Archief - [GBA] Games tekoop te ruil! nintendo, sega en playstation!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zelda rulezz

Legacy Member
Hier ben ik nogmaals met men hoop op nieuwe games of geld :)
[D]= Doosje
= Boekje
[R]= Zeldzaam
[P]= Perfecte staat, ziet het verschil niet tussen een nieuwe en dit.

SNES:
Tintin au tibet 5€ inc
Asterix en obelix 5€ inc

Sega megadrive:
Mortal kombat 2 4€ inc

GB(A)
GB:
Pokémon blue 4€ inc
Pokémon Yellow 5€ inc
Adventure island 5€ inc
GBA:
Mario advance 1 10€ inc
Super ghouls n ghosts [D][P] 14€ inc
The legend of zelda: ALttP [D][P] 15€ inc
Donkey kong Advance 3 [D] 14€ inc
Metal slug advance [D] 13€ inc

N64:
Shadowgate 64 [D][R] 10€ inc
Tony hawk 1 4€ inc

GC:
Madden 2003 [D] 5€ inc
The urbz in the big city [D][P] 10€ inc

PS1/2
PS1:
Dragon ball Z ultimate battle 22 [D][P] 6€inc

PS2:
Sonic riders [D][P] 13,5€ inc

zelda rulezz

Legacy Member
Kom op mensen! als iemand dragon ball Z budokai tenkaichi 2 wilt ruilen mag hij kiezen uit games terwaarde van 30€

zelda rulezz

Legacy Member
the godfather heb ik al toch bedankt :) in wat ben je geintereseert want als ik niks kwijt geraak wil ik dat wel ruilen, kan ik daarmee voort ruilen :D
@ iceman, 8€ inc?

BiZi

Legacy Member
No prob zelda :)

Kheb nog een GT4 dubbel, mint condition.
Heb je die al?

zelda rulezz

Legacy Member
nee die heb ik niet, in welke game(s) heb je intresse?

BiZi

Legacy Member
Kheb niet echt interesse in die Sonic Riders, maarja khebbem zelf nog niet :/

Toevallig geen andere PS2 games die wegmogen?

Mvg

zelda rulezz

Legacy Member
nee sorry heb er geen meer die ik zou willen ruilen... miss als ik er nog wat aankrijg die me niet echt aanstaan :)

C.R.E.A.M

Legacy Member
Shadowgate 64 [D][R] 10€ inc
kan ik er zelf omkomen ook?
is doosje nog in goede staat?

Fanatix

Legacy Member
Bereid GBA games te ruilen? Ben geintresseerd in Metal slug...

Volgende te ruil:
Super dodge ball
Tony hawk pro skater 2
Driven
Gekido
Rogue spear
Broken Sword
NBA Jam

zelda rulezz

Legacy Member
@ tasadar inorde pm send ;)

@ CREAM Doosje ziet er perfect uit maar er plakt welnog een prijsplakkertje op dat je er miss best niet aftrekt, zodat er geen beschadeging oploopt,en heb ook gzeien dat ik het N64logo uit het voorprentje van het boekje heb uitgeknipt, voor de rest in perfecte staat, ja is inorde om te komen halen, prijs is dan 8,5€

@Fanatix, ik wil wel ruilen tegen Gekido

zelda rulezz

Legacy Member
Oké is goed , zal wrs voor morgen zijn, ik moet wel 1st terug zijn van gamepower expo :)

C.R.E.A.M

Legacy Member
ok prima;)
je moet maar je adres mailen en het uur dat ik moet komen.
oja ik zie dat je bomberman hebt op de cube als je die ooit wegdoet weet het me te zeggen:D :D

zelda rulezz

Legacy Member
hehe , op bomberman kan je nog hééél lang w8en is namelijk mijn favoriete multyplayer game :p, maar ik zal je morgen mailen (e-mail stuur ik via pm)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan