Mr Syphon
Legacy Member
Devastate zei:VERY tempting ...
hmmm ...
aan die prijs moogt ge ni meer twijfelen, goedkoper gaat da ni meer worden

of ge kunt mijne DFP overkopen
30 ~ 40 euroVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Devastate zei:VERY tempting ...
hmmm ...

30 ~ 40 euroMr Syphon zei:aan die prijs moogt ge ni meer twijfelen, goedkoper gaat da ni meer worden
of ge kunt mijne DFP overkopen30 ~ 40 euro
gizmo_1987 zei:eum, speelt iemand nog de LFS demo? Allez, niet de full daj moet betalen...
Welke versie zitten ze nu? laatste dak staan heb was X denk ik.

protnie zei:

gewoon doen, hadk ook nog nooit gedaan, ook direct G25 gekocht en nooit spijt van gehadDevastate zei:heb nog nooit met zo'n stuur en pedalen gereden; dus weet niet als dat een goeie keuze is om meteen voor zo'n dure te gaan.. ofwel?
D) en toen de pedalen daarvan kapot zijn gegaan heb ik ne G25 gekocht
Mijn shifter werkt nog gewoon dus ik ga Logitech maar niet oplichten 
Het kabelke van het scherm van mijn laptop was niet goed aan gesloten want het beeld flikkerde als ge het scherm kantelde. Die hebben direct iemand gestuurd om dat te vervangen. Maar om dat te doen heeft die kerel dus het scherm helemaal moeten demonteren en heeft daarbij een miniscuul krasje gemaakt op mijn scherm (3mm). Heb dus weer naar Dell gemaild en overmorgen komen ze een nieuw scherm steken 