Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknohol1c

Legacy Member
StanTem zei:
Die korting was nooit weg hoor, ze waren gewoon uitverkocht.
Er waren nog sommigen die een stuurke wouden, het is nu dus het moment.

Yep, Binnen 4 dagen is er dus terug stock (minus 1 :D )

StanTem

Legacy Member
Vandaag 10% korting op games en 5% korting op consoles bij Bart Smit.
The Witcher 3 komt daardoor op slechts 49,50 euro.

Teknohol1c

Legacy Member
EA-kortingen op de Store. Misschien hier en daar een koopje tussen te vinden?

https://store.playstation.com/#!/nl..._194836&et_rid=34972663&Linkid=feature1CTAURL

StanTem zei:
The Witcher 3 komt daardoor op slechts 49,50 euro.

Geen idee of da spel iet voor mij ga zijn maar denk het hier nu toch aan te schaffen :lol:

Bij Bart Smit ook nog een leuke deal gezien van Project cars. Koop PC i.c.m. een Trustmaster-stuur en betaal slechts 79,99€ ipv 99.9€ (geen idee of het T100 of T80 is)
Nieuw binnengekomen

Never mind... Is gewoon korting op het stuur, geen bundel en het is de T80

Jersy

Legacy Member
is er iemand die regelmatig games koopt op de us store?
is het verplicht om een us shipping adres in te geven? (denk van wel, maar daarvoor zijn er sites beschikbaar)

heb es zitten zien, en op de us store kost the wichter 3 bv "maar" 47 euro ...

staan ook andere leuke dingen aan zeer goedkope prijzen (paar telltale games aan 4.25 dollar)
en gezien ik terug de "ebay methode" niet meer wil gebruiken, dan is dit een goeie 2de keus :)

en stel nu dat ge met zijn 2'en zo een account maakt, dan is het nog goedkoper ;)

StanTem

Legacy Member
Jersy zei:
is er iemand die regelmatig games koopt op de us store?
is het verplicht om een us shipping adres in te geven? (denk van wel, maar daarvoor zijn er sites beschikbaar)

heb es zitten zien, en op de us store kost the wichter 3 bv "maar" 47 euro ...

staan ook andere leuke dingen aan zeer goedkope prijzen (paar telltale games aan 4.25 dollar)
en gezien ik terug de "ebay methode" niet meer wil gebruiken, dan is dit een goeie 2de keus :)

en stel nu dat ge met zijn 2'en zo een account maakt, dan is het nog goedkoper ;)

Ik heb ook een US account. Gewoon een adres opzoeken via Google en ge zijt vertrokken.
Ik gebruik die vooral voor de Flash Sales. Daar heb je regelmatig games voor minder dan 1 dollar.

Als ge The Witcher 3 zo goedkoop wilt, bestel het dan bij Bart Smit. Kost daar 49,50 euro.

Jersy

Legacy Member
StanTem zei:
Ik heb ook een US account. Gewoon een adres opzoeken via Google en ge zijt vertrokken.
Ik gebruik die vooral voor de Flash Sales. Daar heb je regelmatig games voor minder dan 1 dollar.

Als ge The Witcher 3 zo goedkoop wilt, bestel het dan bij Bart Smit. Kost daar 49,50 euro.

mja ik wil mijn games digitaal, ik heb de indruk dat die een pak rapper laden enzo
gisteren unity nog es gespeeld (disc versie) en ik vond dat die een pak meer "haperde" en moeite had toen de disc begon te draaie, kan natuurlijk ook aan unity liggen, vind dat die dead king dlc echt wel erbarmelijk is.
bij gta5 (digitaal) heb ik dat totaal niet, en is volgens mij toch een veel zwaarder spel

koop je dan een psn card op amazon ofzo?

Li1quid

Legacy Member
StanTem zei:
Ik heb ook een US account. Gewoon een adres opzoeken via Google en ge zijt vertrokken.
Ik gebruik die vooral voor de Flash Sales. Daar heb je regelmatig games voor minder dan 1 dollar.

Als ge The Witcher 3 zo goedkoop wilt, bestel het dan bij Bart Smit. Kost daar 49,50 euro.

Is de prijs plots gestegen? Staat nu aan 55.

edit: Er is nog korting zie ik net :) Straks eens bestellen mss, 'kheb nu eerst nog 1maand blok :p

StanTem

Legacy Member
Li1quid zei:
Is de prijs plots gestegen? Staat nu aan 55.

edit: Er is nog korting zie ik net :) Straks eens bestellen mss, 'kheb nu eerst nog 1maand blok :p

Natuurlijk is er nog korting. Korting wordt verrekend bij het afrekenen ;)

Jersy

Legacy Member
kheb het ook gekocht op de bart smit, blijkbaar is er geen verschil tussen disc of digital qua snelheid
zal dus wel een ac unity liggen :)

heb mij wel al een us psn kaartje gekocht voor die flash deals, 4.5$ voor the wolf among us is geen geld :)

StanTem

Legacy Member
Jersy zei:
heb mij wel al een us psn kaartje gekocht voor die flash deals, 4.5$ voor the wolf among us is geen geld :)

Waar heb je dat kaartje gekocht? Ik koop de mijne op amazon.com.

gieltjegitaar

Legacy Member
Er gaat bij mij geen enkele game korting af in het winkelmandje op Bart Smit, great. Eerst kreeg ik wel de 5 euro korting bij Witcher 3, toen ik uiteindelijk net voor de bevestiging alles nakeek was de korting weer weg en nu krijg ik bij geen enkele game die ik in mijn mandje steek nog korting. Later nog eens proberen dan maar :unsure:

Infreno

Legacy Member
gieltjegitaar zei:
Er gaat bij mij geen enkele game korting af in het winkelmandje op Bart Smit, great. Eerst kreeg ik wel de 5 euro korting bij Witcher 3, toen ik uiteindelijk net voor de bevestiging alles nakeek was de korting weer weg en nu krijg ik bij geen enkele game die ik in mijn mandje steek nog korting. Later nog eens proberen dan maar :unsure:

Heb het ook net geprobeerd. Daarstraks 10% op Witcher, nu geen korting meer...

Jersy

Legacy Member
StanTem zei:
Waar heb je dat kaartje gekocht? Ik koop de mijne op amazon.com.

op amazon.com ook
was enige site waar er geen "handling costs" waren

heb ondertussen een eigen us adres via Borderlinx
is wel nice en gratis voor digitale goederen =)
fysieke goederen kan ik naar daar sturen en voor een fee van 5 euro ofzo sturen ze het dan op naar belgie :)

gieltjegitaar zei:
Er gaat bij mij geen enkele game korting af in het winkelmandje op Bart Smit, great. Eerst kreeg ik wel de 5 euro korting bij Witcher 3, toen ik uiteindelijk net voor de bevestiging alles nakeek was de korting weer weg en nu krijg ik bij geen enkele game die ik in mijn mandje steek nog korting. Later nog eens proberen dan maar :unsure:

ik heb de korting nog gehad om 14u

PlayStation 4 The Witcher 3: Wild Hunt
Bezorgindicatie: Vandaag besteld, dinsdag in huis. 1 55,00 55,00

________________________________________
Bezorgkosten Gratis
Kortingen & toeslagen (*) -5,50
Totaal 49,50
BTW (6%) 0,00
BTW (21%) 8,59
(*) 10% korting op games! (Korting wordt verrekend in het winkelmandje) -5,50
(*) Gratis verzending vanaf 20 euro* -1,99

StanTem

Legacy Member
Jersy zei:
fysieke goederen kan ik naar daar sturen en voor een fee van 5 euro ofzo sturen ze het dan op naar belgie :)

Geloof ik niks van.
Als ik de basisgegevens ingeef van een game, komt er al 36 euro bij :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan