Archief - The Block @ VT4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint de block 2008 ?


  • Totaal aantal stemmers
    207
  • Opiniepeiling gesloten.

Cerv.Be

Legacy Member
Godverdomme, just naar de aflevering gekeken..

Het militarie koppel daalt toch wel met de aflerving zwaar in mijn achting, terwijl die voor mij in het begin veruit het sympathiekste koppel waren.
Maar de lelijke Antwerpenaar, en nog meer zijn voos degoutant wijf begint hier echt meer dan mijn keel uit te hangen.

Hey man, & 3 TON?! Van alleen HUN verdieping?! Ge gaat mij ni wijsmaken dat je 3 ton afval in alle hoeken & gaten van uw loft gaat verstoppen hé. 1.3 TON verschil op allebei 1 uur werken ...

Ik hoop echt dat er daar vollenbak boel is geweest, en dat we volgende week zien hoe Mike eindelijk es ferm op zen gezicht krijgt ..

sink

Legacy Member
lol, boel tussen de koppels en lien & cedric zitten er gewoon op te kijken en doen gewoon voort :rofl:

Zeromancer

Legacy Member
De mensen die de montage doen van the block zijn precies zot van Fear Factory en Rammstein :D

Vollmer

Legacy Member
Die onnozele Antwerpenaars hebben weer eens gewonnen door te foefelen. Zonder gefoefel kunnen ze het blijkbaar niet.

D3C0Y

Legacy Member
bah die sandra en mike, echt... ik krijg er het vliegend schijt van

somt mike daar alle regels op - onder meer geen afval verstoppen - en wat doen ze... hun afval verstoppen. Kim en Kathleen die staan nu ook even laag als mike & sandra voor mij

Genius

Legacy Member
Mike & Sandra = schitterend

Die brengen tenministe leven in de brouwerij!

Ben is benieuwd naar volgende week (achterlijke trut + achterlijke geit). Wss die nadine da iets heeft gezegd tegen die sandra..maar wat ^^

Jersy

Legacy Member
waarom noemt dit nu eigenlijk nog the block?
het enige wat ik gezien heb is lien die aant plamuren was en marc die iets recht zette

voor de rest marginaal gezever .. bah

RoToro

Legacy Member
da militair koppel is ook zwaar in mijn achting gedaald ze, altijd maar meedoen me die mike en sandra. Btw ik ben blij dat cedric en lien nu "vrienden" zijn met marc en nadine maar ge moet ni vergeten wat die ervoor over cedric en lien hebben gezegd é.nu was het van: "da zijn echte toffe mensen." Hoe hypocriet kunde zijn :wtf:

Lol @ label : sandra gore neukdoos :D :p

Preske

Legacy Member
Zeromancer zei:
De mensen die de montage doen van the block zijn precies zot van Fear Factory en Rammstein :D

ik dek dat ze ook een nieuwe cd met geluidseffecten hebben "1001 irritante geluidjes die ze al 20 jaar niet meer gebruiken"

Razzia

Legacy Member
Verdomme man, er moet eens dringend wat meer verbouwingsshizzle inkomen, want constant naar die marginale bosapen zitten te zien is klote. Verkloot echt wel de sfeer van het programma. Toegegeven, ieder jaar zit er wel een koppel in dat de boel op stelten zet, maar ik heb echt ne dégou van Mike en Sandra. Vind het soms niet meer leuk om te kijken, decadent gewoon.

SuperstarDragon

Legacy Member
Razzia` zei:
Verdomme man, er moet eens dringend wat meer verbouwingsshizzle inkomen, want constant naar die marginale bosapen zitten te zien is klote. Verkloot echt wel de sfeer van het programma. Toegegeven, ieder jaar zit er wel een koppel in dat de boel op stelten zet, maar ik heb echt ne dégou van Mike en Sandra. Vind het soms niet meer leuk om te kijken, decadent gewoon.

Dit komt allemaal door jullie mensen die houden van big brother achtige reality shows ze maken nu gewoon fake conflict om jullie te amuseren.

Seraph

Legacy Member
Wat een vent wijf die Sandra, marginaliteit ten top! :)
VT4 graag had ik nog wat vakmensen aan het werk gezien in plaats van die reality shit dank u.

Ice

Legacy Member
Ik vond het een zalige aflevering, nu begint the block pas echt ze.
Wat Kim & Kathleen hebben gedaan is imho niets mis, die hebben gewoon het spel meegespeeld. Net zoals Marc & co dat deed.
Ik ben wel blij dat men die Antwerpenaren eens gaat zien zoals ze echt zijn, djeez wat een irritante mensen.

edit: Net de filmkes gezien op vt4 site, man man, volgende week gaat hilarisch zijn. Ik begin zelfs medelijden te krijgen met de Mike, zo'n degoutante vrouw hebbben brrrr
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan