Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pamperke

Legacy Member
Jonas89 zei:
zonder de gekende problemen zou ik zeggen; ja, maar met al die bugs zou ik nog wachten tot hij max 30 euro staat

Het is echt wel al veel beter dan gans in't begin hoor, en maandag is er weer een patch. Als je graag AC speelt zou ik niet twijfelen.

JieBie888

Legacy Member
In nieuwe folder van makro : PS Plus card 365 days : 39.99€. Moet natuurlijk weer juist lukken dat ik verlede week volle pot betaald heb :(

MrKend54l

Legacy Member
JieBie888 zei:
In nieuwe folder van makro : PS Plus card 365 days : 39.99€. Moet natuurlijk weer juist lukken dat ik verlede week volle pot betaald heb :(
Mooie deal :O

halovision

Legacy Member
JieBie888 zei:
In nieuwe folder van makro : PS Plus card 365 days : 39.99€. Moet natuurlijk weer juist lukken dat ik verlede week volle pot betaald heb :(

Dju had beter 1 week langer gewacht of ik ga bij Makro langs en zo heb ik direct Plus voor 2 jaar, hmm.

TheCeet

Legacy Member
Brent-4 zei:
Kan die code nog gebruiken die hier ergens staat en dan wordt het zelfs 35 euro ;)

Idd, net ook zelf besteld :)
Code: BE-WELKOM96LP (-5 EUR)


Winkels dit tot nu toe PS+ aan 39,99- aanbieden:
- Game Mania
- Bol.com <- 35&#8364; met BE-WELKOM96LP kortingscode
- Makro

Dreamland en anderen zullen wel snel volgen.

Syphon007

Legacy Member
Dju ikke 2 weken geleden net verlengt op ps met credit card :(
weer 15euro verlies :)

Brent-4

Legacy Member
Kzal hier even kijken voor hoelang ik nog liggen heb. Anders bestel ik wel nog een jaartje extra :)

pamperke

Legacy Member
Godver! Vorige week nog een jaar gekocht aan 50€ :(
Ga toch nog eentje kopen denk ik, dan zit ik weer efkes goed :p

xIO3Y

Legacy Member
Mijne loopt nog tot januari 2016 door die ene actie van Sony met twee of drie maanden extra. Daartegen is er toch weer een actie om te verlengen.

Brent-4

Legacy Member
Net eens gecheckt en ik zit nog goed tot juni 2016. Geen nood dus om eentje aan te schaffen. Tegen die tijd zal er wel weer een actie komen.

Teknohol1c

Legacy Member
Ik merk hier een smerige taktiek van Sony.
Ieder jaar komen ze met een korting, maar iedere keer blijft die actie een maand langer op zich wachten. Waardoor leden hun abbo sowieso al verlopen is en ze dus toch aan volle pot mogen kopen.

2014 in december 39.99€
2013 in november 37.5€
2012 in september 37.5€

Ook bij mij was mijn abbo 2 weken geleden verstreken en ik had dan al een maand gewacht om mijn abbo te verlengen omdat ik pas wou verlengen als ik mijn PS4 had vorig jaar

Shotterke

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Ik merk hier een smerige taktiek van Sony.
Ieder jaar komen ze met een korting, maar iedere keer blijft die actie een maand langer op zich wachten. Waardoor leden hun abbo sowieso al verlopen is en ze dus toch aan volle pot mogen kopen.

2014 in december 39.99&#8364;
2013 in november 37.5&#8364;
2012 in september 37.5&#8364;

Ook bij mij was mijn abbo 2 weken geleden verstreken en ik had dan al een maand gewacht om mijn abbo te verlengen omdat ik pas wou verlengen als ik mijn PS4 had vorig jaar

Onmiddellijk een abonnement voor 2 jaar kopen en dan elk jaar vernieuwen en je probleem is opgelost? :unsure:

Cycloon

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Ik merk hier een smerige taktiek van Sony.
Ieder jaar komen ze met een korting, maar iedere keer blijft die actie een maand langer op zich wachten. Waardoor leden hun abbo sowieso al verlopen is en ze dus toch aan volle pot mogen kopen.

2014 in december 39.99&#8364;
2013 in november 37.5&#8364;
2012 in september 37.5&#8364;

Ook bij mij was mijn abbo 2 weken geleden verstreken en ik had dan al een maand gewacht om mijn abbo te verlengen omdat ik pas wou verlengen als ik mijn PS4 had vorig jaar

Een maandje zonder plus? :p

Maar het klopt niet wat je zegt. Ik heb vorig jaar mijn abo gekocht tijdens een actie en ik kan nu met deze actie perfect verlengen zonder 1 dag te moeten skippen.

Teknohol1c

Legacy Member
Cycloon zei:
Een maandje zonder plus? :p

Maar het klopt niet wat je zegt. Ik heb vorig jaar mijn abo gekocht tijdens een actie en ik kan nu met deze actie perfect verlengen zonder 1 dag te moeten skippen.

Onmogelijk als je Destiny speelt met een groep :)
Mja, dit is toch mijn ervaring er mee hoor.

Enja, ik kan inderdaad meteen voor 2 jaar kopen, maar da's wel erg hard op de zaken vooruit lopen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan