Archief - CS:S - 4 nieuwe movies

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smokey_3800

Legacy Member
Als ik naar dat filmke kijk en die screenshots zie, dan krijg ik slapeloze nachten ... Ik kan niet meer wachten tot de 18e ...

Ik denk dat ik eens naar holland ga. Een van die officiele valve cybercafes in holland.... Hmmmm misschien toch w8en tot de 18e :unsure:

elarto

Legacy Member
BaNaaN2k4 zei:
nu ben ik wel nie mee , wa is cs-s :wtf:

cs:s = counterstrike source
maw combinatie van cs 1.6 en CZ maar met de nieuwe source engine dus met physics, ubergraphics en nog een waslijst veranderingen.
check de filmpjes op www.csnation.net you'll see ;)

Kill0rBee

Legacy Member
The.Art.of.War zei:
cs:s = counterstrike source
maw combinatie van cs 1.6 en CZ maar met de nieuwe source engine dus met physics, ubergraphics en nog een waslijst veranderingen.
check de filmpjes op www.csnation.net you'll see ;)

ikzelf heb ook een filmke online gezet van die "MOOOOOORE" link

KLIK

tis maar 1 van de 3 maar wel het mooiste vind ik persoonlijk :love:

elarto

Legacy Member
Kill0rBee zei:
ikzelf heb ook een filmke online gezet van die "MOOOOOORE" link

KLIK

tis maar 1 van de 3 maar wel het mooiste vind ik persoonlijk :love:

dat vind ik veel te laggy

wat iedereen moet gezien hebben is deze 6 minuten durende highquality no-lag movie :love: :bow: :love: . het is niet dezelfde movie als die vorige van boomtown.

Kill0rBee

Legacy Member
The.Art.of.War zei:
dat vind ik veel te laggy

wat iedereen moet gezien hebben is deze 6 minuten durende highquality no-lag movie :love: :bow: :love: . het is niet dezelfde movie als die vorige van boomtown.

die is ook nice ma kvind da kei schoon zo vollenbak aant knalle dan ne flash u geluid zo weg dan u beeld wit *rrrrrr* :love:

<<Ares>>

Legacy Member
Kill0rBee zei:
die is ook nice ma kvind da kei schoon zo vollenbak aant knalle dan ne flash u geluid zo weg dan u beeld wit *rrrrrr* :love:
wordt saai als ge 20vs20 speelt...elke keer tuuuuuut tuuuuuuuut tuuuuuuuuuut want hoeveel granate worren er ten nie gesmeten...

ovda

Legacy Member
zijn e rook filmpkes waar het in een andere map is dan in de_dust?

<<Ares>>

Legacy Member
weet iem. of je er voor gaat moeten betalen (volledige versie é ;) )??? ja zeker :sad:

Smokey_3800

Legacy Member
<<Ares>> zei:
weet iem. of je er voor gaat moeten betalen (volledige versie é ;) )??? ja zeker :sad:
Krijgt et gratis bij HL2, ofwel stand-alone zonder HL2 --> beide gevallen = betalen

V3nator

Legacy Member
<<Ares>> zei:
wordt saai als ge 20vs20 speelt...elke keer tuuuuuut tuuuuuuuut tuuuuuuuuuut want hoeveel granate worren er ten nie gesmeten...
welke noep speelt er 20 tegen 20?dat gaat nie eens :tongue:

Smokey_3800

Legacy Member
V3nator zei:
welke noep speelt er 20 tegen 20?dat gaat nie eens :tongue:
Waaw, ik denk dat jij een echte 1337 bent. Mag ik uw handtekening :sleep:

maar ge hebt gelijk, dat gaat niet 10vs10 maximum in CS: source beta

elarto

Legacy Member
V3nator zei:
welke noep speelt er 20 tegen 20?dat gaat nie eens :tongue:

De servers in de full zullen 40 players max zijn.
Het kon zelfs nog meer maar cliffe vond dat 40 genoeg was.

Dus laat die stomme opmerking maar achterwege :tongue:

Noizz.be

Legacy Member
10 vs 10 is goed

20 vs 20 is sprayen, en TE veel flash & smoke & HE, tis nog altij een strategisch spelleke e

Noizz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan