Archief - Top 50 dystopische films

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boddah

Legacy Member
Interessante lijst. Staan veel van mijn favoriete films tussen.
Dark City vond ik niet goed, echter ;)

Terrorist_Hell

Legacy Member
Children of Men blijft zowat de beste film die 'k ooit heb gezien op dat vlak, en misschien wel in mijn top 5 ooit.

Anal_Amoebe

Legacy Member
Meestal heb ik altijd maar een minderheid van de films in zogenaamde 'top lijstjes' gezien, maar in dit geval heb ik er niet alleen 37 van gezien, 33 ervan heb ik zelfs op DVD. En van de runner-ups nog eens 2...

Yo-Han

Legacy Member
veel bekenden; 40 tal... moet wel fan zijn van het dystopia genre dan :)


lol @ sleeper ... een van m'n favoriete Woody Allens

Inspector Monkfish

Legacy Member
Mijn wenslijstje is weer groter geworden :)

Er staan zeer interessante films tussen.

Bart Religion

Legacy Member
Zitten heel wat pareltjes bij. En heel wat films die ik nog wil zien

PapaGanz

Legacy Member
A scanner darkly :bow:
Onlangs gezien op Telenet TV Theek en goed bevonden!

V!$u4L

Legacy Member
Wat een fantastische lijst... mijn dystopische utopie. Leuk dat ik toch nog 25% ervan heb ik gezien.

Denmilitair

Legacy Member
de niet-zo-oude heb ik de meeste wel gezien en goed bevonden
12 monkeys op nr 14 en de top 10 zijn inderdaad wel zalig!!!!
Equilibirum had wel ietske hoger mogen staan vindek

iemand Escape from New York (1981) en The City of Lost Children (1995) al gezien? die ziet er wel goed uit
en THX 1138 altijd al eens willen zien

Holy Paladin

Legacy Member
starship troopers :wtf:
love that movie, maar dystopisch zou ik hem niet noemen...

boogje

Legacy Member
Denmilitair zei:
iemand Escape from New York (1981)

Die films zijn te cool. :cool: Natuurlijk zuigt alles wat er te zuigen valt als je naar de kwaliteit van het verhaal/clichés kijkt, maar dat maakt het net zo cool allemaal : een harde '80 action movie met ballen, véél ballen.

*scratch*

You're infected with a virus :lol:

Lint

Legacy Member
boogje zei:
Die films zijn te cool. :cool: Natuurlijk zuigt alles wat er te zuigen valt als je naar de kwaliteit van het verhaal/clichés kijkt, maar dat maakt het net zo cool allemaal : een harde '80 action movie met ballen, véél ballen.

*scratch*

You're infected with a virus :lol:

How how maat, men spreekt hier wel over een Carpenter film, uitvinder van 50% van de clichés in het genre..

boogje

Legacy Member
Lint zei:
How how maat, men spreekt hier wel over een Carpenter film, uitvinder van 50% van de clichés in het genre..

Ja,net zoals die spaghettiwesterns :). Dat vond ik net zo tof aan de film.

Oldskooler

Legacy Member
wtf zie ik daar

Escape From New York Remake Gets A New Director

een remake

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Anal_Amoebe

Legacy Member
Oldskooler zei:
wtf zie ik daar

Escape From New York Remake Gets A New Director

een remake

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Yup, heb ik gisteren ook gezien, en nog meer nooo -> momenteel is Brett Ratner er aan verbonden als regisseur :eek:

En ik die dacht dat Escape From LA eigenlijk al een remake slash sequel was...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan