Archief - de grote beursthread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SchrimpDevil

Legacy Member
Is zonet verkocht, heb er 29% winst op genomen, beter als mijn verwachtingen.
Spijtig dat ik er maar een relatief klein aantal van gekocht heb.

btw heb me ze een mapje bij binck bank aangevraagd, moet ik iemand vermelden ivm die gratis transacties?

Ik handel nu voornamelijk via Dexia maar bij active traden lopen die transactiekosten toch wel op.

russian

Legacy Member
SchrimpDevil zei:
Is zonet verkocht, heb er 29% winst op genomen, beter als mijn verwachtingen.
Spijtig dat ik er maar een relatief klein aantal van gekocht heb.

btw heb me ze een mapje bij binck bank aangevraagd, moet ik iemand vermelden ivm die gratis transacties?

Ik handel nu voornamelijk via Dexia maar bij active traden lopen die transactiekosten toch wel op.


Je kreeg drie gratis transacties wanneer iemand anders u het mapje laat opsturen (bijvoorbeeld ik of YellinD vullen uw naam in, en jij krijgt dan een mapje en bij aansluiten drie gratis transacties). Mja... :D

russian

Legacy Member
Cartek zei:
tgaat weer goed met mijn aandelen vandaag :)

En over welke aandelen gaat het, en waarom heb je besloten ze te kopen? Zo krijgen we toch wat meer inzicht :).

YellinD

Legacy Member
my turn russian! I need them transactions too ;)
nog 1 transactie en je krijgt je drie van mij trouwens... use them wisely :)

Time

Legacy Member
YellinD zei:
Het bekende gezegde: als ge niet verkoopt, gaat het dalen
als ge wel verkoopt, stijgt het verder

Wat ge ook doet, ge gaat nooit tevreden zijn :)
Hoeveel winst had ge op voorhand op het oog? Is dat gehaald, WINST NEMEN

simpele regel, moeilijk om u eraan te houden, maar het werkt wel!
Ik redeneer nog lager, als mijn winst omgerekend naar jaarbasis meer is dan de rente heb ik een goede deal gedaan. Ook al heb ik te lang gewacht en is mijn winst al meer dan gehalveerd. ^^

Zelfs als ik geld verlies: spelen op de beurs is fun.:p

Boris Barowski

Legacy Member
russian, je zou de mijne al moeten gekregen hebben ondertussen :p
hopelijk hebt ge der veel winst mee :p

ik laat eerst nog aan YellinD en russian, maar als iemand perse een mapje van mij wil, ik stuur het u met plezier op :D

russian

Legacy Member
YellinD zei:
my turn russian! I need them transactions too ;)
nog 1 transactie en je krijgt je drie van mij trouwens... use them wisely :)

Ja, geen probleem hoor :p. Ik heb reeds een paar tientallen gratis transacties uitgevoerd :lol:.

Helaas pindakaas: een typfoutje in m'n order heeft mij 200 euro armer gemaakt op 10 seconden :$.

russian

Legacy Member
Boris Barowski zei:
russian, je zou de mijne al moeten gekregen hebben ondertussen :p
hopelijk hebt ge der veel winst mee :p

ik laat eerst nog aan YellinD en russian, maar als iemand perse een mapje van mij wil, ik stuur het u met plezier op :D

Ja, 'k hoef geen transacties meer hoor. Ik heb inderdaad nog transacties gekregen de afgelopen dagen :). Bedankt! Ik heb ze al opgesoupeerd :crazy:.

SchrimpDevil

Legacy Member
Oei, ik dacht dat ik iemand moest vermelden. Ik heb reeds gisteren al een informatiemapje aangevraagd op hun site.

russian

Legacy Member
SchrimpDevil zei:
Oei, ik dacht dat ik iemand moest vermelden. Ik heb reeds gisteren al een informatiemapje aangevraagd op hun site.

Laat YellinD je nog een mapje opsturen :) (of e-mail de klantendienst die binnen 1 uur antwoordt, ze zullen dat wel aanpassen).

SchrimpDevil

Legacy Member
YellinD, PM anders jouw gegevens eens, dan mail ik even naar de klantendienst.

themummy123

Legacy Member
Time^- zei:
Ik redeneer nog lager, als mijn winst omgerekend naar jaarbasis meer is dan de rente heb ik een goede deal gedaan. Ook al heb ik te lang gewacht en is mijn winst al meer dan gehalveerd. ^^

Zelfs als ik geld verlies: spelen op de beurs is fun.:p

Dan moet je meer hebben dan 3,3% per jaar. Haal je dat?

Time

Legacy Member
23% in 2006.
Voor 2007 sta ik voorlopig in het rood (iets te vroeg in de neerwaartse trend ingestapt), maar als ik 2006 erbij reken maak ik nog steeds ruim winst.

russian

Legacy Member
Time^- zei:
23% in 2006.
Voor 2007 sta ik voorlopig in het rood (iets te vroeg in de neerwaartse trend ingestapt), maar als ik 2006 erbij reken maak ik nog steeds ruim winst.

Als YellinD z'n rekeningnr. aan je geeft, kan je de klantendienst mailen dat hij je heeft aangebracht (omdat je reeds een mapje hebt aangevraagd). Jullie ontvangen dan 3 transacties ieder.

russian

Legacy Member
Het is niet de gangbare procedure, maar de eerste keer was ik ook verkeerd. YellinD er zijn er mogelijk dus twee voor u... Time en Schrimp. Hoe vriendelijk van me :p.

russian

Legacy Member
Time^- zei:
Ok.:) Ik ging ervan uit: elk op toer, YellinD was net geweest.:p

En nadien nog Boris ofzo :D. Het wordt een piramidespelletje :p. Toch leuk dat je het round robin systeem voorstelt :p.

YellinD

Legacy Member
Ik heb er 2 nu, tis aan boris!
echt he, smells like pyramids in here :D

Sta dit jaar in het groen, doordat ethanol vorig jaar gekocht heb toen het nog heel laag stond voor bush zen speech. en tomtom dat zich toch herpakt heeft deze week :)
K-swiss is dit jaar ook aan het stijgen, maar dat is eentje voor paar maand bij te houden (of cijfers eind vd maand moeten voor wat beweging zorgen)

rest kabbelt maar wat voort... maar ik moet ook niet 8 spannende aandelen in portefeuille hebben, 3 waarvan haar gaat rechtstaan is genoeg :)

acquisitor

Legacy Member
Aandacht!

DNE is getting ready to launch...... als iemand interesse heeft ;)

imho! its all or nothing from now.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan