Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NiXiE zei:check fritz zijn thread voor info hoe zombies af te schudden



Aksovar zei:is zowel noord als west dat dit kan, en is inderdaad hetgene dat dayz zo unbalanced maakt, mensen met een ATV & GPS kunnen op die manier NOOIT hun wagen kwijtraken terwijl ze offline zijn. Is enorm moeilijk om in de gewone map iets te verbergen, en zo zou het dan ook moeten zijn. Nu kunnen clans / groepen gewoon alles verzamelen in een camp buiten de map, ze moeten gewoon binnen de 24 uur hun camp gaan saven.
Beste oplossing is alle servers eens om de maand 2 dagen onbereikbaar maken zodanig dat alles buiten de map terug in de map spawnt (alles binnen de map verdwijnt pas na 7 dagen niet te saven ). Zie dit wel niet direct gebeuren ( edit : of gewoon het onmogelijk maken om buiten de boundaries te saven )
MegaMentor zei:Humanity staat terug in de debug monitor. Ik zit op -37000![]()

reFleX.be zei:Wtf, ik zit in Electro en de convenience store ligt gewoon helemaal plat, echt totaal ontploft...
Opeens één seconde lag en ik sta met dertig andere mensen in een church, waarschijnlijk een cheater die de hele server geteleport heeft... iedereen begint direct te schieten en ik heb gwn ge alt+f4'd, geen idee of ik nu nog leef >.<
MegaMentor zei:Erg eigenlijk dat iedereen direct schiet... Dat is net wat de hacker wilt.
MegaMentor zei:Erg eigenlijk dat iedereen direct schiet... Dat is net wat de hacker wilt.
Quecera zei:Zegt de persoon met de meest negatieve humanity van 9lives. Nu jij negatieve humanity hebt, heeft iedereen dat ook zeker? ;-) 1 van de 12 personen uit onze groep heeft -3000, de rest positief en al 2 maand bezig
Shadowfox zei:Ik ga dan toch nog even wachten vooraleer ik weer begin spelen, 't is precies enkel maar verergerd met die hackers. Zolang ze die gasten hun gang laten gaan zal dit spel nooit kunnen doorbreken bij het grote publiek.
En hun retail game ga ik toch ook een paar weken links laten liggen denk ik, ik heb er maar weinig vertrouwen in en volgens mij zal dit gewoon ArmA2 zijn met DayZ pre-installed. (Anders kunnen ze toch nooit die deadline halen van kerstmis ...)
