Archief - best free online shooter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kows

Legacy Member
zal die tribes ascend toch eens moeten uittesten,
zoek nog altijd een nieuwe deftig shooter om mij bezig mee te houden (last biggest fun for me was rtcw et)

Misterblort

Legacy Member
kows zei:
zal die tribes ascend toch eens moeten uittesten,
zoek nog altijd een nieuwe deftig shooter om mij bezig mee te houden (last biggest fun for me was rtcw et)

voor mij was de last biggest fun tfc ^^
tribes is de eerste shooterl sinds dan waar ik zoveel plezier uit haal!

Talis

Legacy Member
Tribes dan ook maar eens proberen...
Bij mij was laatste echt fun game ook TFC. Zalige tijden om dan met clans echt te spelen, pracs, wars, ... mooie momenten beleefd tegen BAD, SSk, Rasta,...

leuri

Legacy Member
Gisterenavond nog eens Americas army 3.2 gespeeld, en als je eens een iets rustigere shooter wil spelen dan is em best wel goed.

pffftt

Legacy Member
lol Talis ik herinner me die clans ook nog,was best leuke game, vond het zelf jammer in TF dat er geen conc grenades etc meer waren

Misterblort

Legacy Member
pffftt zei:
lol Talis ik herinner me die clans ook nog,was best leuke game, vond het zelf jammer in TF dat er geen conc grenades etc meer waren

TF2 is dan ook totaal ni te vergelijken met TFC (spijtig genoeg) Het enige dat hetzelfde is gebleven zijn de classes. Nu ist gewoon een hoedverzamelspel met puren deathmatch ipv het awesome teamspel dat het vroeger was.

Butramas

Legacy Member
Die tribes ascend... Als je tegen donaters speelt, wordt je ingemaakt. Nogal stom...

mayrbek

Legacy Member
je kan eens soldner secret wars uitproberen
het is eens iets anders dan je gewone schooter

Brick Top

Legacy Member
Muhtar zei:
Blacklight retribution

https://register.perfectworld.com/bl_splash

Strakke graphics, gladde gameplay. overzichtelijke menus. Ik denk visueel de beste F2P, en gameplay misschien ook, hangt er van af wat je zoekt.

Amai, ziet er wel vet uit. Krijgt ook goede reviews op youtube!

Zitten er geen addertjes onder het gras? Zoals 'voor de goede wapens moet je harde €€€ op tafel leggen'?

thelordofpee

Legacy Member
Der is wel een shop als ik het bekijk, met 'ZEN'. Maar is volgens mij cosmetisch.

Muhtar

Legacy Member
Brick Top zei:
Amai, ziet er wel vet uit. Krijgt ook goede reviews op youtube!

Zitten er geen addertjes onder het gras? Zoals 'voor de goede wapens moet je harde €€€ op tafel leggen'?

Ja er zitten wel "addertjes onder het gras". Wapens kopen met xp punten kost veel te veel. Moet je veel te lang over doen. En dan koop je 'm maar voor bepaalde duur (week, 3 weken, maanden,...) Als je er een beetje geld insteekt kan je toch al wat meer genieten van de wapens en upgrades.

maar dan nog. Ik denk wel dat het zijn geld waard is. Echt fun om te spelen.

u4ea

Legacy Member
Beke lijk Tribes, ofwel speelt ge heeeel lang, ofwel smijt ge der geld tegenaan.
Want wapenonderdelen zijn vrij duur in da spel dus moet ge heel lang spelen om u een wapen te maken naar u goesting.

Beginwapens zijn ook vrij goed + elk level da ge stijgt krijgt ge een package me (random?) wapenonderdelen da ge is kunt testen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan