Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit mag wel, ken genoeg mensen die dit al gedaan hebben indien je probs ondervind bel je gewoon even en ze helpen je verder.Ozymandias zei:welke versie is dat? Full, update of OEM? OEM licenties mogen alleen verkocht worden met de pc waarbij ze zijn aangekocht; en microsoft aanvaardt geen activaties op andere moederborden meer (sinds begin deze week) .
Linckxs zei:Dit mag wel, ken genoeg mensen die dit al gedaan hebben indien je probs ondervind bel je gewoon even en ze helpen je verder.
@maatje, jouw post slaat gewoonweg nergens op.
worldservice7 zei:Da bellen is echt klote...
worldservice7 zei:Zal u eens uitleggen wat dit bijdraagt
Ge stelt het te simpel voor, ge belt een paar keer, ze helpen u, het gaat nog nie, ge belt dan nog eens, dan helpen ze u weer en dan gaat het nog nie. Uiteindelijk ben je veel geld kwijt (want de gratis lijn werkt niet altijd) en ist nog niet actie. dat wil ik bijdragen....
