syndrom
Legacy Member
inkei zei:Inderdaad, dan nog het feit dat ze allemaal op elective mode spelen ..
wat is er dan zo mis met elective mode? Maakt het spel zoveel beter. Ik zou niet meer zonder kunnen eerlijk gezegd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inkei zei:Inderdaad, dan nog het feit dat ze allemaal op elective mode spelen ..
inkei zei:Inderdaad, dan nog het feit dat ze allemaal op elective mode spelen ..
Utred zei:Elective mode is bedoeld voor mensen die nauwelijks weten hoe een muis werkt zodat ze geen builds gaan maken die langs geen kanten werken. Idioot idee erlijk gezegd, op de officiële forums is er in elke thread wel weer een man of 3 die compleet uit de lucht komt vallen.
Smashy zei:één of andere gast van denemarken? dus niet kripp of athene heeft world first inferno?![]()
super!![]()
syndrom zei:athene is dan ook een cheeser é, met zen cheesy monk tactics. Hij stapt dan uit de race omdat zen tactics gehotfixed worden den bleiter. Bij Wow wast ook altijd zo.
Echt wat een fucking randebiel is dat eigenlijk.
Li0n zei:Sorry, maar hij gebruikt gewoon ingame abilities he. Dat Blizzard dat in een retail laat zitten is hun fout imo. Ze hebben lang genoeg gehad om stuff te testen.
Niet dat ik Athene wil verdedigen, maar soit.
syndrom zei:welja ok, maar hij was zo bezig van ja we hebben hier maanden over getheorycraft en whatever, maar uiteindelijk hebben ze gewoon een exploit gevonden. En als hij het dan legit moet doen stapt hij uit de race.

Misterblort zei:Jah als gij een episch paar schoenen vind waarmee ge 10 keer zo rap loopt en aan nen 100 meter sprint meedoet. En na 1 meter veranderen u epische schoenen in sandalen dan zoude toch ook opgeven?![]()
Misterblort zei:Ochja die kerel is nen troll, hij gedraagt em gelijk ne mongool. Ma kvind em soms nog wel grappig
Maakt ni uit, waarom zoude gij u moeten aantrekken wa voor ne mongool dattet is ^^
hij doet het mss met "cheat" mechanics. Ma hij doet het toch maar![]()
syndrom zei:Tis niet dat ze nog maar in normal zaten é, ze konden gerust gewoon doordoen. Maarja das echt typisch aan diene athene, alst nie lukt via cheese geeft hij maar op.
Ik schaam me dat da nen belg is