Archief - & VITA | Hustle Kings

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
PlayStation Only | Nieuws | Hustle Kings update op komst

vooral deze veranderingen zijn toch welgekomen:


  • The sound effect for the chalk has been turned down
  • Chalk can now be used by pressing the R3 button as well as shaking your SIXAXIS
  • Damping effect on the pockets, to stop accurate high powered shots from always bouncing out of the pockets (eindelijk!)
  • Small adjustments to the fine tune aiming to make it easier to use

Tevens zullen er meer 'features' worden toegevoegd aan Hustle Kings. Zo zal er in de komende tijd twee nieuwe tafels worden toegevoegd en een 'Time Saver Pack'. Deze zal alles unlocken in de game, zonder dat je daar moeite voor hoeft te doen. Beide toevoegingen zullen gratis worden aangeboden.

Lorim

Legacy Member
Vette addons, ik ben onlangs dit spel af en toe eens beginnen spelen, puur voor de fun. Echt wel het 'betere digitale poolwerk' dat ik tot nu toe al heb gespeeld. (naast Pool Paradise en Yahoo Pool :p)

FlikBlade

Legacy Member
Dat de update er maar snel komt, want regelmatig uw PS3 moeten heropstarten doordat hem hangt is niet leuk :confused:

Kijk uit of de update het spelen leuker gaat maken ?

GETHEZ

Legacy Member
ik heb een software update moeten doen...

zijn dat die nieuwe verbeteringen?

GETHEZ

Legacy Member
lol @ verbeteringen...

bij de eerste snelle wedstrijd (online) blijft hij al hangen...

GETHEZ

Legacy Member
mijn eerste poging... 32800 HKC ...

hoe moet je uploaden??? ik zie hem staan in de kolom links bij wedstrijdherhalingen en druk op uploaden en dan komt ie in de kolom rechts,
dit moet toch via youtube???

GETHEZ

Legacy Member
en kan je ergens zien wie er momenteel de hoogste score heeft??
kwestie van toch te weten waarop ik moet mikken...

GETHEZ

Legacy Member
er is nieuwe add-on content beschikbaar : een snooker pack...

just what i wanted... WOOT WOOT :applause: :woohoo:

p.s. : had er nergens iets over gehoord...toevallig gevonden... :)


en nog een vraagje... ik heb HK gedownload via europese store... kan ik een amerikaanse add on wel gebruiken??

GETHEZ

Legacy Member
valdemaniak zei:
die snooker content zal toch ook wel in de EU verschijnen?

ja , het is ook in de europese, maar heb net een kaart van de amerikaanse store van 50$, kwestie van die eerst op te gebruiken...:p

valdemaniak

Legacy Member
fair enough :p

maar goed, ik kan het me straks dan eens aanschaffen... snooker = lekker

GETHEZ

Legacy Member
valdemaniak zei:
fair enough :p

maar goed, ik kan het me straks dan eens aanschaffen... snooker = lekker

ok... vertel me of het goed is of niet... me love snooker 2...

en zie eens of je het ook als hustlematchen kan spelen als je wilt...?

Goldrusher

Legacy Member
Dit wordt een van de gratis games in het Welcome Back aanbod voor Japan en Hong Kong.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan