Archief - WESTERN DIGITAL Passport 120GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.S

Legacy Member
- 1 maand oud incl. aankoopbewijs (aangekocht bij Tones)
- weg wegens geen gebruik

- info:

WESTERN DIGITAL Passport 120GB 5400rpm USB2.0 Super Portable Hard drive Bus Powered

http://www.tones.be/shop_product.php?idx=103438


De Passport is een portable harde schijf die 100 gram weegt en u in de hand mee kunt nemen. U kunt vanwege het compacte formaat de 120 GB schijf makkelijk in uw binnenzak vervoeren. Verder is hij ook makkelijk te installeeren, omdat hij via USB 2.0 gewoon volgens het Plug & Play principe werkt.

Verder wordt de Passport standaard geleverd met Google software om de harde schijf te doorzoeken naar onder andere foto's. U kunt met de software tevens uw waardevolle gegevens beveiligen en ook syncen met een PC nadat u de schijf losgekoppeld heeft. Dit is handig als u de harde schijf gebruikt om gegevens uit te wisselen tussen twee computers.

De Western Digital Passport harde schijf wordt geleverd met een USB-kabel en een handleiding.



- meeneemprijs zullen we nog zien

- Foto's zijn net dezelfde als degene die je op het internet vindt, is nog maar 1 maand oud hé


Grts

robbeke

Legacy Member
ja ik moet men bod al intrekken , haal net een folder uit de bus van de aldi , waar het 160 gig model in reclame staat.

kibo

Legacy Member
robbeke zei:
ja ik moet men bod al intrekken , haal net een folder uit de bus van de aldi , waar het 160 gig model in reclame staat.

Voor het intrekken van uw bod,kan TS negatieve itrader geven.

robbeke

Legacy Member
dan had ik het gewoon beter verwijderd...
dan had niemand het gezien

RSSD

Legacy Member
robbeke zei:
dan had ik het gewoon beter verwijderd...
dan had niemand het gezien

Wij kunnen zien dat ge uw post hebt verwijderd,de conclusie is snel getrokken hé...

Psychodweep

Legacy Member
Mr.S zei:
Bod genoteerd

kzou er nog graag iets meer voor hebben

grts

65 EUR is een mooie prijs als je kijkt naar de nieuwprijzen van dergelijke 120GB externe laptop schijfjes....

ebay

Legacy Member
Duurt hier wa te lang naar mijn goesting.
Mijn bod geldt tot 2 oktober 15.00u.
Is tamelijk dringend voor mij, dusja...

Amadeke

Legacy Member
ja, wou net zeggen dat die link leuk is LOL
zijn wel snel in prijs gedaald dan

Mr.S

Legacy Member
Lager dan die prijs kan ik dat onmogelijk verkopen, dan houd ik hem liever, miss stijgt de prijs binnenkort weer ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan