Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

0105676

Legacy Member
Ik moet hem niet met release hebben. Kerstperiode of januari zou voor mij zeker ok zijn. Probeer ik dan best ook nog ergens te pre-orderen? Of zullen er in de eindejaarsperiode al weer toestellen in de winkel liggen?

HecklerSC

Legacy Member
0105676 zei:
Ik moet hem niet met release hebben. Kerstperiode of januari zou voor mij zeker ok zijn. Probeer ik dan best ook nog ergens te pre-orderen? Of zullen er in de eindejaarsperiode al weer toestellen in de winkel liggen?

Ik zou toch denken aan pre-orderen. Bij de PS4 had ik hem in gelijk februari kunnen gaan kopen in de carrefour, maar daar had ik geluk da ze juist diene morgen geleverd waren, want tegen het einde van de dag waren de rest al weg.

RiCOManiaC

Legacy Member
0105676 zei:
Ik moet hem niet met release hebben. Kerstperiode of januari zou voor mij zeker ok zijn. Probeer ik dan best ook nog ergens te pre-orderen? Of zullen er in de eindejaarsperiode al weer toestellen in de winkel liggen?

Kans is groot dat ge wel een bundel gaat hebben tegen dan. Lijkt mij ook logisch, zeker voor de kerstperiode. Ale, denk ik... Maar ja, pre-orderen kan nooit kwaad natuurlijk.

Kenneke10

Legacy Member
0105676 zei:
Ik moet hem niet met release hebben. Kerstperiode of januari zou voor mij zeker ok zijn. Probeer ik dan best ook nog ergens te pre-orderen? Of zullen er in de eindejaarsperiode al weer toestellen in de winkel liggen?

ik denk het niet zal of 19 november zij of feb/maart 2021

Fetseroony

Legacy Member
Ik heb via Fun eigenlijk ook een soort van bevestiging gehad, dus ik ga dan toch ook al stiekem blij zijn haha

Li1quid

Legacy Member
Fetseroony zei:
Ik heb via Fun eigenlijk ook een soort van bevestiging gehad, dus ik ga dan toch ook al stiekem blij zijn haha

Hier niets gehad van Fun. Ik veronderstel dat ik er niet bij ben :sad:

Fetseroony

Legacy Member
Li1quid zei:
Hier niets gehad van Fun. Ik veronderstel dat ik er niet bij ben :sad:

Had ik hier al eens gepost ;) Ik had een mail gestuurd met een vraag ivm de aankoop gisteren.

Bedankt voor je bericht.

De PS5 kon gisteren inderdaad besteld worden, door het grote succes is dit reeds afgelopen. Voor iedereen die een bestelling kon plaatsen werd er een PS5 gereserveerd.
De levering is voorzien op de dag van release, namelijk 19/11/2020.

Wij wensen jou een fijne middag toe.


Klik hier om dit gesprek te beoordelen.

Met vriendelijke groeten,

Fun Klantendienst
Fun.be

joeri755

Legacy Member
Ah ook bevestiging gekrege van dreamland dak hem de 19de heb, kunne weer gerust slape :)

Locky

Legacy Member
Hier niets van DL. Wel naar Fnac gebeld: hebben 20k bestellingen volgens man aan de lijn & maar 450 ps5’s beschikbaar. Jfc

poeliehaze123

Legacy Member
En wanneer gepre-ordered? Daarjuist nog een digital version kunnen bestellen waar opstond vermoedelijk op launch geleverd.

Kenneke10

Legacy Member
En al die ps4's te koop nie normaal, maar je moet de mensen toch uitleggen dat games op het account niks waard zijn:naughty:

Locky

Legacy Member
poeliehaze123 zei:
En wanneer gepre-ordered? Daarjuist nog een digital version kunnen bestellen waar opstond vermoedelijk op launch geleverd.
Me? Gisteren half 5 telefonisch, en deze morgen half 8 of zo online

Locky

Legacy Member
poeliehaze123 zei:
En beiden dan op launch beschikbaar of alleen die telefonische?

Ikke nog geen mail gehad! Op mail van dreamland over die van deze morgen stond vermoedelijk 3/4/21, maar op de site staat nu 21/11 ofzoiets

poeliehaze123

Legacy Member
0105676 zei:
Zou toch vreemd zijn moest er tijdens de eindejaarsperiode geen nieuwe voorraad zijn?

Denk dat ze gewoon nog niet precies weten wanneer een 2de lading komt. En daarom dat als uiterste datum zeggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan