pamperke
Legacy Member
Jonas89 zei:zonder de gekende problemen zou ik zeggen; ja, maar met al die bugs zou ik nog wachten tot hij max 30 euro staat
Het is echt wel al veel beter dan gans in't begin hoor, en maandag is er weer een patch. Als je graag AC speelt zou ik niet twijfelen.




