[MNEU]Jonasis
Legacy Member
Al geruime tyd hoor ik hier en daar diablowers morren over de ondertussen befaamde "zod-rule".
Daarom deze poll en thread, iedereen weet dat we dit forum zo legit mogelyk proberen te houden vandaar sommige rules (die volgens bepaalde users nu achterhaald zyn) maar door 1.10 is er veel veranderd.
Nu zie ik het persoonlyk niet zitten om alle high runes toe te laten, want dan word het hier al snel een bende net als op tradechans van bnet zelf...
Daarom deze poll omdat ik benieuwd ben naar jullie mening, en naargelang de resultaten (na verder overleg met Skylark) eventueel een aanpassing door te voeren
Daarom deze poll en thread, iedereen weet dat we dit forum zo legit mogelyk proberen te houden vandaar sommige rules (die volgens bepaalde users nu achterhaald zyn) maar door 1.10 is er veel veranderd.
Nu zie ik het persoonlyk niet zitten om alle high runes toe te laten, want dan word het hier al snel een bende net als op tradechans van bnet zelf...
Daarom deze poll omdat ik benieuwd ben naar jullie mening, en naargelang de resultaten (na verder overleg met Skylark) eventueel een aanpassing door te voeren



