Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Killertux zei:
Gleke zei:hoe doe je omhaal of een retro of is dat gewoon random ?
MochKillertux zei:Ne hoge pas versturen naar uw targetman en voor een omhaal/schaartrap L2+O.
. Vandaar dat ik da nooit meer kon...Killertux zei:Ne hoge pas versturen naar uw targetman en voor een omhaal/schaartrap L2+O.

altijd juist te ver of net te slap =(Gleke zei:owke straks eens testen
ik speel voor de moment met handmatig voorzetten min voorzetten geraken maar voor 10% bij mijn spitsenaltijd juist te ver of net te slap =(

Gleke zei:en hoe doe je nu weer lage voorzet ?
het is weer 3 maanden geleden dat ik fifa gespeelt heb![]()


Gleke zei:en hoe doe je nu weer lage voorzet ?
het is weer 3 maanden geleden dat ik fifa gespeelt heb![]()
miekju zei:Drie maal vierkantje
Yes, 2x is naar de eerste paal.Gleke zei:en 2x is naar de eerste paal zeker ?
ad:Reverz zei:Yes, 2x is naar de eerste paal.
Daarnet in Ultimate Team overigens de zo'n 25k gold pack open gedaan "How Great is that?" trophy gehaald. Ding is zo bugged als maar zijn... der zat helemaal geen player uit het team of the week in... pack zelf was overigens gene vette. Wel de nieuwe versie van Cissé (QPR) maar that's about it, 2 andere rares waren prullenad:
Also: ik was trainers aan het opkopen voor contract boosts... is dat nen bug bij mij of staat er nu echt ne foto van Adri Koster met als Naam Bob Peeters bij? :/

Joske_Be zei:HELP !
Ik heb een vraag ik speel nu een tijdje tegen een maat en in begon won ik zo goed als alles...
Maar nu hij pakte Ac Milan en speelt met een opstelling 5-2-1-2.
En geloof mij hij is onverslaanbaar er mee ik snap er niks van die ploeg is plots supersterk met die opstelling. Ibra en Pato loopt gewoon heel de verdediging eraf met die opstelling echt vreemd
Iemand een idee of dat ne cheat tactiek is of een goede tactiek voor daar tegen te spelen. Ik won bijna altijd van hem maar na die opstelling nooit meer ...
Iemand idee ?
