Archief - Diablo 3: richtprijzen-topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rico

Legacy Member
^allemaal rommel eigenlijk! dien helm krijgde mss nog verkocht, ma zal ni veel zijn

Li0n

Legacy Member
amdr zei:
Prijsjes? =)
naamlooszr.jpg

All crap. Salvagen is de boodschap :p

rico

Legacy Member
ligt eraan welke patterns je hebt voor blacksmith, als je armor kan maken met 6 random stats zou ik salvage ^^

Li0n

Legacy Member
Justchill zei:
sellen levert je meer op..

Dingen die minder dan 100k waard zijn worden salvaged. Ik heb constant 10 auctions lopen die pakken meer waard zijn....

tasty

Legacy Member
net deze boots gevonden

KEup5.jpg


lijken mij redelijk wel wat waard. Vind geen enkele met zelfde stats. iemand suggesties?

Li0n

Legacy Member
tasty zei:
net deze boots gevonden

KEup5.jpg


lijken mij redelijk wel wat waard. Vind geen enkele met zelfde stats. iemand suggesties?

Millions will be yours. Ik zou zeggen 5mil startbod 8mil buyout. Die boots zijn godlike voor monks.

amdr

Legacy Member
Hb geen enkele pattern voor men blacksmith dus zal ze maar verkopen zeker.
Kan er mss iemand rap uitleggen naar welke stats etc ik wa moet uitkijken voor dat het echt iets waard is ? =)

rico

Legacy Member
goh van een bepaalde stat hoog gaan + vit is altijd wel iets waard, ook + resist en crit of increased attack speed doet het goed.

voor wapens crit, Ias, hoge stats, hoge dps ofc. en life on hit

shields zoveel mogelijk block% en all resist + vit

dat zijn zowat items waar je goed geld voor krijgt

ps. zoals die boots van tasty zijn idd wel nice! heel hoge dex+vit en all resist zeker 5mil zou'k zeggen

Pacemaker

Legacy Member
Voor wapens : 1h vanaf 800dps en 2h vanaf 1000 dps (uitzondering : tank 1h wapen met hoge vit en life on hit). Wapens onder deze dps zal je slechts heel moeilijk kunnen verkopen.

Voor armor : hoge resist all in combinatie met hoge vit is een goede verkoper. Perfecte mf / gf (30%+ op amulet). Crit gear is ook populair na de AS nerf...

cricque

Legacy Member
Li0n zei:
Millions will be yours. Ik zou zeggen 5mil startbod 8mil buyout. Die boots zijn godlike voor monks.


Gewoon publiek toonbaar maken op normale forums en ze daar laten bieden, der zal wel nen zot zijn die meer dan 10 mil zal geven voor die boots (diablofans, official forums) en ze gewoon laten bieden, zet da er nu al maar op, bump om de 3-4 uur en ge zegt zondagavond einde. Tenzij ge ze liever vandaag kwijt zijt, als ge ze op AH zet, zou ik gewoon beginnen met 10mil zonder buyout, zaterdag voormiddag opzetten 11 uur idealiter, aangezien zondagavond tamelijk veel mensen spelen en het gemakkelijker is om een bidding war te hebben op je item

cricque

Legacy Member
Darkend zei:
10105596.jpg


dees iets goed?


Maximum crit, kan wel voor iets verkocht worden, maar om echt goed te zijn moet daar crit dmg bij en max dexterity wel iets hoger zijn, geen idee hoeveel

500-1mil zoiets I guess

Quecera

Legacy Member
j1ekx.jpg


Heb deze al 3 keer proberen te verkopen, eerst aan 2m, 1x aan 1m & 1x 750k en nog steeds niet verkocht, vraag ik echt teveel hiervoor? Als ik na 6 dagen deze stats zit op te zoeken zou dit makkelijk moeten verkopen aan 1.5 maar lukt niet, iemand idee? 500K?

Psy

Legacy Member
heb iets gelijkaardigs verkocht voor 700k, duurde misschien kwartierke, dus ja, toeval of niet, valt moeilijk te zeggen

amdr

Legacy Member
Nog is een paar, de DPS is nu geen +1000 maar er staan toch wa mooie stats op die wapens imo.
naamlooscjp.jpg

Thin Liz

Legacy Member
Buiten mss die 4de (en dan is het nog om aan m'n templar te geven) zou ik ze ook salvagen, te weinig damage, maar ik ben geen kenner :p

amdr

Legacy Member
Ja zelf browse ik die AH eigelijk nooit, en kspeel nooit MP, dus kweet niet echt wat er voor andere classes goe of slecht zou zijn... Dus ik laat het ook maar aan de kenners van 9lives over :p

cricque

Legacy Member
Quecera zei:
j1ekx.jpg


Heb deze al 3 keer proberen te verkopen, eerst aan 2m, 1x aan 1m & 1x 750k en nog steeds niet verkocht, vraag ik echt teveel hiervoor? Als ik na 6 dagen deze stats zit op te zoeken zou dit makkelijk moeten verkopen aan 1.5 maar lukt niet, iemand idee? 500K?

Geen socket, monk zal altijd zoeken naar iets met socket voor de extra life, Das het probleem met de meeste headpieces, als er geen socket inzit, die verkopen met moeite, maar er zitten dikwijls goeie dingen tussen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan