maartendq
Legacy Member
Alex40014 zei:Als er iemand van ons ne stream zou moeten opendoen dan ben jij het wel XD
Alsk me niet vergis ben jij de beste van ons allemaal en je bent ook altijd vriendelijk. Voordat die mensen hier op jouw elo zitten moeten ze maanden heel veel spelen.
Monopoly en Pino vind ik ook zeer goede spelers die daar zeker toe in staat zijn. Jaegger is wel goed maar die raged iets te veel voor een deftige stream te houden.
Als Monopoly in z'n casting even gevat is als in z'n comments mag hij zeker streamen, maakt niet uit welke game.