Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Misterblort

Legacy Member
KoOkiE zei:
gisteren op balota ook een surivivor tegengekomen en een hoop prikkeldraad. die gast al verwittigd via mic dat ik geen wapen had en vers gespawnd was. staat ie daar met een akm in zijn pollen, zegt hij, er is een m16 in de toren vanboven, ga hem maar pakken. Kom in de ingang, zeker 4 wiredfences opgezet. mijn lichtje begon al te branden.. kom ik nabij die gast, hoor ik plots een duidelijke hartslag.. just op da moment komt een zed af die hem aangetrokken had, ideaal moment dus.. ik omgedraaid en weggelopen. Prolly saved my life.

Als em u wou neerknallen zou hem da wel gewoon direct gedaan hebben e..
Waarom zou die eerst wachten tot ge een wapen vasthebt om u dan neer te kanllen? :)

Reggaesmurf

Legacy Member
Misterblort zei:
Als em u wou neerknallen zou hem da wel gewoon direct gedaan hebben e..
Waarom zou die eerst wachten tot ge een wapen vasthebt om u dan neer te kanllen? :)

Wie zegt dat er ne m16 lag ;)

Misterblort

Legacy Member
Ook waar natuurlijk. Ma ne fresh spawner heeft gewoon geen loot dus.. Ook ne redelijke waste of ammo moest em u knallen :)

KoOkiE

Legacy Member
en de tweets blijven komen..

Major bug with line-of-sight found... the infected can ONLY see through walls and buildings currently :D

Major bug quashed with next update in the line-of-sight checking, infected perform much better - look forward to the hotfix!

WOOT

megamold

Legacy Member
dat ze die zombies maar snel fixen, want ik vind het niet meer heel leuk spelen zo.

net een klein industrial building gevonden met 5 zombies, tervoren zou dit geen enkel probleem zijn geweest met een beetje stealth.

nu zitten alle zombies IN het gebouw dus ik heb geen andere keus dan ze eerst weg te lokken, wat na 15 minuten rondlopen gelijk een mongool nog altijd niet was gelukt. (nb: de zombies weglokken was easy aangezien ze mij al hadden gezien toen ik uit de treeline gewandeld kwam op een 40tal meters afstand, in rusland krijgen zombies precies allemaal verrekijkers )
om dan ineens een zombie langs voor te krijgen , BAM gebroken been
you are dead
:wtf:

KoOkiE

Legacy Member
ik heb er vertrouwen in dat de rocket da allemaal wel fixt, als de zeds es goe werken zoals het hoort en je stealth kan toepassen zal het des te spannend zijn om ze te ontwijken. Wetende dat je geen morphine hebt en dat het vrij moeilijk te vinden is nu zal je wel twee keer doen denken voor je probeert ergens door te rushen.

EnnY

Legacy Member
Misterblort zei:
Ook waar natuurlijk. Ma ne fresh spawner heeft gewoon geen loot dus.. Ook ne redelijke waste of ammo moest em u knallen :)

Kvind et wel een meesterplan

KoOkiE

Legacy Member
KoOkiE zei:
Housecat, ben net doodgeschoten door ne gast in uw server die in debug forest stond. Had 12.000 bloed en stond in the middle of nowhere in een guillie suit, plots paf, dood. Ik zie tegelijk nog 2 anderen doodgaan. tijdstip: 19/06/2012 om 18u53. Er staan nog twee namen op de screenshot.

ALj6E.jpg


kan je soms in de log files zien wie dit was, of welke username? dan kan ik die reporten en zijn aars laten bannen. Ik had fucking goeie gear maat, guillie suit, svd cammo, bullets tot en met.. sucken gast.

edit: tis wel degelijk een debug forest killer, kheb aan een maat gevraagd die bij mij gespawnd was om mijn svd te pakken uit mijn gear en die was al weg.. al de rest zat er nog in.

Zou housecat dit al gezien hebben?

Pana

Legacy Member
Gisteren ff met 2 op de NY7 gespeeld, onderweg naar het noorden een EPIC tentencamp van 15+ tentjes gevonden. Geen wapens maar bergen eten en ammo, alsook matches, een kompas en een kaart :). Daarna een schuur gecleared waar net een survivor spawnde terwijl we erin zaten. Hij was dan nog zo dom om ons aan te vallen ipv te hiden.

Daarna gestorven door zombie deathtrap en gerespawned. Ondertussen op 9 cakes reeds 6 deerstands zonder problemen kunnen looten dus we zijn weer op weg.

KoOkiE

Legacy Member
scriffle.. als je daar staat sta je in debug forest. Dit is een soort verzamelplaats voor je in het spel spawnt. alle ventjes die je daar ziet zijn spelers die op dat moment online zijn. Deze mannetjes afschieten in debug forrest wordt als exploit gezien en kan er voor zorgen dat je geband wordt. Normaal kan je er uit geraken door oostwaards te lopen. Het is goed mogelijk dat je plots naar je laatst gekende locatie "warpt". Mentor heeft dit al tegengekomen.

onzichtbaar ingame spawnen is een bug, maar is waarschijnlijk te wijten aan de verkeerde versie van de mod op server of bij jou. Wees er van bewust dat het een alpha is (dus status vóór beta) en dat er nog veel fouten in zitten.

ik ben gisteren met full gear afgeschoten door iemand die in debug forest zat, had mega goeie gear en ben alles nu dus weer kwijt. Het is erg frustrerend om op die manier dood te gaan.

Reggaesmurf

Legacy Member
Als er mannen zijn in de buurt van Rog castle of Msta; ik ben rond half 5 terug online en wil eventueel wel afspreken met de loners.

Werkt direct voice chat nu al? (ik bedoel via mic)

KoOkiE

Legacy Member
ja, maar is gevaarlijk, zombies komen af op geluid van mensen die ingame via voip spreken in direct channel. enkel gebruiken bij gevaar

Scr1fle

Legacy Member
KoOkiE zei:
scriffle.. als je daar staat sta je in debug forest. Dit is een soort verzamelplaats voor je in het spel spawnt. alle ventjes die je daar ziet zijn spelers die op dat moment online zijn. Deze mannetjes afschieten in debug forrest wordt als exploit gezien en kan er voor zorgen dat je geband wordt. Normaal kan je er uit geraken door oostwaards te lopen. Het is goed mogelijk dat je plots naar je laatst gekende locatie "warpt". Mentor heeft dit al tegengekomen.

onzichtbaar ingame spawnen is een bug, maar is waarschijnlijk te wijten aan de verkeerde versie van de mod op server of bij jou. Wees er van bewust dat het een alpha is (dus status vóór beta) en dat er nog veel fouten in zitten.

ik ben gisteren met full gear afgeschoten door iemand die in debug forest zat, had mega goeie gear en ben alles nu dus weer kwijt. Het is erg frustrerend om op die manier dood te gaan.

Ai heb alles afgeknald tot zonder kogels zat. :unsure:

Had totaal geen idee wat ik moest doen...

KoOkiE

Legacy Member
was dat toevallig gisterenavond op de 9cakes server? if so.. you killed me you FUCKER

je kunt altijd komen vragen he.. we zitten altijd online als we spelen s'avonds.

Scr1fle

Legacy Member
Beneen was daarnet. :p ik geraak niet op 9cakes heb de nieuwste versie en blijkbaar heb je 1.6 nodig...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan