Archief - Southpark

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timborius

Legacy Member
Ik vond dit echt geen grappige aflevering.. Juist even moeten lachen me pokerface..

tides

Legacy Member
Ik vond het tot nu toe de beste aflevering van het seizoen. Nu kan ik wel begrijpen waarom iemand hem niet zo goed zou vinden. Had ik bijvoorbeeld niet toevallig dit weekend naar Deadliest Catch zitten kijken op Discovery, had ik die scene waarin hiernaar verwezen werd ook niet zo grappig gevonden.
Alhoewel ik denk dat er ook genoeg materiaal in zat dat iedereen zou kunnen appreciëren, zoals Cartman die Pokerface zingt :p

Bloob

Legacy Member
2weekjes geleden whale wars op discovery channel gezien, en nu dan die aflevering, man man gieren :D

zalig als die boot van deadliest catch er ook nog ff bijkomt hahahahah

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Ik denk dat er toch veel kijkers in Europa de clous niet doorhebben van veel southpark afleveringen omdat het over de Amerikaanse actualiteit gaat. Ik vind South Park dan ook echt wel een goede graadmeter van wat wij allemaal nog van trends te zien moeten krijgen. Zo herinner ik me nog die aflevering dat iedereen metrosexual werd en jawel hoor een half jaar later liep het hier op de meir vol met verwijfde hetero's, die vampieren aflevering heeft me toen zelfs wat opzoek werk gevergd om al de clous van die aflevering te snappen. Het meeste wat er in die afleveringen van South Park te zien valt bestaat dan ook echt. Heztzelfde met deze aflevering, het is omdat wij whale wars nog niet op ons scherm hebben dat de helft van de clous ons voorbij gaat

Whale wars was hier in Nederland ook in het nieuws omdat een van de prominente figuren Nederlands is (Vandaar ook Nederlandse vlag op dat schip)

Verder kun je veel grappen al begrijpen door gewoon de Daily Show te volgen. Amerikaans nieuws in een fucking grappige nutshell. Zoals die Acorn grap van laatst met Butter's bottom bitch.

Daily Show + South Park = :niceone:

CryTeX

Legacy Member
Deadliest cath en whale whares man wat een afleveringe, Gewoon geniaal :')

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Ik denk dat er toch veel kijkers in Europa de clous niet doorhebben van veel southpark afleveringen omdat het over de Amerikaanse actualiteit gaat. Ik vind South Park dan ook echt wel een goede graadmeter van wat wij allemaal nog van trends te zien moeten krijgen. Zo herinner ik me nog die aflevering dat iedereen metrosexual werd en jawel hoor een half jaar later liep het hier op de meir vol met verwijfde hetero's, die vampieren aflevering heeft me toen zelfs wat opzoek werk gevergd om al de clous van die aflevering te snappen. Het meeste wat er in die afleveringen van South Park te zien valt bestaat dan ook echt. Heztzelfde met deze aflevering, het is omdat wij whale wars nog niet op ons scherm hebben dat de helft van de clous ons voorbij gaat
Whale Wars komt ook gewoon op discovery channel hoor.
Dat kan je hier zowel op digitale als op gewone kabel ontvangen tegenwoordig.
Het is zo dat je de Amerikaanse actualiteit een beetje moet volgen, maar ik weet meestal toch goed waarover het gaat bij een sp aflevering.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
ben ik de enige die moest lachen met de manier waarop die ene kerel zei "you're taking viewers away from our show you stupid >_< AAAAASS"

om de een of andere reden lag ik plat toen :')

w00tw00t

Legacy Member
ik lig al 2 dagen plat met die whale wars en WTF aflevering

They broke his jaw
Thebrokhisja
TBrHiJa

En dan die haan :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan