Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
Devastate zei:
VERY tempting ...
hmmm ...

aan die prijs moogt ge ni meer twijfelen, goedkoper gaat da ni meer worden :p

of ge kunt mijne DFP overkopen :p 30 ~ 40 euro

Gizmo_1987

Legacy Member
Allez, kga ook nog eens de digitale toer op :p
Andere GSM gekocht Nokia N72 voor 50 euroknotsen. Leuk bakje wel ^^

Devastate

Legacy Member
Mr Syphon zei:
aan die prijs moogt ge ni meer twijfelen, goedkoper gaat da ni meer worden :p

of ge kunt mijne DFP overkopen :p 30 ~ 40 euro

heb nog nooit met zo'n stuur en pedalen gereden; dus weet niet als dat een goeie keuze is om meteen voor zo'n dure te gaan.. ofwel?

128MB

Legacy Member
duur? €175 is niks voor de zaligheid van de G25. Is allesbehalve een miskoop.

Tis gelijk ge van een go-kart in een enzo stapt :D

geloof me ge beklaagt het u nie!

Mee

Legacy Member
Als ge van plan bent om echte sims te spelen (rFactor, LFS, GTR, iRacing) en dat langer dan een paar maand wilt doen: go for it!

Als ge van plan bent om er meer arcade games mee te spelen (NFS'en, Codemasters games,...), koop u dan een gamepad ;).

Devastate

Legacy Member
als mod ben ik moreel verplicht om mij tussen jullie online te komen mengen ;)

Gizmo_1987

Legacy Member
eum, speelt iemand nog de LFS demo? Allez, niet de full daj moet betalen...
Welke versie zitten ze nu? laatste dak staan heb was X denk ik.

Devastate

Legacy Member
ja toch wel ja :p
ik ben erbij gekomen toen jullie free roam erbij kregen (en men mijn GW-forum afpakte)...

maar door al jullie gekwebbel wil ik nu ook wel eens online komen vlammen :drool:

Mr Syphon

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
eum, speelt iemand nog de LFS demo? Allez, niet de full daj moet betalen...
Welke versie zitten ze nu? laatste dak staan heb was X denk ik.

ze zitten aan Z nu :p
en in de demo kunt ge nu alleen nog XFG XRG en FBM usen dacht ik

Private_BE

Legacy Member
Logitech

Thank you for taking the time to reply my email and for providing the information that I requested.

I have issued a replacement order for your case. Please allow 7-10 working days for the replacement unit to be shipped to your address. You will receive an automatically generated email containing the shipping details once the replacement G25 Racing Wheel has been shipped.

The replacement unit will be delivered to you free of cost.

Private_BE

Legacy Member
protnie zei:

Mijn adres hadden ze wel wat vreemd gedaan

Brecht Wilms
Grotstraat 66
BEVERST
Limburg 3740
België

Maja als het niet aankomt dan zal ik ze wel verwittigen. Maar dat komt wel hier aan daar vertrouw ik op :)

128MB

Legacy Member
wa is er mis me uw adres? dat de postcode bij limburg staat? da zal wel aankomen

Frey

Legacy Member
Devastate zei:
heb nog nooit met zo'n stuur en pedalen gereden; dus weet niet als dat een goeie keuze is om meteen voor zo'n dure te gaan.. ofwel?
gewoon doen, hadk ook nog nooit gedaan, ook direct G25 gekocht en nooit spijt van gehad


(mijn linker draaiklemmeke van men shifter krijg ik ni omhoog, is't de moeite om daar ook nen nieuwe voor te bestellen? xD)

Devastate

Legacy Member
Weet iemand hoelang die actie van Conrad nog loopt? Tijdens de examens ben ik nooit thuis dus kunnen ze dat niet meteen leveren; me dunkt.

Poepoei

Legacy Member
Ik ben begonnen met ne Formula Force GP ^^ Dat was imo al plezant. Daarna ne nieuwe DFP kunnen kopen voor € 20 (:D) en toen de pedalen daarvan kapot zijn gegaan heb ik ne G25 gekocht :) Mijn shifter werkt nog gewoon dus ik ga Logitech maar niet oplichten :p


Ben hier wel een beetje aan het profiteren van Dell :unsure: Het kabelke van het scherm van mijn laptop was niet goed aan gesloten want het beeld flikkerde als ge het scherm kantelde. Die hebben direct iemand gestuurd om dat te vervangen. Maar om dat te doen heeft die kerel dus het scherm helemaal moeten demonteren en heeft daarbij een miniscuul krasje gemaakt op mijn scherm (3mm). Heb dus weer naar Dell gemaild en overmorgen komen ze een nieuw scherm steken :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan