Archief - EK in HD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

F e r o x

Legacy Member
Hij heeft het over de digiCODER, dus zonder de opnamefunctionaliteit.

tgc_9012

Legacy Member
F e r o x zei:
Hij heeft het over de digiCODER, dus zonder de opnamefunctionaliteit.
Dat heet digibox. digicoder lijkt op digicorder, vandaar de verwarring.

Lord Seth

Legacy Member
omg, of je nu voetbal in SD of HD bekijkt, welk verschil is er? Geen, inderdaad.

HD digibox is €6
HD digicorder is €8

tgc_9012

Legacy Member
Lord Seth zei:
omg, of je nu voetbal in SD of HD bekijkt, welk verschil is er? Geen, inderdaad.

HD digibox is €6
HD digicorder is €8
Dan heb jij duidelijk nog geen voetbal in HD gezien :p

F e r o x

Legacy Member
Lord Seth zei:
omg, of je nu voetbal in SD of HD bekijkt, welk verschil is er? Geen, inderdaad.

HD digibox is €6
HD digicorder is €8

Als je niets zinnigs te zeggen hebt, zwijg dan beter. Een 3 megepixel foto ziet er goed uit op een klassiek foto formaat (10 op 15 cm), maar wanneer je een afdruk wilt maken op een A2-formaat, dan mag je blij zijn als je de helft nog kan herkennen. Zelfde principe bij HD. Gewoon resolutie, maar dan niet bij foto's maar bij video. Simpele uitleg, maar jij hebt hem zo te zien nog nodig.

Lon$daLe

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Dan heb jij duidelijk nog geen voetbal in HD gezien :p

ik wel , en beter is subjectief

het ziet er voller en scherper uit maar echt een supermeerwaarde is het niet , leuk voor het eerste half uur , erna zitte zo in de match da ge nog nie eens let of het HD1 kwaliteit is of studio 1 op Een op zondag

ik verwacht van de zomer ook geen meerwaarde van het Olympisch gedoe in HD , leuk het 1ste half uur , dan is het weer eraf :)

GrAmLin

Legacy Member
Ik bekijk het EK in full HD via mijn schotel antenne, werkt perfect!

Schotel koste 230 Euro,
HD decoder (Technomate) koste 530 euro,

Wel duur maar ik zag er wel het voordeel van in, heb 2500 tv zenders, waarvan zeker 750 nuttig zijn om te bekijken. Heb ook een TV vlaanderen, kost me 98 euro per jaar (ongeveer)

Ik zie niet in waarom mensen zo gaan voor Belgacom Digitale TV of voor Telenet Digitale TV, daar heb je belange zoveel zenders niet dan via een schotel.

Heb ook een 30 tal filmzenders + tal van andere zenders.

Lon$daLe

Legacy Member
GrAmLin zei:
Ik bekijk het EK in full HD via mijn schotel antenne, werkt perfect!

Schotel koste 230 Euro,
HD decoder (Technomate) koste 530 euro,

Wel duur maar ik zag er wel het voordeel van in, heb 2500 tv zenders, waarvan zeker 750 nuttig zijn om te bekijken. Heb ook een TV vlaanderen, kost me 98 euro per jaar (ongeveer)

Ik zie niet in waarom mensen zo gaan voor Belgacom Digitale TV of voor Telenet Digitale TV, daar heb je belange zoveel zenders niet dan via een schotel.

Heb ook een 30 tal filmzenders + tal van andere zenders.

laten we eens zien , setupbox indi/belgacom/telenet 100-350 € , maandelijks niks of 9.99 of 24 €

totaal ( laten we iemand nemen met een klein extra pakketje ) tussen 109 en 359 € , daarna 9 € de maand

dat van jou 760 € , en 3/4 van de normale gezinnen doen geen hol met 2500 zenders

vergelijk geen appelen met peren , wat gij hier aanhaalt is bijna " waarom rijd iedereen in een ford fiesta st en ik in een lancer evo "

F e r o x

Legacy Member
Tis toch wel een pareltje het EK in HD. Enkel het geluid zou nog ietsje beter mogen, maar het is de eerste keer dus, we mogen niet klagen. Was gezellig met de maten op groot scherm.

Jezus v NASA...

Legacy Member
GrAmLin zei:
Ik bekijk het EK in full HD via mijn schotel antenne, werkt perfect!

Schotel koste 230 Euro,
HD decoder (Technomate) koste 530 euro,

Wel duur maar ik zag er wel het voordeel van in, heb 2500 tv zenders, waarvan zeker 750 nuttig zijn om te bekijken. Heb ook een TV vlaanderen, kost me 98 euro per jaar (ongeveer)

Ik zie niet in waarom mensen zo gaan voor Belgacom Digitale TV of voor Telenet Digitale TV, daar heb je belange zoveel zenders niet dan via een schotel.

Heb ook een 30 tal filmzenders + tal van andere zenders.

Ontvangt ge dan eigelijk ook nog altijd één, vt4, vtm, bbc one/two etc? Want 2500 zenders lijkt inderdaad wel intressant maar als de grootste vlaamse zenders daar al uitvallen en bbc ook dan is het toch nog altijd minder dan gewoon via telenet imo

Dat ze er in Belgie trouwens ook eens werk van maken dat ge niet met 5 systemen in uw huis moet zitten, voor het EK in HD moet ge bij telenet zetten, maar veel voetballiefhebbers moeten dan ook weer belgacom tv hebben voor de belgische competitie. En hier in limburg kunt ge geloof ik alleen maar indi en belgacom tv krijgen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan