Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Zeromancer zei:De mensen die de montage doen van the block zijn precies zot van Fear Factory en Rammstein![]()
Razzia` zei:Verdomme man, er moet eens dringend wat meer verbouwingsshizzle inkomen, want constant naar die marginale bosapen zitten te zien is klote. Verkloot echt wel de sfeer van het programma. Toegegeven, ieder jaar zit er wel een koppel in dat de boel op stelten zet, maar ik heb echt ne dégou van Mike en Sandra. Vind het soms niet meer leuk om te kijken, decadent gewoon.