Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MichaelS zei:Maar dan wel eieren eten... the f*ck?



Wat een schijt-modewoord door al die kookprogramma's, ineens is elke Jan-mijn-kloten ne sterrenchef. Ik hou me halsstarrig vast aan "bakwijze".Zou dat wel zo zijn in die milieus? Zo'n typische knelpuntberoepen waar ge een "echte vent" voor moet zijn en men neerkijkt op alles wat nichterig is? Hate to break it beste homofoob, maar koken - ge weet wel, uw hobby - is toch wijvenwerk?Tits zei:Raar dat iemand die politieagent openlijk zijn fobie/haat tegen homo's bekend maakt.
Tijdens zijn werkuren kan hem dat een serieuze blaam of sanctie kosten.

FAGGOT! 

Dennoman zei:Inderdaad heerlijk hoe die vegetarische gewoon visbouillon heeft gekregen :')
Echt, fuck. Dat ge vegetariër zijt, geen problemen mee. Ik ben het totaal niet met u eens, maar dat wil niet zeggen dat ik dat niet kan respecteren als ge consequent zijt in uw principes. Maar doe dan in 's hemelsnaam niet aan een kookprogramma mee, dat zijn schandalen.
)ns boy zei:Die blonde is ook maar een raar gevak hoor. Van welke regio is die trouwens, kanten van Gent?
steve_montana zei:Ik denk het. Ze komt in elk geval in restaurants waar de garçon zijn duim in "de soeppe" laat hangen. Wellicht woont ze in de buurt van een Carestel.

Dr. Cosmo zei:o-m-g die Sophie :doh: Ze had haar eigen veggieburger mee![]()
komaan 

sneax zei:vegetariers zijn vaak ni veel smaak gewend dus ge kunt die iets hemels laten eten met iets relatief eenvoudig.

souldoubt zei:Dat is nu net wat ze in zowat elk doornee restaurant denken, en dan zetten ze ne schrale pasta op de menu, terwijl vegetariërs over't algemeen véél gevarieerder eten en véél meer verschillende smaken verkennen dan vleeseters![]()

steve_montana zei:Sommige vegetariërs spannen vooral véél meer zagen. Sommige, he.![]()
Darius Craven zei:In mijn ervaring zijn het vooral diegene die vlees eten die de zaag spannen over vegetariërs, en de voorbije posts bevestigen dit maar weer eens...
"Ge ziet daar dus een flinke reebok. Als ge hem niet juist achter de oren kunt raken, is een nekschot het beste alternatief."rafbanaan zei:Ik zou die samen zetten met een jager
Als uitstapje voor de gezelligheid eens gaan jagen![]()


Doet me denken aan die stomme trut op American Idol of iets anders die met uitgestreken gezicht in de camera zei dat ze vegetariër was (uit principe!!!), maar wel vis, kip en ander gevogelte atHuxley zei:Ik kan gewoon geen veggies af die wel vis eten.

