San Yokohama
Legacy Member
ik ruil dus het Wii spel : The Legend of Zelda : Twilight Princess.
het spel is pas aangekocht en maar 2x mee gespeeld, in nieuwstaat dus!!
ik doe het weg omdat het me niet aanstaat.
enkel te ruil voor een ander Wii spel.
gaat alleen weg bij een goed bod, anders laat ik hem wel in de kast liggen..
Geen offtopic a.u.b., zoals ik in andere topics gezien heb :
"gij zijt zot om zelda weg te doen etc..."
of ik geef een report.
greetz
het spel is pas aangekocht en maar 2x mee gespeeld, in nieuwstaat dus!!
ik doe het weg omdat het me niet aanstaat.
enkel te ruil voor een ander Wii spel.
gaat alleen weg bij een goed bod, anders laat ik hem wel in de kast liggen..
Geen offtopic a.u.b., zoals ik in andere topics gezien heb :
"gij zijt zot om zelda weg te doen etc..."
of ik geef een report.
greetz



ok nog met een andere ruil aan het spreken, first come first serve 