Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

joriske18

Legacy Member
En kan er iemand effectief ook goed vliegen met zo'n ding? Dat we niet direct neerstorten :p Ik wil zeker helpen, lijkt me wel tof.

KoOkiE

Legacy Member
ik kan er mee vliegen, heb mij al met de sp missies bezig gehouden. is nie zo moeilijk, heb mijn controls en zo al aangepast.

Rubmifer

Legacy Member
MegaMentor zei:
Waren naar het zuiden getrokken om een tweede kamp op te zetten zodat we, moesten we het loodje leggen, gemakkelijk terug de basis tools konden pakken zonder ver te moeten lopen. We waren onderweg in een stadje gestopt om te looten en ik moest (irl) gaan eten. Kom ik een half uur later terug, krijg ik te horen dat iemand van ons dood is. Hij was naar ons eerste kamp gegaan en was recht een ambush ingelopen. Ons kamp was dus ondekt.
Aangezien ik nogal well equipped was ben ik dan ook eens een kijkje gaan nemen. Tegen dat ik aankwam waren we een dik anderhalf uur verder dus ik verwachtte er niemand. Tot mijn ongeloof zag ik door de bomen aan ons kamp een ventje van tent naar tent lopen. Ik kroop zo traag als ik kon door het gras en de struiken, mijn oog houdend op die gast en de bomen. Ik was vrij zeker van mezelf (HET gevaar na lang surviven) aangezien ik haast niet zichtbaar was met een ghillie suit. Na enkele meters dichterbij te komen werd ik opeens beschoten vanuit de richting van ons kamp, links van mij in de tree line lag er ene onder een den. Tegen dat ik het eerste schot kon lossen lag ik al dood. You are dead.

This is my story. :p



De dag ervoor gebeurde er dit:

[youtube]pGH-BjEc4jM[/youtube]

Leuk filmpje! Dat zijn de leukere momenten. :)

MegaMentor

Legacy Member
Rubmifer zei:
Record je met fraps terwijl Teamspeak loopt? Dan kan je ook anderen op de recording zetten door in fraps door bij movies-> sound settings 'record external input' ook aan te vinken. :)

Leuk filmpje!

Record normaal gesproken met Dxtory, probleem is dat Dxtory alleen pakt als die draait nog voor ge de game start. Had'k het niet gestart, dus uit noodzaak MSI Afterburner gebruikt en die heeft niet de optie tot meerdere audio inputs, waardoor het de keuze is tussen game audio + mumble OF eigen micro, keuze snel gemaakt :p Ben al een tijdje van Fraps afgestapt.

In't vervolg record ik wel met Dxtory. :)

IriedailyX

Legacy Member
Ik dacht wel dat ze voorlopig de vehicles eruit gehaald hadden vanwege hackers. Er juist nog een paar testservers met voertuigen. Naar het schijnt zitten er wel nog op SE 3 of 4.

Dit is wat een admin me vertelde op NL4.

MegaMentor

Legacy Member
IriedailyX zei:
Ik dacht wel dat ze voorlopig de vehicles eruit gehaald hadden vanwege hackers. Er juist nog een paar testservers met voertuigen. Naar het schijnt zitten er wel nog op SE 3 of 4.

Dit is wat een admin me vertelde op NL4.

In dat geval kunnen we nog altijd een raid doen op NW Airfield of zelfs Elektro/Cherno :p Loot to be had.

rafbanaan

Legacy Member
Op het forum is er woord dat ze terugkomen binnenkort.

Ik vind niet meteen de topic terug, maar het was iemand van het team.

MegaMentor

Legacy Member
joriske18 zei:
En kan er iemand effectief ook goed vliegen met zo'n ding? Dat we niet direct neerstorten :p Ik wil zeker helpen, lijkt me wel tof.

Gaat vrij goed. Heb een controller insteken om te vliegen :p

spoon

Legacy Member
Kookie je mag de mumble altijd geven ben niet zeker of ik hem heb

was al van plan om zowat de 9Lives medic te gaan spelen heb nog elke bloedpakjes in men rugzak

mentor ik record nog met fraps en heb de mumble over men speakers staan om voice op te kunnen nemen van de andere

joriske18

Legacy Member
Man, ik heb er al zin in! Met een heli raids gaan doen; ergens naar toe vliegen, landen op het dak, een paar man dat de omgeving scant en een paar die loot verzamelen en daarna direct terug weg. Andere survivors in de omgeving gaan niet weten wat er gebeurt :p

MegaMentor

Legacy Member
spoon zei:
Kookie je mag de mumble altijd geven ben niet zeker of ik hem heb

was al van plan om zowat de 9Lives medic te gaan spelen heb nog elke bloedpakjes in men rugzak

mentor ik record nog met fraps en heb de mumble over men speakers staan om voice op te kunnen nemen van de andere

'k Weet hoe het werkt hoor. Maak al langer dan vandaag video's :p Volgende keer staat mijn stem er ook op.

'k heb u PM'ed met Mumble gegevens.

valdemaniak

Legacy Member
mijne pc gaat er deze week al zijn... hoop één van de avonden te kunnen joinen!

mijn steam name = forum name

spoon

Legacy Member
mentor ik geloof dat best hoor wou gewoon zeggen hoe ik het doe

wil altijd wel iets bijleren wat beter gaat dus gemoogd het altijd zeggen

Scifo

Legacy Member
lol net filmke gezien. Ik snap er niet veel van :p Lijkt me precies onmogelijk om een zombie te killen? Hoeveel keer hebde die wel niet geraakt..

nixie

Legacy Member
ff geleden dat ik had gespeelt.
spawn ik met helemaal niets van items en een banditskin...

had zero kills :p

dan even bandit uitgehangen maar dat is niet echt om lang te leven :p

spoon

Legacy Member
daarstraks met enny weer een hele toch gedaan ondertussen is de 9lives medic al 2 bloedpakjes armer

nixie

Legacy Member
vind sommige mensen toch wel lame ze.
1 misstap en loop ik daar naar een kerk met ene hele bende achter mij.
In de kerk ammo oppikken en de zombies die achter mij zaten 1 per 1 neerschieten.
Passeert er daar natuurlijk ne survior die mij bezig ziet, wou net friendly zeggen schiet die mij doodleuk neer...

spoon

Legacy Member
er is te veel verraad in het spel en dan is het beter om gewoon meteen te schieten

ik kwam net ook in een server kom de deur uit en daar zit iemand, heb ook gewoon meteen de trekker overgehaald 9/10 had ik anders het loodje gelegd

ondertussen wel men AKm ingeruild voor een M240 Heavy gun(just for fun) en ook een m16A2 m203

enny we kunnen morgen zonder zorgen verder trekken :D

KoOkiE

Legacy Member
blijkt wel nie eenvoudig om een tentenkampje te maken, tot nu toe twee locaties geprobeerd, beiden in afzienbare tijd gevonden geweest.. nu net alles verplaatst weer, naar een spot op een vrij afgelegen plek waar hopelijk geen volk zal passeren..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan