CherrYmooN
Legacy Member
Hoi Hoi
Er moet inderdaad een admin online zijn tijdens de cup om te communiceren met spelers indien problemen zich voordoen. Dit was niet het geval, maar zal wel zo zijn op volgende cups.
In verband met de final van cup #2. Heb gepraat met zowel uThermal als Leon alsook de replay gezien. We hebben beslist om de 2de game dus opnieuw te doen. Score op dit moment was uThermal 1-0 Leon in BO3. uThermal won uiteindelijk en heeft dus de cup gewonnen. Replays kan je vinden bij de final match.
Wat de punten betreft, zullen we zo snel mogelijk updaten en de punten aanpassen die in cup #1 onjuist gegeven zijn.
Vergeet jullie vooral niet in te schrijven in de 3de cup op maandag 16 januari @ ESL: Error occured - Signup - StarCraft II 1on1 ROCCAT Winter Challenge #3 - Benelux - ESL - The eSports League
gl
Er moet inderdaad een admin online zijn tijdens de cup om te communiceren met spelers indien problemen zich voordoen. Dit was niet het geval, maar zal wel zo zijn op volgende cups.
In verband met de final van cup #2. Heb gepraat met zowel uThermal als Leon alsook de replay gezien. We hebben beslist om de 2de game dus opnieuw te doen. Score op dit moment was uThermal 1-0 Leon in BO3. uThermal won uiteindelijk en heeft dus de cup gewonnen. Replays kan je vinden bij de final match.
Wat de punten betreft, zullen we zo snel mogelijk updaten en de punten aanpassen die in cup #1 onjuist gegeven zijn.
Vergeet jullie vooral niet in te schrijven in de 3de cup op maandag 16 januari @ ESL: Error occured - Signup - StarCraft II 1on1 ROCCAT Winter Challenge #3 - Benelux - ESL - The eSports League
gl



