Archief - Aan de 10 mensen die door EA die beta werd beloofd.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulreaper

Legacy Member
Dit komt rechtstreeks van¨Praga himself:

"Hey,



Zou jij voor mij de emails van de tien mensen kunnen verzamelen aub die meededen aan de beta en waar een extraatje voor voorzien werd?



Ik heb alles hier liggen en wil alles samen doorsturen naar iedereen.



Groetjes en dank,



Praga



PS: het zal geen gratis maand star wars worden maar wel dit:



Hi Praga!



Ik heb goed en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat wij het niet voor elkaar krijgen om de compensatie codes te krijgen voor Star Wars The Old Republic ivm approvals en voorschriften vanuit Lucas Arts en Bioware. Het goede nieuws is echter dat we de mensen wel een voucher mogen aanbieden t.w.v. 20 euro te besteden op Origin."

Kunnen dus zoals gevraagd deze mensen mij via PM hun emailadres bezorgen? Dan kan ik deze adressen doorzenden naar Praga.

Thanks!

Het gaat dus over volgende mensen:


Sir.Killalot
Phil
BeeLz
kowlier
Zoro
VV@rl()ord
t511413

Iedere x ik een mailadres heb ontvangen wordt de naam uit de lijst geschrapt.

EDIT2: Degene die afzien van deze voucher mogen dat hier melden, zodat ik geen dagen moet wachten om alle adressen te verzamelen.

Fredvdp

Legacy Member
Inderdaad.

Mijn emailadres staat ergens op mijn profiel, moest iemand het nodig hebben.

SHIGSY

Legacy Member
Ow, wat heeft SR gedaan dat hij banned is? Toch al een ouder persoon?

dr.lee

Legacy Member
Wrs een keertje teveel wat liggen stoken in een of ander topic. Aan de mensen die met die wedstrijd hadden gewonnen, stuur ff naar praga zelf door.

BubbaKush

Legacy Member
...jullie verschieten dan nog van die ban, bij mij staat ie al lang op de negeerlijst...
Maar ga mijn persoonlijke meningsverschillen met hem hier niet weer bovenhalen.

soulreaper

Legacy Member
Oke, ban is afgelopen. Degenen die hun emailadres willen doorzenden naar mijn pm, niet vergeten te doen. Wel rekening mee houden dat de code die ik intussen van Praga had ontvangen niet bleek te werken, en hij dus opnieuw contact met EA moest opnemen, dus het kan nog even duren.

Of inderdaad, zend het zelf naar Praga, moesten jullie het hele zaakje niet vertrouwen...

soulreaper

Legacy Member
iemand die een werkende code heeft ontvangen?

Ik wilde Praga alleen maar helpen, omdat hij het me vroeg. Als jullie liever zijne pm inbox volspammen of allen een mailtje sturen naar zijn zo al overvolle mailadres, be my guest. Ik was tenminste de enige die Praga regelmatig de stand van zaken vroeg, de rest interesseerde het gewoon niet, maar wel boe roepen als de beta toegang wat lang op zich liet wachten. De volgende x ruimen jullie de rotzooi maar zelf op.

Fredvdp

Legacy Member
soulreaper zei:
Ik was tenminste de enige die Praga regelmatig de stand van zaken vroeg, de rest interesseerde het gewoon niet, maar wel boe roepen als de beta toegang wat lang op zich liet wachten.

Ik heb toen wel niet regelmatig contact gehad met Praga (en ik denk dat als iedereen dat zou doen dat enorm opjagend zou overkomen), maar ik heb wel mijn correspondentie met EA, BioWare en een Italiaan die een soortgelijke wedstrijd had gewonnen gepost op dit forum. Ge bent zeker niet de enige die geïnteresseerd was, maar ge kunt ook niet verwachten dat iedereen daar actief achter zit.

Ik kan mij ook niet herinneren dat iemand zijn ongenoegen heeft geuit over de datum waarop we in de beta mochten. We wisten namelijk allemaal dat het voor release was, maar niet specifiek hoe vroeg of laat.

Archangelus

Legacy Member
Ik heb nog niks ontvangen.

Qua opvolging tijdens beta: ik ben een paar weken voor launch in general beta geraakt en ik dacht dat dat via hier was. Geen idee dat er problemen waren.

Phil

Legacy Member
soulreaper zei:
iemand die een werkende code heeft ontvangen?

Ik wilde Praga alleen maar helpen, omdat hij het me vroeg. Als jullie liever zijne pm inbox volspammen of allen een mailtje sturen naar zijn zo al overvolle mailadres, be my guest. Ik was tenminste de enige die Praga regelmatig de stand van zaken vroeg, de rest interesseerde het gewoon niet, maar wel boe roepen als de beta toegang wat lang op zich liet wachten. De volgende x ruimen jullie de rotzooi maar zelf op.

Niemand van de winnaars heeft geklaagd hoor over wat gij wel of niet gedaan hebt, enkel Bubbakush.

t511413

Legacy Member
Fredvdp zei:
Ik heb toen wel niet regelmatig contact gehad met Praga (en ik denk dat als iedereen dat zou doen dat enorm opjagend zou overkomen), maar ik heb wel mijn correspondentie met EA, BioWare en een Italiaan die een soortgelijke wedstrijd had gewonnen gepost op dit forum. Ge bent zeker niet de enige die geïnteresseerd was, maar ge kunt ook niet verwachten dat iedereen daar actief achter zit.

Ik kan mij ook niet herinneren dat iemand zijn ongenoegen heeft geuit over de datum waarop we in de beta mochten. We wisten namelijk allemaal dat het voor release was, maar niet specifiek hoe vroeg of laat.

2nd that

Archangelus zei:
Ik heb nog niks ontvangen.

Qua opvolging tijdens beta: ik ben een paar weken voor launch in general beta geraakt en ik dacht dat dat via hier was. Geen idee dat er problemen waren.

dacht juist het zelfde
was zo toevallig dat heel hoop van de wedstrijd er in zaten mss deels door fredvdp die het bij hun op de forum postte
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan