Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heet digibox. digicoder lijkt op digicorder, vandaar de verwarring.F e r o x zei:Hij heeft het over de digiCODER, dus zonder de opnamefunctionaliteit.
Dan heb jij duidelijk nog geen voetbal in HD gezienLord Seth zei:omg, of je nu voetbal in SD of HD bekijkt, welk verschil is er? Geen, inderdaad.
HD digibox is €6
HD digicorder is €8

Lord Seth zei:omg, of je nu voetbal in SD of HD bekijkt, welk verschil is er? Geen, inderdaad.
HD digibox is €6
HD digicorder is €8

Lord Seth zei:omg, of je nu voetbal in SD of HD bekijkt, welk verschil is er? Geen, inderdaad.
HD digibox is €6
HD digicorder is €8
tgc_9012 zei:Dan heb jij duidelijk nog geen voetbal in HD gezien![]()

GrAmLin zei:Ik bekijk het EK in full HD via mijn schotel antenne, werkt perfect!
Schotel koste 230 Euro,
HD decoder (Technomate) koste 530 euro,
Wel duur maar ik zag er wel het voordeel van in, heb 2500 tv zenders, waarvan zeker 750 nuttig zijn om te bekijken. Heb ook een TV vlaanderen, kost me 98 euro per jaar (ongeveer)
Ik zie niet in waarom mensen zo gaan voor Belgacom Digitale TV of voor Telenet Digitale TV, daar heb je belange zoveel zenders niet dan via een schotel.
Heb ook een 30 tal filmzenders + tal van andere zenders.
GrAmLin zei:Ik bekijk het EK in full HD via mijn schotel antenne, werkt perfect!
Schotel koste 230 Euro,
HD decoder (Technomate) koste 530 euro,
Wel duur maar ik zag er wel het voordeel van in, heb 2500 tv zenders, waarvan zeker 750 nuttig zijn om te bekijken. Heb ook een TV vlaanderen, kost me 98 euro per jaar (ongeveer)
Ik zie niet in waarom mensen zo gaan voor Belgacom Digitale TV of voor Telenet Digitale TV, daar heb je belange zoveel zenders niet dan via een schotel.
Heb ook een 30 tal filmzenders + tal van andere zenders.