Archief - X2 4200 S939: laatste kans

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Art

Legacy Member
Nerioguykes was wel eerst met zen bod en het was aanvaard door de verkoper.
De eerstvolgende bieder had dus meer moeten bieden en niet hetzelfde bedrag.
Als nerioguykes de cpu niet krijg mag hij een negatief punt geven.

nerioguykes

Legacy Member
Thnx voor de verduidelijking Art, maar in ieder geval vind ik het een sjiek gebaar van Hungry en heb ik me blijkbaar in hem vergist , ik ga dus zeker geen negatieve punten geven.
Bij deze ben ik dus akkoord om Maandagavond voor 20:00 uur te laten weten aan Hungry of ik al dan niet de cpu neem, hoe we dit regelen zien we dan eventueel wel.

Hungry®

Legacy Member
Art zei:
Nerioguykes was wel eerst met zen bod en het was aanvaard door de verkoper.
De eerstvolgende bieder had dus meer moeten bieden en niet hetzelfde bedrag.
Als nerioguykes de cpu niet krijg mag hij een negatief punt geven.
ik noteer bij deze dat een bod onder voorbehoud dat genoteerd wordt door verkoper wordt beschouwd als een bindend bod. Voor de toekomst dan wel. Voor de rest blijven mijn afspraken met nerioguykes uiteraard geldig.

Amadeke

Legacy Member
Heren, ik ben blij dat jullie er onderling uitkomen, maar een bij een bod onder voorbehoud hoort een genoteerd onder voorbehoud (welk ik mss had moeten vermelden), als iemand anders dan een "concreet" voorstel doet krijgt dit voor mij voorrang.

Dit is hoe ik het zag.
Het was absoluut niet mijn bedoeling iemand te bevoor- of te benadelen.

Hungry®

Legacy Member
Amadeke zei:
Heren, ik ben blij dat jullie er onderling uitkomen, maar een bij een bod onder voorbehoud hoort een genoteerd onder voorbehoud (welk ik mss had moeten vermelden), als iemand anders dan een "concreet" voorstel doet krijgt dit voor mij voorrang.

Dit is hoe ik het zag.
Het was absoluut niet mijn bedoeling iemand te bevoor- of te benadelen.
sure, maar bij deze heb ik de grootste bedenkingen bij het niet gevraagde optreden van Art. Bij deze is ondertussen een klacht vertrokken. Voor de rest blijft hetgeen ik al heb gepost.

Art

Legacy Member
Dus omdat het niet door u gevraagd is komt er een klacht.
Als er iets binnenkomt bij ons word dat bekeken.
De reply van de verkoper was hier genoteerd = aanvaard dus.
De verkoper had er in de eerste plaats moeten bijzetten dat hij dat bod niet aanvaarde , door er al niet genoteerd bij te zetten, daardoor ook mijn repons op dat moment.
Hij zei maar na u bod dat hij een "beter" bod wou.Had hij er dus moeten bij zetten toen hij genoteerd zei op nerioguykes zen bod.

Dit zal ook zo gemeld worden aan de ombudsman en de overige mods hebben ook de reply gelezen van mij en op de hoogte gesteld ervan.

Hungry®

Legacy Member
Amadeke zei:
Ik heb nog 1 spiksplinternieuwe X2 4200 voor socket 939 te koop.

Meeneemprijs: 70 euro inclusief verzending binnen België

Onder die prijs bieden heeft geen zin :D

Indien niet weg op zaterdag om 20.00 gaat hij naar Ebay

er was maar 1 bedrag mogelijk nl 70 euro inclu. U suggereerde dat ik nu moest gaan overbieden op een MEENEEMPRIJS dat meen je toch niet voor zover er al een meeneemprijs was geboden, de enige prijs die geboden werd was een prijs onder voorbehoud

Ik kan je nu een tiental threads gaan opsommen waar zo een prijs werd geboden en later ingetrokken, het hangt allemaal van de verkoper af of die daar gewoon mee instemt....

In dit geval Art is er toch geen probleem om daar ineens een eigenste mening in te claimen die dan nog op NIKS behalve een eigenste mening is gebaseerd; we kwamen er uit...Onder ons.
Ik vraag me af op welk reglement je hier tussenkomt, je hebt geen enkele reden, een bod onder voorbehoud is imho geen bod en als een reëel bod later komt gaat dat erboven of niet.

Art

Legacy Member
Een bod onder voorhoud is een bod dat je niet moet aanvaarden als verkoper als die geboden word.
Nu heeft de verkoper dit in dit geval wel aanvaard.

Hungry®

Legacy Member
Art zei:
Een bod onder voorhoud is een bod dat je niet moet aanvaarden als verkoper als die geboden word.
Nu heeft de verkoper dit in dit geval wel aanvaard.
hij heeft het genoteerd.

Art

Legacy Member
Niet genoteerd = niet aanvaard
Genoteerd = aanvaard

Dit duidelijk te zien op het eerste bod hier al gezet in de thread.

Amadeke

Legacy Member
Zeg Artie, ik doe nog altijd wat ik wil OK.
Ik heb een bod onder voorbehoud aanvaard en aan een echt bod verkocht.
Het was een rare situatie waar we allemaal uit geleerd hebben.
Hungry & Nerioguykes worked it out.

Want geen idee waar er een probleem is als alle partijen zelf tot een overeenkomst komen.

Hungry®

Legacy Member
Art zei:
Niet genoteerd = niet aanvaard
Genoteerd = aanvaard

Dit duidelijk te zien op het eerste bod hier al gezet in de thread.
genoteerd is genoteerd, aanvaard is aanvaard. Ik vraag me iegenlijk af wat je hier komt doen temeer daar we al een compomis hadden? Een toegeving van mijnentweege of zint je dat niet? Moet ik je eens een ander thread gaan posten waar wat hetgeen genoemd wordt 'decenty' ook verre van zoek is, je vraag het me maar ik post die wel hoor.

Art

Legacy Member
Dit werd door mij origineel gezegt omdat er ons op gewezen werd en dus geen ongevraagde mening was.

Hungry®

Legacy Member
ik ga verder met de andere koper via pm en de verkoper dus ook. We regelen dat nu onder ons, case closed wat mij betreft.

Art

Legacy Member
Ook voor mij.Zal het al closen omdat er toch een deal zal zijn met een van de 2.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan