Archief - alle problemen patch op een rijtje !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

grasspriet

Legacy Member
euhm de problemen van de patch( wat er toch redelijk veel zijn) en zeker niet kan bescouwd worden als een goede patch, alé dat vind ik toch tenzij er iemand andere meningen heeft gelieve hier ook over te posten






problemen:
1. de parachute sluit terug automatisch
2. ge wordt gewoon disconnected(ligt het aan de patch of aan de server-> dunno)
3. de nieuwe map vind ik dus eigenlijk niet zo geweldig(maar 2 helis aan elke kant en de vlaggen cappen duurt 45 seconden en die main 3 minuten als je alleen bent)
4. het spel crashed
5. Als je aan het spelen bent en dan ben je plots no more(ask geurilla, ik was erop aant jagen en opeens wask no more in mijn tank, iemand had het ook nog voor tijdens diezelfde map ook in tank dunno wie)
6.bug die van BF42 overkomt, als ge aant vliegen ze en ge kijk op scoreboard word muis omgedraaid

vishnusixclix

Legacy Member
En de oude "complete-system-crash-while-gaming" is terug van de partij...

The_Pope zijn comp crasht danig tijdens een BF:V spel dat zijn PC herstart...
Dit was bij de 1.01 ook het geval. Daarom dat iedereen een 1.02 had. Maaaar Dice kennende waren ze die "bug" :wtf: alweer vergeten...

Coolio Jr

Legacy Member
het gewoon disconnecten ligt aan u, heb daar geen last van,
de nieuwe map as gij die ni goe vind, is da UW probleem en ni da van een ander he :)
der zijn vele andere problemen...
wa is het nut van die allemaal op te sommen, alsof dice ff hier ga kome kijke om huneige te verbeteren :)

Darth-Falcon

Legacy Member
bug die van BF42 overkomt, als ge aant vliegen ze en ge kijk op scoreboard word muis omgedraaid

Coolio Jr

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
bug die van BF42 overkomt, als ge aant vliegen ze en ge kijk op scoreboard word muis omgedraaid

idd, same me hud 0, daar word bij mij alles ge-invert

grasspriet

Legacy Member
blijkbaar hebde gijle meerdere problemen dan ik ze :D want crashen+ muis omdraaien tijdens vliegen hebk ni ^^


eindelijk iets niet hebben *trots*
ik add elk probleem bij eerste post mssn kunnen we deze problemen dan doorsturen naar ea games als suggesties ofzo

[T-RAW]Freak

Legacy Member
5. Als je aan het spelen bent en dan ben je plots no more(ask geurilla, ik was erop aant jagen en opeens wask no more in mijn tank, iemand had het ook nog voor tijdens diezelfde map ook in tank dunno wie)

Hart attack? is lekker realistisch wel :D

Coolio Jr

Legacy Member
der stond bij de 'bug fixes" lijst da het gefixt is age me de MI8 schiet da de rakette verdwijne , ik heb da nog... der sta ook da het gefixt is da de rakette gewoon tege u MI8 zelf ontploffe gefixt is, is ni gefixt. ik heb da nog.

soms komt er een verkeerde death msg o.a "vengeance [MIG21_autocannon] Wojoo"
-> raar
of as iemand mij afknalt me MI8 komt er da ik afgeknald ben door AKMS enzo :s
-death messages die gewoon nie verschijne... dus ge kunt ni zien of iemand dood is :s

as ge in OH-6 heli 2de plek zit, en ge schiet M67 granaat af, ontploft heel de heli :s

etc...

K3nsh1n

Legacy Member
da van diene invert eb ik nog niet gehad maar andere mensen wel
crashes , disconnect en no more zal wel aan u liggen denk nooit last van gehad de rest is about right :)

Foose

Legacy Member
Had ook al eens last van missende rockets me assault heli .. het was er recht op met 2 rockets en hij bleef leven.

^ALUCARD^

Legacy Member
ah cool den quick reply ist er :applause: :p

1= ik zien soms men nick nie op den scoreboard alsk op TAB druk en andere mensen soms ook nie :wtf:
vb. er spelen 10 mensen en op scoreboard staan er maar 6 op
2=stomme napalm geluid die altijd verschijnt en altijd ma doorgaat tot de volgende map :angry: (den soundbug dus)
ge moe na options gan en je geluid verandere
3=MI8 raketten verdwijnen en ontploffen :wtf:
4=geen deathmassages
5=ik vind da de autos te traag rijden(ma da ligt nie aan de patch zeker?) (of gingen ze da verandere? :confused: de autos rijden nog altijd traag)

enz.

Zeke Anderson

Legacy Member
Kheb eigenlijk geen enkel van deze problemen, of anders vallen ze mij niet zo op

Kan er ook niet aan doen

Pure_evil

Legacy Member
Vergeet de O ZO HANDIGE soundbug niet waarbij ik een heel map door napalm (of iets dergelijks) hoor.

Tspel is nog meer verkloot door dien patch, da ze mo rap nen anderen uitbrengen.

Tempest

Legacy Member
Ik heb ook nog geen van deze problemen aan de hand gehad hoor, met dien nieuwe patch :scream:

BLUTCH 26

Legacy Member
Als ik op 'aim' toets druk en schiet verschijnt in het chat-venster bij elk schot :GO!
Met een mitrailleur geeft da dus een heel chat venster vol met GO GO GO.
Ettelijke malen tegen de grond gekwakt met de FUCKING parachute.

De soundbug omg om onnozel te worden.
-----------------------------------------
playing as 'sneaky dog'

Tempest

Legacy Member
Waarschijnlijk bedoelt hij, je wapen voor je ogen houden zodat je een beetje inzoomt :)

Coolio Jr

Legacy Member
den helft van de bug 'fixes' zijn er nog altijd ... nice going DICE.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan