Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KIA_Killer zei:mooooore werkt nog altijd nie :'(

BaNaaN2k4 zei:nu ben ik wel nie mee , wa is cs-s![]()
= counterstrike source
The.Art.of.War zei:cs= counterstrike source
maw combinatie van cs 1.6 en CZ maar met de nieuwe source engine dus met physics, ubergraphics en nog een waslijst veranderingen.
check de filmpjes op www.csnation.net you'll see![]()

Kill0rBee zei:ikzelf heb ook een filmke online gezet van die "MOOOOOORE" link
KLIK
tis maar 1 van de 3 maar wel het mooiste vind ik persoonlijk![]()
. het is niet dezelfde movie als die vorige van boomtown.The.Art.of.War zei:dat vind ik veel te laggy
wat iedereen moet gezien hebben is deze 6 minuten durende highquality no-lag movie![]()
![]()
. het is niet dezelfde movie als die vorige van boomtown.

wordt saai als ge 20vs20 speelt...elke keer tuuuuuut tuuuuuuuut tuuuuuuuuuut want hoeveel granate worren er ten nie gesmeten...Kill0rBee zei:die is ook nice ma kvind da kei schoon zo vollenbak aant knalle dan ne flash u geluid zo weg dan u beeld wit *rrrrrr*![]()
Krijgt et gratis bij HL2, ofwel stand-alone zonder HL2 --> beide gevallen = betalen<<Ares>> zei:weet iem. of je er voor gaat moeten betalen (volledige versie é)??? ja zeker
ad:
welke noep speelt er 20 tegen 20?dat gaat nie eens<<Ares>> zei:wordt saai als ge 20vs20 speelt...elke keer tuuuuuut tuuuuuuuut tuuuuuuuuuut want hoeveel granate worren er ten nie gesmeten...

Waaw, ik denk dat jij een echte 1337 bent. Mag ik uw handtekeningV3nator zei:welke noep speelt er 20 tegen 20?dat gaat nie eens![]()
V3nator zei:welke noep speelt er 20 tegen 20?dat gaat nie eens![]()
