Archief - Diablo 3 world first inferno clear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
inkei zei:
Inderdaad, dan nog het feit dat ze allemaal op elective mode spelen ..

wat is er dan zo mis met elective mode? Maakt het spel zoveel beter. Ik zou niet meer zonder kunnen eerlijk gezegd.

Utred

Legacy Member
Elective mode is bedoeld voor mensen die nauwelijks weten hoe een muis werkt zodat ze geen builds gaan maken die langs geen kanten werken. Idioot idee erlijk gezegd, op de officiële forums is er in elke thread wel weer een man of 3 die compleet uit de lucht komt vallen.

t511413

Legacy Member
unlockd je van je beperkte keuze per slot
dus wat vb nu op 1 staat kan even goed op 4 staan
en wat er allemaal op 1 stond kan even goed allemaal samen op 1 2 3 4 staan als je graag die 4 skill zou willen gebruiken van die tab

anders zeg snel je class eens even dan kan iemand je voorbeeld geven

botchla

Legacy Member
Utred zei:
Elective mode is bedoeld voor mensen die nauwelijks weten hoe een muis werkt zodat ze geen builds gaan maken die langs geen kanten werken. Idioot idee erlijk gezegd, op de officiële forums is er in elke thread wel weer een man of 3 die compleet uit de lucht komt vallen.

Jij hebt duidelijk geen fucking idee dat elective mode echt intended gameplay is. Voor witchdoctor is het zelfs een gamebreaking mechanic.

Je hebt door namelijk een passive die zorgt voor 300% mana regen (vision quest) als je minstens 4 abilities op CD hebt. Maw, je neemt 1-4 cooldown abilities en dan kan je uw main DPS skill met hoge mana cost gewoon spammen.

Zorgt er ook voor dat je 1-4 kan focussen op crowdcontrol/buff spells/pet spells (WD) en geen crappy shit moet nemen. Verder werken sommige skills van dezelfde tabs beter hiervoor, vision quest build is anders enkel mogelijk met wall of zombies.

Lastly vind ik voor harde packs grasp of the dead onmisbaar en daarvoor bats opgeven is het echt niet waard.

Elective mode laat echt zo veel meer customization toe, ongeloofelijk.

syndrom

Legacy Member
even iets verklaren é mensen:

elective mode: ervoor zorgen dat je absolute vrijheid heb in keuzes voor je build en plaatsing van je skills.

niet elective mode: out of the box, bijster weinig controle over je skills.

dus ik denk dat utred het gewoon verkeerd verwoord heeft. En dat hij bedoeld dat elective mode niet aanzetten voor mensen is die niet zo vertrouwd zijn met rpg mechanics.

Smashy

Legacy Member
één of andere gast van denemarken? dus niet kripp of athene heeft world first inferno? :D
super! :lol:

MrM@tthijs

Legacy Member
Smashy zei:
één of andere gast van denemarken? dus niet kripp of athene heeft world first inferno? :D
super! :lol:

Athene is al even uit 'de race' gestapt hoor.

syndrom

Legacy Member
athene is dan ook een cheeser é, met zen cheesy monk tactics. Hij stapt dan uit de race omdat zen tactics gehotfixed worden den bleiter. Bij Wow wast ook altijd zo.

Echt wat een fucking randebiel is dat eigenlijk.

Li0n

Legacy Member
syndrom zei:
athene is dan ook een cheeser é, met zen cheesy monk tactics. Hij stapt dan uit de race omdat zen tactics gehotfixed worden den bleiter. Bij Wow wast ook altijd zo.

Echt wat een fucking randebiel is dat eigenlijk.

Sorry, maar hij gebruikt gewoon ingame abilities he. Dat Blizzard dat in een retail laat zitten is hun fout imo. Ze hebben lang genoeg gehad om stuff te testen.

Niet dat ik Athene wil verdedigen, maar soit.

syndrom

Legacy Member
Li0n zei:
Sorry, maar hij gebruikt gewoon ingame abilities he. Dat Blizzard dat in een retail laat zitten is hun fout imo. Ze hebben lang genoeg gehad om stuff te testen.

Niet dat ik Athene wil verdedigen, maar soit.

welja ok, maar hij was zo bezig van ja we hebben hier maanden over getheorycraft en whatever, maar uiteindelijk hebben ze gewoon een exploit gevonden. En als hij het dan legit moet doen stapt hij uit de race.

Misterblort

Legacy Member
syndrom zei:
welja ok, maar hij was zo bezig van ja we hebben hier maanden over getheorycraft en whatever, maar uiteindelijk hebben ze gewoon een exploit gevonden. En als hij het dan legit moet doen stapt hij uit de race.

Jah als gij een episch paar schoenen vind waarmee ge 10 keer zo rap loopt en aan nen 100 meter sprint meedoet. En na 1 meter veranderen u epische schoenen in sandalen dan zoude toch ook opgeven? :)

syndrom

Legacy Member
Misterblort zei:
Jah als gij een episch paar schoenen vind waarmee ge 10 keer zo rap loopt en aan nen 100 meter sprint meedoet. En na 1 meter veranderen u epische schoenen in sandalen dan zoude toch ook opgeven? :)

Tis niet dat ze nog maar in normal zaten é, ze konden gerust gewoon doordoen. Maarja das echt typisch aan diene athene, alst nie lukt via cheese geeft hij maar op.

Ik schaam me dat da nen belg is

Misterblort

Legacy Member
Ochja die kerel is nen troll, hij gedraagt em gelijk ne mongool. Ma kvind em soms nog wel grappig :)
Maakt ni uit, waarom zoude gij u moeten aantrekken wa voor ne mongool dattet is ^^
hij doet het mss met "cheat" mechanics. Ma hij doet het toch maar ;)

Kennaah

Legacy Member
Misterblort zei:
Ochja die kerel is nen troll, hij gedraagt em gelijk ne mongool. Ma kvind em soms nog wel grappig :)
Maakt ni uit, waarom zoude gij u moeten aantrekken wa voor ne mongool dattet is ^^
hij doet het mss met "cheat" mechanics. Ma hij doet het toch maar ;)

Alsof niemand anders level X kan worden. Hij doet het maar sneller dan de rest door exploits. Daarnaast vind hem zichzelf nog de grootste held als hem dit doet. Ik vind het eerlijk gezegd ook ma nen randdebiel hoor.
Dat er zoveel "aandacht' wordt gegeven aan zijn prestaties die niet eens 100% legit gehaald zijn.

MrM@tthijs

Legacy Member
syndrom zei:
Tis niet dat ze nog maar in normal zaten é, ze konden gerust gewoon doordoen. Maarja das echt typisch aan diene athene, alst nie lukt via cheese geeft hij maar op.

Ik schaam me dat da nen belg is

Neen ze konden niet doordoen, heel hun systeem is gehotfixed door Blizzard waardoor het geen hol meer waard was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan