Archief - World of warcraft- lvl 60 ud rogue

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spider

Legacy Member
hoi ik wil hier mijn wow en account verkopen.

tis nen lvl 60 Undead Rogue

dis was men broer zijn account tot hij gestopt is maar ik heb er eigenlijk ook niet genoeg tijd voor speel liever met men main char

Er is vooral met gepvp'd en draagt de legionner set.

Hij is zo goed als exalted bij Arathi Basin nog een 3k te gaan ofzo en als ge wa goed speel bent ge op een week exalted en dan kunt ge http://www.thottbot.com/?i=51679 en http://www.thottbot.com/?i=51124 kopen


ik heb alle items voor amulet of the darkmoon http://www.thottbot.com/?i=43504 moet het alleen nog gan omwisseln op de fair vorr de amulet

proffs zijn 300 alcemie/herbalism ik kan major mana en health pots maken en voor duurder door verkopen :rofl:

heb ook een epic mount


hier is het profiel http://wow.allakhazam.com/profile.html?806420


en een fotoke http://users.pandora.be/spinnenkop/WOW screens/sac1.JPG

the_fox

Legacy Member
cool, is dit "zoek de fouten" ?

1) je mag een account niet verkopen voor het char dat erop staat (en op de manier da ge alles in detail beschrijft is dat de bedoeling blijkbaar)
2) alle verkopen op games.TN moet in de post gebeuren, geen boden per PM
3) ...

[Gizmo]

Legacy Member
ma lol waar maakt ge u nu druk in

hij heefd toch nergens een min prijs gezet?

Spider

Legacy Member
the_fox zei:
cool, is dit "zoek de fouten" ?

1) je mag een account niet verkopen voor het char dat erop staat (en op de manier da ge alles in detail beschrijft is dat de bedoeling blijkbaar)
2) alle verkopen op games.TN moet in de post gebeuren, geen boden per PM
3) ...


ga es ergans ander lulle, ik geet de cds er bij dus het mag wal

RpR

Legacy Member
mauron zei:
Er staat genoeg in de EULA en ToS om dat tegen te spreken, maarja...
Ok het verkopen van account mag niet want nog steeds eigendom van blizzard.
Het verkopen van het spel waarbij toevallig dan een lvl xx zit.


Welke server?

Spider

Legacy Member
server is magtheridon er zijn maar 2 servers in eu (eng die de gates van aq open hebben) magtheridon en al'alkir

DreamWearl

Legacy Member
meeneemprijs ken'k verkrege via pm (100€) ma'k wil toch ook min-prijs...

alsook of cd & boekse & doos etc aanwezig is
(nog gn antwoord gekrege op pm eromtrend)

Desert

Legacy Member
100 euro das veel te veel als iemand nen pm stuurt naar wow is die account niets meer waard want dan bannen ze hem

bod 10 euro

RpR

Legacy Member
Desert zei:
100 euro das veel te veel als iemand nen pm stuurt naar wow is die account niets meer waard want dan bannen ze hem

bod 10 euro
En je mag nooit meer vragen dan nieuwprijs van een spel...

[MgC]Hammer

Legacy Member
Als je betaald wil worden voor de tijd die je ergens in steekt, moet je gaan werken. Het spel kost 25 nieuw ongeveer, omdat daar tijd in zit betekent niet dat het meer waard is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan