> bijkomend plexi voor de cpu waterblock
=> mountings, fittings, ...
=> klein flesje waterwetter toestan
=> 6 nieuwe rollen teflon
=> duust meter tubing ^^ 1/2" met boogje (zie blauw op foto)
=> http://users.skynet.be/benwake/watercooling.JPG

2/ OCZ pc3700 DDR1 gold high end memory : 70€
=> link
=> => http://users.skynet.be/benwake/ocz.JPG

3/ logitech mx700 muis
=> redelijk gebruikt geweest zoals op de foto te zien is maar mag weg voor prijske, geen prijs in gedachten
=> http://users.skynet.be/benwake/logitech.JPG

4/ Powertip etc karakter/lcd schermpjes : 75€
=> parallel kabel, klaar om schermpje te maken
van links naar rechts, boven naar onder:
=> reeds gemaakte powertip pc1602l + plaat om in 5.25" + ...
=> grafisch az displays AGM1264f
=> karakter met blauw backlight az displays acm2004d
=> karakter display 4*duust:) nanya plastics M028G
=> gloednieuw met plastiekje rode backlight cfah2004a-rgb
=> http://users.skynet.be/benwake/schermpjes.JPG

prijzen tussen haakjes zijn richtprijzen, kdenk niet dat ze te hoog zijn, indien wel doe je maar een bod dat er liefst op trekt, maar geen gezaag! :)

grtz

eventuele ruil met een oc voeding kan, of iets anders, stel maar voor :)

SuSEQ

Legacy Member
Die OCZ, hoeveel is dat? 2*512 of 2*256? De foto is te onduidelijk om het te kunnen lezen.

Gr, SuSEQ

benwake

Legacy Member
swuis zei:
ivm die waterkoeling. Fittings voor welke sockets?

mvg
oula, allemaal dacht ik :)

http://www.swiftnets.com/products/Storm.asp

socket 478 (Intel® Pentium® 4),
socket 775 (Pentium® 4 "Prescott"),
socket 603/604 (Intel® Xeon™ - 400 & 533 Mhz FSB),
socket 462 (AMD® Athlon®, Duron®, Sempron, MP, XP)
socket 754, 939, 940 (AMD® 64 bit processors)
socket AM2 (AMD® Athlon® 64, X2, FX, Sempron®) - In option with AM2 hold-down plate kit

swuis

Legacy Member
sterke interesse hier, hoelang is deze al in gebruik geweest?

benwake

Legacy Member
swuis zei:
sterke interesse hier, hoelang is deze al in gebruik geweest?

was bedoeld om te overcocken, kheb er een P3 en een amd K6 mee overcocked, hooogstens 5 cpu's dus hoogstens 10u gedraaid ...
t'is zelfs zo erg dat de plexi en chipset koelblok nog ongebruikt zijn :)

swuis

Legacy Member
80 om te beginnen op de watercooling set int geheel, voor den boel op gang te trekken.

swuis

Legacy Member
@benwake, kom je ooit in de regio kortrijk? of zou je dat zien zitten om dat tot daar te brengen? (tegen vergoeding uiteraard....)

Mvg

benwake

Legacy Member
swuis zei:
@benwake, kom je ooit in de regio kortrijk? of zou je dat zien zitten om dat tot daar te brengen? (tegen vergoeding uiteraard....)

Mvg

dat zie ik wel zitten idd :)

Vochtig

Legacy Member
Zie jij dat zitten om mij mee helpen die watercooling te installen in regio gent tegen vergoeding ? En ruil tegen die speakers + vergoeding ??

Mvg

benwake

Legacy Member
stuur PM'etje om te vertellen wat je exact in gedachten had ;)
swuis ook maar :)

Vochtig

Legacy Member
Watercoolingset is dus verkocht aan mij :) Wij spreken dus vnv af ? You've got PM :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan