Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sele zei:weer geduud,zo lame daze meer mensen doden dan zombies
btw:chernarus vind ik niet op de map![]()

MegaMentor zei:En nog meer tenten gevonden. Als ge er niet naar op zoek bent eh...![]()
[PwF]Hchest;16570592 zei:Ik weet op de server een tentenkamp staan, stuk of 25...
Heb er 5 kunnen checken maar zat niets in dusja....
MegaMentor zei:Easy eh. Wij hebben 40+ tenten staan aan de Stary beneden aan de berg, ook leeg.
MegaMentor zei:Easy eh. Wij hebben 40+ tenten staan aan de Stary beneden aan de berg, ook leeg.

Therapy zei:Die heb ik ook es zien staan. Gewoon in het open veld. Zou da ne hacker geweest zijn?
Niet gehackt.De kans om het eerste balletje juist te hebben is 1/45
sele zei:als ze nu eens dayz maken met den engine van bf3 dan hebben ze een top spel![]()
Arylia zei:ik heb combined gekocht via steam
ik start arma2 op , sluit af , ik wil arma2:AO opstarten en krijg volgende error:
no entry 'bin\config.bin/CfgInGameUI/MPTable.shadow'

Styl zei:Start eerst ArmaII op.

Arylia zei:ja da had ik gedaan ze maar tging niet... steam flipte ook helemaal, met een restart ging het wel
via die sixinstaller vind ik allemaal servers met vlagjes van de landen van de host wss , maar zie geen belgische , kan dat ?
Therapy zei:Die heb ik ook es zien staan. Gewoon in het open veld. Zou da ne hacker geweest zijn?

iVoll zei:Ik stel voor dat je eerst wat research doet en wat leest want anders gaan de volgende 10 pagina's van dit forum vragen zijn van jou.
https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/dayz-voor-beginners.873026
How NOT to be a NOOB DayZ - YouTube
