Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StanTem

Legacy Member
StanTem zei:
Voor mijn 2de bestelling bij Neckermann heb ik nu een creditnota ontvangen.
Van de eerste bestelling nog altijd geen nieuws... Nog niks ontvangen, nog geen creditnota...

Er werd nochtans beloofd dat ik vandaag beide bestellingen zou ontvangen.

Het waren mijn eerste 2 bestellingen bij Neckermann en daarmee ook de laatste 2.

Even mijzelf quoten.
Kwam thuis van het werk enkele minuten geleden en het buske van GLS stond hier aan de deur. De eerste bestelling is dus geleverd.
Hoera! :unsure:

Sequel77

Legacy Member
StanTem zei:
Even mijzelf quoten.
Kwam thuis van het werk enkele minuten geleden en het buske van GLS stond hier aan de deur. De eerste bestelling is dus geleverd.
Hoera! :unsure:
Oef! :applause:

xfxxl

Legacy Member
Niemand een website of webshop gezien met serieuze korting voor GTA 5, Dragonball Xenoverse of Shadow of Mordor?

Jersy

Legacy Member
voor wie gta5 wil kopen :

??Grand Theft Auto GTA 5 PS4 Games Primary Account Digital Download?? NOT Disc | eBay

voor 32 euro kan je het kopen, je krijgt een account waarop je het kan downloaden naar je main account.
heb het zojuist aangekocht, kreeg de account een half uur na betaling en werkt perfect, ben nu aan het downloaden :)

die kerel biedt ook nog andere games aan via een dergelijk account systeem.
the order, dying light, evolve, farcry4 etc, allemaal aan 32 euro (geen idee hoe die het doet ;p)

gieltjegitaar

Legacy Member
Die downloadcodes staan altijd wel ergens op Ebay, heb GTAV bij release voor 25 euro gekocht. Het probleem is wel als je veel games op die manier koopt, dat je homescreen op de duur vol staat met vreemde accounts aangezien je die niet mag deleten of je kan de game niet meer spelen
emoji14.png

Jersy

Legacy Member
boh, van die users heb ik geen last, mijn main user logt automatisch in, dus ik zie al die users niet :)

xfxxl

Legacy Member
Jersy zei:
voor wie gta5 wil kopen :

??Grand Theft Auto GTA 5 PS4 Games Primary Account Digital Download?? NOT Disc | eBay

voor 32 euro kan je het kopen, je krijgt een account waarop je het kan downloaden naar je main account.
heb het zojuist aangekocht, kreeg de account een half uur na betaling en werkt perfect, ben nu aan het downloaden :)

die kerel biedt ook nog andere games aan via een dergelijk account systeem.
the order, dying light, evolve, farcry4 etc, allemaal aan 32 euro (geen idee hoe die het doet ;p)

Heb liever disc , kan ik doorverkopen aan mijn maat :)

xfxxl

Legacy Member
Klein vraagje, als ik Dragonball Xenoverse op Amazon Duitsland koop voor de PS4 , ik kan die toch int Engels spelen e ?

Jersy

Legacy Member
StanTem zei:
Die van eBay blijkbaar niet.

niet?
why niet? uiteindeliijk die account nu gelocked aan mijn ps4, als ik die unlock, kan iemand anders die toch gebruiken?

StanTem

Legacy Member
Jersy zei:
niet?
why niet? uiteindeliijk die account nu gelocked aan mijn ps4, als ik die unlock, kan iemand anders die toch gebruiken?

Zo staat het meestal bij die aanbiedingen op eBay. Dat je het maar 1 keer kunt downloaden enzo.
Ik snap niet hoe het komt dat ze die games zo goedkoop kunnen verkopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan