Archief - De grote Fifa 12 PC COMPETITIE [PC/Origin] #UITSLAGEN#

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vincort

Legacy Member
INFO

HIER WORDEN ENKEL UITSLAGEN EN TUSSENSTANDEN GEPOST!

Eerste klasse:

1. mX. [M4strx] – Anzhi Makhachkala
2. Gazebo [Haen1991] – CSKA Moskou
3. Ceetje [Ceetje] – Everton FC
4. robbie7 [Clay7] – RSC Anderlecht

Tweede klasse:

1. Racing_Genk [rebensmans] – Girondins Bordeaux
2. Vincort [Simon340] – Newcastle United
3. Manuuz [Manuuz] – Fulham FC
4. Antwerp1 [Guydonis] – Santos

Speelschema:

9 april:

Anzhi – CSKA Moskou
Everton FC – RSC Anderlecht
Girondins Bordeaux – Newcastle United
Fulham – Santos

18 april:

Anzhi – Everton
CSKA Moskou – RSC Anderlecht
Bordeaux – Fulham FC
Newcastle United – Santos

27 april:

Anzhi – RSC Anderlecht
CSKA Moskou – Everton FC
Bordeaux – Santos
Newcastle – Fulham FC

!!!Denk eraan dat zowel heen als terugmatch moeten gespeeld worden. (dus 6 matchen in totaal)!!!

1ste bekerronde:

Deadline 12 april

Bordeaux – Everton
Anderlecht – Newcastle
Santos – Fulham
Moskou – Anzhi

Racing_Genk zei:
Beker halve finales:

Fulham - Anzhi
RSCA - Everton

Deadline: 23 april


!!!Hier slechts één match!!!

TUSSENSTANDEN

mX.

Legacy Member
Anzhi (mX) tegen CSKA (Gazebo)

1ste klasse; Speeldag 1:

Anzhi 1-4 CSKA
CKSA 1-2 Anzhi

1ste bekerronde:

Anzhi 2-1 CSKA

robbie7

Legacy Member
RSCA (robbie7) vs Everton (Ceetje):

Everton 0 - 1 RSCA
RSCA 5 - 1 Everton

Manuuz

Legacy Member
2e klasse:

Fulham (Manuuz) - Santos (Antwerp1) 0 - 1
Santos - Fulham 2 - 0

mX.

Legacy Member
= Tussenstand 1ste klasse na speeldag 1:

1: RSCA 6 (+5)
2: CSKA 3 (+2)
3: Anzhi 3 (-2)
4: Everton 0 (-5)

mX.

Legacy Member
Anzhi (mX.) tegen Everton (Ceetje)

1ste klasse; Speeldag 2

Everton 1-2 Anzhi
Anzhi 4-0 Everton

Racing_Genk

Legacy Member
Beker:

Bordeaux - Everton 0-2

Bordeaux: rebensmans
Everton: ceetje

Commentaar: kreeg na 18' de meest belachelijke penalty ooit tegen, en in de slotfase alles op alles en dan 0-2 uiteraard. Objectief gezien wel een licht verdiende overwinning van ceetje

Vincort

Legacy Member
Bordeaux - Newcastle 0-2

Door technische problemen hebben we slechts één wedstrijd gespeeld (lag). Zonder de lag had de score er miss anders uit gezien, miss niet... :)

Antwerp1

Legacy Member
2e klasse, speeldag 2:

Santos - Newcastle 4-2
Newcastle - Santos 2-1

mX.

Legacy Member
1e klasse, speeldag 3:

Anzhi 1-2 RSCA
RSCA 0-4 Anzhi

Clay7 ge moet is van uwen tek gaan make op da kot zenne want azo schokken dat da spel doet! :P

Vincort

Legacy Member
Newcastle 2 - 1 Fulham
Fulham 0 - 5 Newcastle

1ste wedstrijd was best nog wel spannend, die 2de spreekt voor zich :)

GG en succes nog!

Manuuz

Legacy Member
indd, eerste match hoopte ik om de 1-1 vast te houden maar het mocht weer neit baten... :)

Hilarisch moment toen mijn verderdigers 2* in de 16 over mekaar struikelden. Gelukkig is daar geen goal bij gevallen.

Voor de rest verdiende winnaar, gg.

Dus RC_Genk, als ge nog es tijd hebt -> meestal kom ik online tegen 20.30 en ik zet altijd mijn Origin op, doe da anders ook es :p (wil niet zeggen dat ik iedere dag kan spelen maar bon)

Racing_Genk

Legacy Member
Fulham - Bordeaux 1-3

Bordeaux - Fulham 2-0

Commentaar: zes punten waren nodig om nog bij de eerste twee te eindigen, dus nu vincort verslaan en dan zit ik denk ik bij de top 2 en dus promotie :p. Dan komen we met drie met 12 punten maar mijn doelsaldo zal dan beter zijn dan antwerp1 maybe, nuja ik moet eerst nog winnen van vincort :D

Manuuz

Legacy Member
Anzhi, we moeten nog in de beker de 2e ronde spelen -> laat maar weten wanner je kan.

mX.

Legacy Member
Idd, had het in 't andere topic gepost, hier is voor de uitslagen! :D Ik kan vanavond wel :)

Antwerp1

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Fulham - Bordeaux 1-3

Bordeaux - Fulham 2-0

Commentaar: zes punten waren nodig om nog bij de eerste twee te eindigen, dus nu vincort verslaan en dan zit ik denk ik bij de top 2 en dus promotie :p. Dan komen we met drie met 12 punten maar mijn doelsaldo zal dan beter zijn dan antwerp1 maybe, nuja ik moet eerst nog winnen van vincort :D

Crap, come on Vincort :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan