Guardian-X-
Legacy Member
Hey
ik verkoop mijn zboard
bevat dus de starterset+bf2 layin (qwerty spijtig genoeg) de starterkit is wel in azerty !
heb dit maar 1 keer uit de doos gehaald en geprobeerd .. is gewoon mijn ding niet ..(geen goesting om het bord gewoon te worden) ben teruggegaan naar mijn logitech kb.
heb dit gewonnen op een lanparty .
dus alles is erop en eraan en in absolute nieuwstaat
afhalen heeft grote voorkeur want dit verzenden zie ik nie echt zitten
Min prijs = 40€
meneem = 45€ (beide afgehaald)
afhalen is te Eke (tusse gent en deinze)
oja reden van verkoop = gebruikt et nooit en ga weldra G15 kopen
staat ook:
http://www.tones.be/forum/posting.php?mode=newtopic&f=8
http://www.lotverkopen.be/viewtopic.php?p=25225#25225
edit : betreft dus onderstel + 1layin (normaal keyboard) + 1 universele Game layin + 1 BF2 Layin
ik verkoop mijn zboard
bevat dus de starterset+bf2 layin (qwerty spijtig genoeg) de starterkit is wel in azerty !
heb dit maar 1 keer uit de doos gehaald en geprobeerd .. is gewoon mijn ding niet ..(geen goesting om het bord gewoon te worden) ben teruggegaan naar mijn logitech kb.
heb dit gewonnen op een lanparty .
dus alles is erop en eraan en in absolute nieuwstaat
afhalen heeft grote voorkeur want dit verzenden zie ik nie echt zitten
Min prijs = 40€
meneem = 45€ (beide afgehaald)
afhalen is te Eke (tusse gent en deinze)
oja reden van verkoop = gebruikt et nooit en ga weldra G15 kopen
staat ook:
http://www.tones.be/forum/posting.php?mode=newtopic&f=8
http://www.lotverkopen.be/viewtopic.php?p=25225#25225
edit : betreft dus onderstel + 1layin (normaal keyboard) + 1 universele Game layin + 1 BF2 Layin