rosero202
Legacy Member
Ik verkoop mijn Wii omdat er hier toch niet op gespeeld word
was een Wii Sports PAck en heb zelf nog een extra controller bijgekocht en een nunchuck + spel Wii Play.
Alles is origineel en volledig in doos plus garantie is in maart gekocht bij bartsmit in Antwerpen
Ikzelf woon in Antwerpen (Merksem)
Hoe sneller deze verkocht wordt te beter geen zin om hem op nog andere sites te zetten
Het volledige pakket is meer dan 250€ waard maar de prijs is overeen te komen.
Mvg,
Jesus Rosero
was een Wii Sports PAck en heb zelf nog een extra controller bijgekocht en een nunchuck + spel Wii Play.
Alles is origineel en volledig in doos plus garantie is in maart gekocht bij bartsmit in Antwerpen
Ikzelf woon in Antwerpen (Merksem)
Hoe sneller deze verkocht wordt te beter geen zin om hem op nog andere sites te zetten
Het volledige pakket is meer dan 250€ waard maar de prijs is overeen te komen.
Mvg,
Jesus Rosero
