SilentSpring
Legacy Member
nope, met ne gewone cd drive ga da ook peisk. ik eb mijne cd toch in de gewone drive gestoken dus zal wel lukken metdat alles virtueel gebeurtVasiel zei:een image maken , gaat dat alleen met een brander ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nope, met ne gewone cd drive ga da ook peisk. ik eb mijne cd toch in de gewone drive gestoken dus zal wel lukken metdat alles virtueel gebeurtVasiel zei:een image maken , gaat dat alleen met een brander ?
nope, om een image te maken moet je gewoon de cd kunnen lezen...Vasiel zei:een image maken , gaat dat alleen met een brander ?
Gij moogt beginnen te twijfelen, maar ik had geen goesting om, zoals bij mijnen bf1942 ook al gebeurt is, nog is 49 € te gaan uitgeven omda EA slechte cd's maakt ze.stelly zei:1. als gij €55 euro voor da spel hebt betaald en nog maar 3keer hebt gespeeld omda ge PER SE met ne image wou spelen dan begin kik te twijfelen hoor, en dan ook nog is omda ge precies met de mod ook PER SE die image wou
2. deze link gaat geen enkele admin verwijderen http://home.planetinternet.be/~gregvl1/image.html

jep, ik speel met de mounted cd3pr!tcorr3ctor zei:is da normaal da ne image maken kei lang duurd en da die kei veel schrijffouten geeft???
kunde eigelijk met cd 2 ook bf vietnam spelen
nope, hebde gewoon een programmatje voor nodig, ge hebt geen brander nodigVasiel zei:een image maken , gaat dat alleen met een brander ?
