DwightSchrute zei:
Ik ken niets van Bitcoins zelf maar op de aandelenmarkt ben ik al jaren actief en als er een bubbel is op de markt dan is het toch die van Bitcoin.
Dat hoor ik al sinds de bubble van $30. En toch kan niemand kan me vertellen wat nu wel een redelijke waardering is.
Feit is dat bitcoin geen aandeel is, en daar niet mee vergeleken mag worden. Het is
mogelijk het begin van een revolutie die meer vergelijkbaar is met de industriele revolutie of het internet. En dan is een waardering die maar een fractie is van die van een marketing bedrijfje dat ook telefoons maakt, zoals Apple

, wellicht nog niet zo veel.
, dan nog moet er op één of andere manier een correctie komen.
Ongetwijfeld. Bitcoin crasht om de haverklap:
[video=youtube;XbZ8zDpX2Mg]https://www.youtube.com/watch?v=XbZ8zDpX2Mg[/video]
Maar of dat nu morgen of volgend jaar op >$25K gebeurt, dat weet niemand. Ik ben er wel vrij gerust in dat na die crash, we uiteindelijk terug hoger zullen uitkomen dan vandaag. Het enige dat ik niet durf voorspellen is hoe lang dat dan gaat duren. Dat kan dagen of weken zijn, maar eventueel ook jaren.
Edit: $19K aangetikt op gdax. $20K gaat dit weekend niet gebeuren, dat doen we vandaag nog. Onwaarschijnlijk...