Archief - BF:Vietnam zonder cd spelen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SilentSpring

Legacy Member
Vasiel zei:
een image maken , gaat dat alleen met een brander ?
nope, met ne gewone cd drive ga da ook peisk. ik eb mijne cd toch in de gewone drive gestoken dus zal wel lukken metdat alles virtueel gebeurt

devilface

Legacy Member
stelly zei:
1. als gij €55 euro voor da spel hebt betaald en nog maar 3keer hebt gespeeld omda ge PER SE met ne image wou spelen dan begin kik te twijfelen hoor, en dan ook nog is omda ge precies met de mod ook PER SE die image wou

2. deze link gaat geen enkele admin verwijderen http://home.planetinternet.be/~gregvl1/image.html
Gij moogt beginnen te twijfelen, maar ik had geen goesting om, zoals bij mijnen bf1942 ook al gebeurt is, nog is 49 € te gaan uitgeven omda EA slechte cd's maakt ze.

@2: had ik ook al gedaan, maar werkte toen niet, nu blijkbaar wel. Moest je nog twijfels hebben, wil ik gerust wa foto's maken van mijn cd's en doosje, maar ja dan kunde weer beginnen memmen da die van inet zijn gehaald natuurlijk.

pr!tcorr3ctor

Legacy Member
is da normaal da ne image maken kei lang duurd en da die kei veel schrijffouten geeft???

kunde eigelijk met cd 2 ook bf vietnam spelen

Memphis

Legacy Member
het kan zijn dat dat in het begin heel lang duurt ja... dat moet bij wijze van spreken op gang komen :)

Bij mij duurt dat bvb 2 min, en dan begint dat ineens aan volle snelheid.
Bij ne vriend duurt dat 2uur, en dan begint dat pas...

schrijffouten hebbek ook al gezien... zou ook geen probleem mogen geven.

The Crazy Noob

Legacy Member
pr!tcorr3ctor zei:
is da normaal da ne image maken kei lang duurd en da die kei veel schrijffouten geeft???

kunde eigelijk met cd 2 ook bf vietnam spelen
jep, ik speel met de mounted cd3

=Phoenix=

Legacy Member
kan het eigenlijk geen kwaad om een no-cd crack te gebruiken? want da's meer bedoeld voor warez, als ge da met uwen originelen BF probeert kunt ge daarmee geen problemen krijgen?

BLUTCH 26

Legacy Member
Ik heb gisteren zo een no cd patch gedownd en dat werkt perfect ze.
Het leuke is dat bij het laden van mappen en zo uwe cd rom speler niet opstart en dat uwe pc dus sneller begint met het spel te laden (bij mij toch)

Geeft ook geen probleem met online gaming.
Ge moet toch de originele versie hebben om online te spelen . Zodus...

pr!tcorr3ctor

Legacy Member
ik speel bf vietnam met cd 2, cd1 is toch naar de vaantjes. stomme vieze kras

=Phoenix=

Legacy Member
't is daarom da'k van plan was om ne no-cd patch te gebruiken, omdat BF gewoon de onstabielste games ooit zijn en altijd moeten laden
tnx voor de tip, ik gaan dus ene installeren :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan