Ik snap niet dat mensen hier echt om caren eigenlijk... in voorgaande versies was het annoying maar nu krijg je toch u punten voor heads-up seasons + 9/10 worden de scores toch correct bijgehouden op EA sports football world.
Ondertussen gepromoveerd naar divisie 4, laatste wedstrijd in divisie 5 gewonnen met 8-1

, stond na 61' al 7-0, dan heb ik wa lopen smossen met kansen etc en 10' voor tijd quite hij.
Ben ik het trouwens of is het vééél makkelijker geworden om te stijgen kwa divisie tov pakweg 3 maand geleden? Ik had bv 2 keer moeten dubbelen in divisie 6 een aantal maand terug (telkens 1 puntje tekort). Dan nen tijd niet gespeeld en paar weken terug met FUT begonnen en nu gisteren terug wa heads-up seasons dertussen, maar nu crush ik echt bijna al mijn tegenstanders. Daar waar ik het vroeger moest hebben van het efficient omspringen met de 2-3 kansen die ik kreeg op een match en ondertussen bibberen en beven...
Bij Ultimate Team ben ik afgestapt van mijn Belgen team en gewoon eigenlijk volledig Borrusia Dortmund samen gekocht, had nooit verwacht dat die chemistry zo'n enorm verschil zou maken. Ondertussen ook paar upgrades gedaan aan men team:
EA Sports Football | FIFA Ultimate Team | EA SPORTS Football
Weet niet echt waar ik nog upgrades kan doen... Sweinsteiger staat nog op men wishlist. En de in form versie van Kagawa die deze week is uitgekomen

. Hoewel, ik zou ook wel settelen voor de IF versie van Ozil van deze week...