Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schredy

Legacy Member
Syphke zei:
ik vertrouw dat allemaal niet meer die acties

vorig jaar maart/april kreeg je 10 euro gratis erbij als je voor 50 euro met PayPal op je account zette... nooit gezien, noch mail gehad :(

Ik heb ook eens van zo'n actie gebruik gemaakt, en toen kreeg ik een €10 code als PSN bericht op m'n PS3. Geen mail, bericht niet zichtbaar op app/PS4, enkel op PS3.
Bij zo'n dingen zouden ze idd wel een mail mogen sturen.

Syphke

Legacy Member
schredy zei:
Ik heb ook eens van zo'n actie gebruik gemaakt, en toen kreeg ik een €10 code als PSN bericht op m'n PS3. Geen mail, bericht niet zichtbaar op app/PS4, enkel op PS3.
Bij zo'n dingen zouden ze idd wel een mail mogen sturen.

zal dat niet meer terug vinden zekers dag van vandaag ? :D
verdikke toch

StanTem

Legacy Member
Syphke zei:
zal dat niet meer terug vinden zekers dag van vandaag ? :D
verdikke toch

Eens kijken hé. Normaal gezien worden PSN-berichten niet automatisch verwijderd.
Wat wel kan, is dat de code al vervallen is.

Brent-4

Legacy Member
Bij Amazon es is een PS4-bundel opgedoken met Bloodborne. Het ziet er dus naar uit dat wij hier ook wel zo'n bundel zullen krijgen.

81fV1OW4HvL._SL1500_-670x511.jpg

Xtralecherus

Legacy Member
Voila mijn PS4 besteld bij Dreamland voorlopig is het dit geworden PS4 500GB+The Order 1886+camera+extra controller voor €499 met nog een korting van een bon dat ik hier heb liggen ideaal!

StanTem

Legacy Member
Xtralecherus zei:
Voila mijn PS4 besteld bij Dreamland voorlopig is het dit geworden PS4 500GB+The Order 1886+camera+extra controller voor €499 met nog een korting van een bon dat ik hier heb liggen ideaal!

EINDELIJK! :p

ShadowJoker

Legacy Member
Iemand die een online shop kent waar je Final Fantasy Type-0 HD kan kopen? Omdat hij staat sinds vandaag ook op de Dreamland Webshop, maar daar staat niet specifiek bij dat je de Final Fantasy XV demo krijgt als pre-order bonus.

Jersy

Legacy Member
voor degene die graag es iet digitaal aankopen
witcher 3 staat voor 53.99 usd op de us store (48 euro)

volgens mij kan je het fysiek nergens goedkoper krijgen

Samni

Legacy Member
Of het echt goedkoop is (ivm elders ondertussen) weet ik niet maar COD AW staat in rode prijs in de Collishop voor 38.00€.

Syphon007

Legacy Member
hmmm wanneer komt die ps tv eens terug in promotie bij dreamland. boor 79 euro met mijn zegels nog eens 30 euro korting zou ik deze wel aanschaffen.

Patchos

Legacy Member
Samni zei:
Of het echt goedkoop is (ivm elders ondertussen) weet ik niet maar COD AW staat in rode prijs in de Collishop voor 38.00€.


Merci! heb hem net besteld! :p

The Moff

Legacy Member
Jersy zei:
voor degene die graag es iet digitaal aankopen
witcher 3 staat voor 53.99 usd op de us store (48 euro)

volgens mij kan je het fysiek nergens goedkoper krijgen

Als ik nu een US account aanmaak en deze koop, kan ik deze game dan spelen met mijn eigen account en ook online gaan?

Slynx

Legacy Member
Samni zei:
Of het echt goedkoop is (ivm elders ondertussen) weet ik niet maar COD AW staat in rode prijs in de Collishop voor 38.00€.

Ik heb 'm 2 weken geleden in bartsmit zien liggen voor 28EUR. Had 'm beter meegenomen :doh:

Xhizor

Legacy Member
Slynx zei:
Ik heb 'm 2 weken geleden in bartsmit zien liggen voor 28EUR. Had 'm beter meegenomen :doh:

Geloof me zelfs 28 euro is teveel voor dit spel, binnen een week ben je de mp beu :p
En de campaign is ook niet zo tof, alles is gescript en voelt vrij eentonig aan.

Jersy

Legacy Member
The Moff zei:
Als ik nu een US account aanmaak en deze koop, kan ik deze game dan spelen met mijn eigen account en ook online gaan?

yep werkt perfect
je zal wel ergens online een us psn kaart ergens moeten kopen, want eu visa kaarten kan je niet linken op een us account

SoulBeat

Legacy Member
Xhizor zei:
Geloof me zelfs 28 euro is teveel voor dit spel, binnen een week ben je de mp beu :p
En de campaign is ook niet zo tof, alles is gescript en voelt vrij eentonig aan.

Moet zeggen dat ik persoonlijk verrast ben, eerste keer dat ik COD nog eens tof vind om te spelen (mp vooral, geen goesting in de campaign) en ben hem nog steeds niet beu :)

Kjelleke

Legacy Member
SoulBeat zei:
Moet zeggen dat ik persoonlijk verrast ben, eerste keer dat ik COD nog eens tof vind om te spelen (mp vooral, geen goesting in de campaign) en ben hem nog steeds niet beu :)
Ik deel die mening. Is beter dan ik verwacht had.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan