Archief - Zwarte 19" Iiyama Vision Master Pro 455

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kicko

Legacy Member
Hi,

Wegens overschakeling naar TFT heb ik deze monitor te koop:

Zwarte Iiyama Vision Master Pro 455 (MM904U)
***********************************

"Iiyama Vision Master Pro 455 combines DiamondTron technology with high-brightness feature to make the most of multimedia applications. It also features sRGB support for accurate color reproduction and a maximum resolution of 1600 x 1200."

Volledig vlak scherm door diamondtron technologie
Kleur: Zwart
Dot pitch: 0.25 mm
Interface: VGA (HD-15)
Breedte: 46.0 cm
Hoogte: 46.1 cm
Diepte: 46.5 cm
Gewicht: 22.0 kg

Compatibel met MAC en PC

Maximum resolutie is 1600 x 1200 aan 75Hz, ik heb hem hier draaien op resolutie 1280 x 1024 aan 85Hz.

Ouderdom zal iets van een 3 jaar zijn. Geen gebruikssporen, de monitor is altijd perfect onderhouden geweest.

Beschikbaar vanaf zaterdag 4 februari.

Minimumprijs: 110 euro (hieronder gaan heeft geen enkel nut)
Meeneemprijs: 180 euro

Na het bieden van de minimumprijs blijft de thread nog 24 uur open.

kicko

Legacy Member
Bod 110 euro op tones.

Het eerste bod is binnen, dus dan gaan de 24h van start. Maandag om 15h sluit ik de thread en wint de hoogste bieder het scherm.

smason

Legacy Member
k heb de witte versie daarvan, en ik moet zeggen, vind het een schitterend scherm! zeker als je het voor een prikje tweedehands kan kopen.

spijtiggenoeg heb ik een beige versie, wist niet dat die er ook in het zwart was :(

kicko

Legacy Member
@smason: de zwarte versie van het scherm is nogal zeldzaam en redelijk moeilijk aan te geraken.

@maXx: Hasselt das 20 minuutjes rijden voor mij. Voor een goed bod wil ik hem misschien wel brengen :)

kicko

Legacy Member
Laatste upje..

Niemand die een schitterende 19" CRT vandoen heeft?

Als er geen hogere bieders zijn voor 15h vandaag is het verkocht op tones.

kicko

Legacy Member
Bieder op tones trekt zijn bod in. Ik zal binnenkort een nieuwe thread openen voor de verkoop. Hopelijk is er dan wat meer interesse.

Voor zwaar geïnteresseerden: hier bieden mag nog altijd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan