Archief - ESL ROCCAT Winter Cups !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CherrYmooN

Legacy Member
Hoi Hoi

Er moet inderdaad een admin online zijn tijdens de cup om te communiceren met spelers indien problemen zich voordoen. Dit was niet het geval, maar zal wel zo zijn op volgende cups.

In verband met de final van cup #2. Heb gepraat met zowel uThermal als Leon alsook de replay gezien. We hebben beslist om de 2de game dus opnieuw te doen. Score op dit moment was uThermal 1-0 Leon in BO3. uThermal won uiteindelijk en heeft dus de cup gewonnen. Replays kan je vinden bij de final match.

Wat de punten betreft, zullen we zo snel mogelijk updaten en de punten aanpassen die in cup #1 onjuist gegeven zijn.

Vergeet jullie vooral niet in te schrijven in de 3de cup op maandag 16 januari @ ESL: Error occured - Signup - StarCraft II 1on1 ROCCAT Winter Challenge #3 - Benelux - ESL - The eSports League

gl ;)

wireke

Legacy Member
Het gebrek aan enige seeding begint mij toch redelijk te storen. Op deze manier moet ge gewoon geluk hebben met uw seed in de bracket.

(kheb het dan over plaatsen 9-16 ofzo voor in de grote finale, dat is gewoon puur geluk naar gelang uw seeding :)

Blijkbaar worden er toch een paar geseed, iig voor 16 man is het niet zoveel moeiten om er toch een paar meer te seeden want nu krijg je bv arcane - rainman in de 2de ronde terwijl arcane al 2 keer enorm ver is geraakt, maar nu dus enorm veel punten verliest omdat hij in de 2de ronde al tegen rainman komt.

Xeo Pablo

Legacy Member
Stoort mij nu niet erg maar zou idd wel beter zijn als er meer geseed wordt.
Bv. gisteren waren rainman en ik top 3 qua pts die meededen, en we moesten al direct tegen elkaar.
Zoals wireke al zei maakt dit voor de lagere spots wel veel uit, want door lucky bracket kan iemand opeens heel hoog scoren.

wireke

Legacy Member
Ik ga hier nogmaals klagen over de seeding.

Is het zo moeilijk om in een 16 man cup alle 16 spelers te seeden? Dat duurt 2 minuten. Nu krijgt ge echt gewoon een enorme random factor die alles uitmaakt voor die top 16.

- Ik heb bijvoorbeeld 2 keer geluk gehad en sta 14e atm terwijl er een hele shitload master spelers niet in de top 16 zitten wegens slechte brackets.
- Arcane die 3de staat in de rangschikking heeft nog geen enkele keer een seed gekregen en moet daardoor dus in ronde 1 tegen Leon. Waarom?

Nova533

Legacy Member
Dus.. de uiteindelijke winnaar kan dus bepaald worden door geluk te hebben met zijn bracket.:rofl:

wireke

Legacy Member
Nova533 zei:
Dus.. de uiteindelijke winnaar kan dus bepaald worden door geluk te hebben met zijn bracket.:rofl:

Nee, dat nu niet. De beste speler (uthermal) zal wel winnen.

Het gaat erover dat buiten die enkele topspelers dat meedoen, al de rest van die top16 voor de grote finale totaal random gaat ingevuld worden bijna. Als ge eerste ronden tege een bronze komt, 2de ronde tegen een plat. Dan hebt ge 3 punten ofzo. Terwijl er in al de andere rondes Masters vs masters gespeeld wordt en daar de verliezer dus elke keer 0 punten krijgt.

Snapte? :p

Xeo Pablo

Legacy Member
Ze kijken naar de totale esl ranking en niet naar die van roccat. Het is toch maar voor de eerste 3 dus er zal niemand onterecht winnen, maar voor de rest van de plaatsen is het wel puur bracket luck.
Ik hoop dat ze voor de finale cup wel naar de rankings van roccat gaan kijken want anders had ik evengoed 16de kunnen eindigen.

bouli

Legacy Member
Cherry die zijn eigen seed 4 geeft terwijl arcane, wiseye, dios.. veel beter zijn :niceone:

Xeo Pablo

Legacy Member
Snap er ook niks van. Waarom is er een roccat ranking als esl toch gewoon haar onlogische ranking gebruikt.

wireke

Legacy Member
CherrYmooN zei:
Deze is toch het zelfde als vorige cups

Deze is dezelfde als de 10e cup, zeer goede mappool.

En die speciale cup op donderdag voor de early losers in de Grand finale is ook een super idee, hangt daar nog een prijsje aan voor de winnaar van die cup?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan