grasspriet
Legacy Member
euhm de problemen van de patch( wat er toch redelijk veel zijn) en zeker niet kan bescouwd worden als een goede patch, alé dat vind ik toch tenzij er iemand andere meningen heeft gelieve hier ook over te posten
problemen:
1. de parachute sluit terug automatisch
2. ge wordt gewoon disconnected(ligt het aan de patch of aan de server-> dunno)
3. de nieuwe map vind ik dus eigenlijk niet zo geweldig(maar 2 helis aan elke kant en de vlaggen cappen duurt 45 seconden en die main 3 minuten als je alleen bent)
4. het spel crashed
5. Als je aan het spelen bent en dan ben je plots no more(ask geurilla, ik was erop aant jagen en opeens wask no more in mijn tank, iemand had het ook nog voor tijdens diezelfde map ook in tank dunno wie)
6.bug die van BF42 overkomt, als ge aant vliegen ze en ge kijk op scoreboard word muis omgedraaid
problemen:
1. de parachute sluit terug automatisch
2. ge wordt gewoon disconnected(ligt het aan de patch of aan de server-> dunno)
3. de nieuwe map vind ik dus eigenlijk niet zo geweldig(maar 2 helis aan elke kant en de vlaggen cappen duurt 45 seconden en die main 3 minuten als je alleen bent)
4. het spel crashed
5. Als je aan het spelen bent en dan ben je plots no more(ask geurilla, ik was erop aant jagen en opeens wask no more in mijn tank, iemand had het ook nog voor tijdens diezelfde map ook in tank dunno wie)
6.bug die van BF42 overkomt, als ge aant vliegen ze en ge kijk op scoreboard word muis omgedraaid
alweer vergeten...
want crashen+ muis omdraaien tijdens vliegen hebk ni ^^
(den soundbug dus)
de autos rijden nog altijd traag)