sundaypunk
Legacy Member
Heb nog een vriend die eventueel een bod ging uitbrengen maar daar heb ik nog nts van gehoord. Ik laat open tot vrijdagavond ( ben toch weg tot die tijd ).Tir'Quatill zei:Hoelang gaat dat hier nog open staan voor die Mario Kart DS?
Ik laat je nog zeker iets weten !

)