SchrimpDevil
Legacy Member
Is zonet verkocht, heb er 29% winst op genomen, beter als mijn verwachtingen.
Spijtig dat ik er maar een relatief klein aantal van gekocht heb.
btw heb me ze een mapje bij binck bank aangevraagd, moet ik iemand vermelden ivm die gratis transacties?
Ik handel nu voornamelijk via Dexia maar bij active traden lopen die transactiekosten toch wel op.
Spijtig dat ik er maar een relatief klein aantal van gekocht heb.
btw heb me ze een mapje bij binck bank aangevraagd, moet ik iemand vermelden ivm die gratis transacties?
Ik handel nu voornamelijk via Dexia maar bij active traden lopen die transactiekosten toch wel op.




.
.
.