Archief - [x360] Tk Arsenaal Aan Games + Console + Controllers, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

microlink

Legacy Member
morgen namiddag 14u, zoals het er nu uitziet zijn er maar een paar spellen die verkocht zullen worden. Voor de rest kan ik meer krijgen.

Fr3d3ric

Legacy Member
Zeg me uw prijs voor één draadloze controller. Woon dicht bij u.

zodiac

Legacy Member
Dead or alive 4 +20
EA Sports fight night round 3 +20
GRAW 1 stuks +20
Ridge Racer 6 +22
Gears of War +37

Mijn bod €110 incl.
Greetz

microlink

Legacy Member
Droezel zei:
Mijn bod:

Table Tennis +20
Burnout Revenge +20
Test Drive Unlimited +25
NBA 2K6 +20
Amped 3 +20
Ridge Racer 6 +22

op test drive is reeds een bod gedaan

microlink

Legacy Member
zodiac zei:
Dead or alive 4 +20
EA Sports fight night round 3 +20
GRAW 1 stuks +20
Ridge Racer 6 +22
Gears of War +37

Mijn bod €110 incl.
Greetz

op gears of war is reeds een bod gedaan

Evil Force

Legacy Member
Top Spin 2 +20
Table Tennis +20
Call of duty 3 +37

mijn bod, 70 euro incl.

zodiac

Legacy Member
Nieuw bod dan:

Dead or alive 4 +20
EA Sports fight night round 3 +20
GRAW 1 stuks +20
Ridge Racer 6 +22
NFS Carbon +35

Mijn bod €110 incl.
Heb GOW vervangen door nfs carbon.

Preacher

Legacy Member
Ik ga even de slechtziende spelen (de verkoper mag dit negeren) om volgende redenen:

Pakketprijs is een fractie minder van de gevraagde prijzen apart, terwijl een pakketprijs moet aanzetten om alles tegelijk te kopen, omdat er zoiezo zaken zijn die de mogelijke koper niet aanspreken.

Op ebay zijn er inderdaad kosten, duurt het veel langer om alles te verkopen(last om alles apart te verzenden), zijn er problemen met de niet-betalers en liggen de prijzen ook niet altijd even vast.

Tevens ben ik van plan om een nieuwe te gaan halen met volledige garantie, originele verpakking, plezier van alles nieuw uit te pakken en 100% zekerheid dat alles werkt.

Omdat ik meer plezier zie in een mooi starterspakket om te beginnen dan een console met een of twee games, en omdat ik er van overtuigd ben dat dit een mooi alternatief is voor de verkoper, bied ik het volgende aan:

800 euro voor alles, zo snel mogelijk afgehaald.

fasty

Legacy Member
Preacher zei:
Ik ga even de slechtziende spelen (de verkoper mag dit negeren) om volgende redenen:

Pakketprijs is een fractie minder van de gevraagde prijzen apart, terwijl een pakketprijs moet aanzetten om alles tegelijk te kopen, omdat er zoiezo zaken zijn die de mogelijke koper niet aanspreken.

Op ebay zijn er inderdaad kosten, duurt het veel langer om alles te verkopen(last om alles apart te verzenden), zijn er problemen met de niet-betalers en liggen de prijzen ook niet altijd even vast.

Tevens ben ik van plan om een nieuwe te gaan halen met volledige garantie, originele verpakking, plezier van alles nieuw uit te pakken en 100% zekerheid dat alles werkt.

Omdat ik meer plezier zie in een mooi starterspakket om te beginnen dan een console met een of twee games, en omdat ik er van overtuigd ben dat dit een mooi alternatief is voor de verkoper, bied ik het volgende aan:

800 euro voor alles, zo snel mogelijk afgehaald.

ge hebt er vergeten bij zeggen da ge dan zelf alles kunt apart verkopen:lol:

maar ge hebt wel gelijk, pakketprijs ligt veel te hoog en op ebay heb je voor 1000 euro al gauw 75 tot 80 (misschien meer) plaatsings-en verkoopkosten

R0lex

Legacy Member
27 euro voor één van de twee Saint's Row, zou die kunnen afhalen als ik dicht bij kortrijk ben

R0lex

Legacy Member
400 voor alle games (ook die waar je er 2 van hebt) afgehaald en met faceplate

-Draco-

Legacy Member
Ik bied 60€ voor 2 draadloze controllers en Lego Star Wars 2
(waarscheinlijk afgehaald)

komt dit bod in aanmerking aangezien ik op drie dingen bied + wrs afgehaald daarmee dat ik misschien de voorkeur krijg?

Stijnnie

Legacy Member
Is het mogelijk om even een lijstje te maken van de zaken die nog nie verkocht zijn? indien table tennis nog niet is verkocht kan ik er zelf omkomen, ben van kortrijk.

thanks

vegeta

Legacy Member
100 incl voor
-Draadloze contoller
-Saints Row
-Lego Star Wars 2
-TDU

microlink

Legacy Member
Preacher zei:
Ik ga even de slechtziende spelen (de verkoper mag dit negeren) om volgende redenen:

Pakketprijs is een fractie minder van de gevraagde prijzen apart, terwijl een pakketprijs moet aanzetten om alles tegelijk te kopen, omdat er zoiezo zaken zijn die de mogelijke koper niet aanspreken.

Op ebay zijn er inderdaad kosten, duurt het veel langer om alles te verkopen(last om alles apart te verzenden), zijn er problemen met de niet-betalers en liggen de prijzen ook niet altijd even vast.

Tevens ben ik van plan om een nieuwe te gaan halen met volledige garantie, originele verpakking, plezier van alles nieuw uit te pakken en 100% zekerheid dat alles werkt.

Omdat ik meer plezier zie in een mooi starterspakket om te beginnen dan een console met een of twee games, en omdat ik er van overtuigd ben dat dit een mooi alternatief is voor de verkoper, bied ik het volgende aan:

800 euro voor alles, zo snel mogelijk afgehaald.


en waarom heb jij de moeite genomen om dit alles zo mooi neer te typen???? als ik in het begin zeg dat dit mijn prijzen zijn !!!! + wil ik je mijn lijstje even doorgeven wat ik krijg voor mijn games op ebay. 1week geleden cod3: 53 euro, dead rising 43 euro zelfs met kosten af kom ik op STUKKEN meer dan er staat + heb nog geen probleem gehad met niet betalers, en als je het toch hebt neem je de persoon die ervoor heeft geboden...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan