Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MegaMentor zei:Waren naar het zuiden getrokken om een tweede kamp op te zetten zodat we, moesten we het loodje leggen, gemakkelijk terug de basis tools konden pakken zonder ver te moeten lopen. We waren onderweg in een stadje gestopt om te looten en ik moest (irl) gaan eten. Kom ik een half uur later terug, krijg ik te horen dat iemand van ons dood is. Hij was naar ons eerste kamp gegaan en was recht een ambush ingelopen. Ons kamp was dus ondekt.
Aangezien ik nogal well equipped was ben ik dan ook eens een kijkje gaan nemen. Tegen dat ik aankwam waren we een dik anderhalf uur verder dus ik verwachtte er niemand. Tot mijn ongeloof zag ik door de bomen aan ons kamp een ventje van tent naar tent lopen. Ik kroop zo traag als ik kon door het gras en de struiken, mijn oog houdend op die gast en de bomen. Ik was vrij zeker van mezelf (HET gevaar na lang surviven) aangezien ik haast niet zichtbaar was met een ghillie suit. Na enkele meters dichterbij te komen werd ik opeens beschoten vanuit de richting van ons kamp, links van mij in de tree line lag er ene onder een den. Tegen dat ik het eerste schot kon lossen lag ik al dood. You are dead.
This is my story.
De dag ervoor gebeurde er dit:
[youtube]pGH-BjEc4jM[/youtube]

Rubmifer zei:Record je met fraps terwijl Teamspeak loopt? Dan kan je ook anderen op de recording zetten door in fraps door bij movies-> sound settings 'record external input' ook aan te vinken.
Leuk filmpje!
Ben al een tijdje van Fraps afgestapt.
IriedailyX zei:Ik dacht wel dat ze voorlopig de vehicles eruit gehaald hadden vanwege hackers. Er juist nog een paar testservers met voertuigen. Naar het schijnt zitten er wel nog op SE 3 of 4.
Dit is wat een admin me vertelde op NL4.
Loot to be had.joriske18 zei:En kan er iemand effectief ook goed vliegen met zo'n ding? Dat we niet direct neerstortenIk wil zeker helpen, lijkt me wel tof.

spoon zei:Kookie je mag de mumble altijd geven ben niet zeker of ik hem heb
was al van plan om zowat de 9Lives medic te gaan spelen heb nog elke bloedpakjes in men rugzak
mentor ik record nog met fraps en heb de mumble over men speakers staan om voice op te kunnen nemen van de andere
Volgende keer staat mijn stem er ook op.
. 