Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hannibal zei:let me guess ...
you ? btw waar zit ge tegenwoordig ?

ja, problemen mee ??zephyr^ zei:zijde gij verliefd op mij ofzo ?![]()
souleH zei:ja, problemen mee ??

zephyr^ zei:u heb ik al gedekt, hanni nog niet![]()
kga voor een sletreputatiei n de community![]()
en durf het niet te zegge he mac![]()



Curly zei:stil rap, das tss mij, mac en zen camera
Wot are joe talkin about fool?! 
90 % van dit gedeelte van het forum is offtopic en je doet het zelf door daarop te wijzen, blijkbaar mag het volgens de forumadmins (wat ik niet ben) en in tegenstelling tot jou help ik mensen nog alsk kan.souleH zei:de admin gaat offtopic (dit even terzijde)