Archief - !! AANDACHT !! vraagje over de rules, vote pls

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wat met de rules aan te vangen?


  • Totaal aantal stemmers
    76
  • Opiniepeiling gesloten.

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Al geruime tyd hoor ik hier en daar diablowers morren over de ondertussen befaamde "zod-rule".

Daarom deze poll en thread, iedereen weet dat we dit forum zo legit mogelyk proberen te houden vandaar sommige rules (die volgens bepaalde users nu achterhaald zyn) maar door 1.10 is er veel veranderd.

Nu zie ik het persoonlyk niet zitten om alle high runes toe te laten, want dan word het hier al snel een bende net als op tradechans van bnet zelf...

Daarom deze poll omdat ik benieuwd ben naar jullie mening, en naargelang de resultaten (na verder overleg met Skylark) eventueel een aanpassing door te voeren :)

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
[MNEU]Jon@si$ zei:
Daarom deze poll omdat ik benieuwd ben naar jullie mening, en naargelang de resultaten (na verder overleg met Skylark) eventueel een aanpassing door te voeren :)
ofwel alles ofwel niks imo... maar niet tussenin :) mits jah/vex/ber/... evenveel/meer geduped word dan zod is het imo niet fair tov de mense die tot nu toe al zod hebbe gevonde maar nooit hebbe kunne vertraden hier op het forum , namelijk ikzelf(terug in 1.09),quick(1.09),... elke rune kan geduped zijn , of je hier nu een zod of een ber trade , ze hebbe beide 99% kans op een dupe(buite van mense die hem zel gevonde hebben en 100% te vertrouwen zijn...)

wel 4de is imo het beste , practisch iedereen haalt zen highrunes/runewords van tradechannel/ander forum & niet op dit forum , het zou ook terug mogelijkheid gegeven worden dat er terug iets of wat met items/charms/jewels getrade word ipv 99% van elke trade met runes/runewords....

dit is dan mijn mening... :)

Croisis

Legacy Member
Ik ga ook radicaal voor 4. Als iemand bvb zowel een BotD als een Enigma bezit dan kan ik 99.99 % zeker zeggen dat niet elke rune in die 2 enkele items legit is. En aangezien er velen zullen zijn die dan ook daadwerkelijk da stuff hebben en vertraden zouk nie willen da dat hier gebeurt. Ikzelf heb 3 * HotO zelfgemaakt (2* Vex gevonden en 2*Gul geupgrade tot vex) en daar houdt mijn collectie op omdat ik nooit high runes ga traden. Laat staan runewords. Dus gogo 4.

Smashy

Legacy Member
ik kies voor 2 mits vermelding van hoe ze der aan kome + et feit dat iedereen moet wete da et een groot risico is om high runes te traden........ma ik twijfel eigenlijk nog serieus tusse 2 & 4

oya

Legacy Member
Ik volg Croisis bij deze.
Jonasis zei:
Geen high runes + runewords toegelaten

@Dahmer:

Als ik nu een Ohm/Ber/Jah/whatever trade op tradechan kan ik evengoe zeggen dak ze gevonden heb in worldstone keep lvl 2 terwijl ik daar wa aant rondcrossen was. Dus de oorsprong van de rune erbij zetten maakt niks uit.

Eden

Legacy Member
oya zei:
Ik volg Croisis bij deze.


@Dahmer:

Als ik nu een Ohm/Ber/Jah/whatever trade op tradechan kan ik evengoe zeggen dak ze gevonden heb in worldstone keep lvl 2 terwijl ik daar wa aant rondcrossen was. Dus de oorsprong van de rune erbij zetten maakt niks uit.

Slimme jongen :)

4 4 me :D:p:D

Shalie

Legacy Member
Voert blizzard geen dupechecks uit? Dan verdwijnen die gedupete runes toch.
Dus ik zou ze toelaten.

king_wlv

Legacy Member
i kies ook 2...
zoals hierboven al gezegd alle runes of geeneen want ze zijn allemaal toch geduped...
om tegewoordig nog een aan een rune te raken waarvan ge 100% zeker zijt da ze legit is moete ze al zelf vinde...
duuus pas ma aan en ga mee met den tijd :p

Time

Legacy Member
nr4

geen mal en hoger
geen hoto, cta, ...

wie trouwens trades met hoto of cta of ist+ wil doen is beter af op etf imo, daar wordt er meestal opgebode tege elkaar en haalde der sowieso meer uit ipv hier 1ne die zegt, ik kan da wel use, whisper me es, kzal u men gear showe ^^

zolang dien "anti-zod" regel zelf weg is ist al goe vo mij eigenlijk

Archangel_wes

Legacy Member
Wrom nie allemaal toelaten?
Dan mss geen getrade runes toelaten ... en als ge zo lomp zijt da ge DAARvoor gaat liegen ... dan heb'k't liefst da ge u een ander forum zoekt...
Vroeger waren ze jaloers op ons forum ... laten we die reden nog's truggeven
Beetje eerlijk zijn over'n rune is toch nie zoveel gevraagd eh?
HCNL/SCNL zal beetje moeilijker te geloven zijn ... ma SCL/HCL daar is't wa makkelijker om aan runes te geraken eh

Dus:
Alle runes plz :)

XRH_RealWarrior

Legacy Member
Archangel_wes zei:
Wrom nie allemaal toelaten?
Dan mss geen getrade runes toelaten ... en als ge zo lomp zijt da ge DAARvoor gaat liegen ... dan heb'k't liefst da ge u een ander forum zoekt...
Vroeger waren ze jaloers op ons forum ... laten we die reden nog's truggeven
Beetje eerlijk zijn over'n rune is toch nie zoveel gevraagd eh?
HCNL/SCNL zal beetje moeilijker te geloven zijn ... ma SCL/HCL daar is't wa makkelijker om aan runes te geraken eh

Dus:
Alle runes plz :)
²

ooit was ons forumpje zo mooi en geliefd, lets go back to that :')
en ik vind da ge oftewel alles of niets moet doen...

jens_vc

Legacy Member
nr4
en als ge dan toch ne hr vind en ge wilt em trade
gade die toch zowizo vertrade op etf of bnet omda ge daar meer krijgt.

Chickenlal

Legacy Member
dunne eigelijk..

maar ofwel laat je ze allemaal toe of wel schaf je ze allemaal af en niet zoals het nu is dat enkel ZOD ofzo niet mag ...

Ma mij maakt het ni veel want ik trade hier toch ni aangezien hier weinig HCL'ers zijn :d

Starrk

Legacy Member
1 1 1 1 1 1 1 1 1

geen highrunes ( um+ ) , DAS MADNESS

highrune is voor mij lo+ ofzo

dus feitelyk alse een um-gul vindt bij hellforge kunt ge die hier nimmer komen vertraden??? dan niks meer zu... bleh , dage geen runewords zoals enigma mag , tot daar maar hr's , nee daar gaanek nu echt volledig niet mee akkoord

Imo is de defenitie van ne high rune ne rune hoger dan gul + ( de hoogst mogelyk legit zekerheid ). Ik vind/trade geregeld wel eens een mal , ist ofzo. Dus moet ik al op zoek naar andere fora om te traden want traden in TC hebbek al lang afgeleerd : /

denk daar toch maar es over na

ps : net alsof er iemand hier al ooit zod geoffered heeft enz. Ase geen hrs toelaat kunde items die hrs waard zen evengoe weglaten ( eg. griffon , goeie df , soj , etc. ) de regels waren goed zoasl ze waren.

HashQ

Legacy Member
zeg dan es welk ge ier dan wel nog kunt trade?er word ier al bijna niets meer getrade en gans de d2 'beurs' draait op runes dus jah...just my ²

mij kan het nie veel schelen want kheb hier nog nooit een rune hoger dan um op getrade :)

Rider

Legacy Member
PFFF

wa een moedertjes hier allemaal.
Laat iedereen is zélf bepalen wat hij al dan niet wil traden.
Ik denk da iedereen onderhand nu wel de risks van het traden voor hoge runes kent.
Iedereen zal hier ook wel oud genoeg zijn om voor zijn eigen te beslissen of ze da wél of niet willen riskeren.
Ik denk ook dat er lichtelijk paranoide over wordt gedaan; en zwaar wordt overdreven.
ik vraag mij af hoeveel volk hier daadwerkelijk al zijn runewoord/runes heeft zien verdwijnen.
vergeet ni da er immens veel botters zijn; die op 4 accounts tegelijk nr de countess kunnen gaan.
Dan is uw Mal/Ist/Gulleke natuurlijk snel gecraft.
lame, OK
mr de runes zullen ni weggaan.

king_wlv

Legacy Member
zie eh... of ge nu hier / erges anders runes gaat traden, der gaan der toch altijd tussen zitten die niet legit zijn... dus ik zeg laat de mensen dan zelf beslissen wat ze doen, als ge er tegen bent trade ze nie, als ge ervoor bent trade ze wel. Zoals den scnl economie nu draait gaat het helemaal om de hr en de runewords. Als da nu verboden wordt is de nl economie hier dood en stroomt het forum voor een deel leeg. (ja gelijdelijk, ma het is zo)
Dus dan is iedereen gelukkig want iedereen krijgt zijn zegske en is nerges toe verplicht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan