Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flatline

Legacy Member
kunnen jullie online op ultimate team spelen zonder te crashen en als ik gewoon online speel heb ik dit niet

Gleke

Legacy Member
Killertux zei:
Ne hoge pas versturen naar uw targetman en voor een omhaal/schaartrap L2+O.

owke straks eens testen :)
ik speel voor de moment met handmatig voorzetten min voorzetten geraken maar voor 10% bij mijn spitsen :) altijd juist te ver of net te slap =(

Killertux

Legacy Member
Gleke zei:
owke straks eens testen :)
ik speel voor de moment met handmatig voorzetten min voorzetten geraken maar voor 10% bij mijn spitsen :) altijd juist te ver of net te slap =(

En bij ne lage voorzet over de grond, ajje dan L2+O gebruikt, doetie zo een zalig hieltje :love:

Gleke

Legacy Member
en hoe doe je nu weer lage voorzet ?
het is weer 3 maanden geleden dat ik fifa gespeelt heb :p

Killertux

Legacy Member
Gleke zei:
en hoe doe je nu weer lage voorzet ?
het is weer 3 maanden geleden dat ik fifa gespeelt heb :p

Da... wetek zelf nie :p

Ik probeer meestal met X een pasje op maat :)

Reverz

Legacy Member
Gleke zei:
en 2x is naar de eerste paal zeker ?
Yes, 2x is naar de eerste paal.

Daarnet in Ultimate Team overigens de zo'n 25k gold pack open gedaan "How Great is that?" trophy gehaald. Ding is zo bugged als maar zijn... der zat helemaal geen player uit het team of the week in... pack zelf was overigens gene vette. Wel de nieuwe versie van Cissé (QPR) maar that's about it, 2 andere rares waren prullen :sad:

Also: ik was trainers aan het opkopen voor contract boosts... is dat nen bug bij mij of staat er nu echt ne foto van Adri Koster met als Naam Bob Peeters bij? :/

StaR

Legacy Member
Wil ik 1x een pakketje opendoen in ultimate team.Een gold.
Denk ik in mezelf:"Please een inform please een inform"
Wie zie ik?
Inform giovinco :D

HOPLON

Legacy Member
Reverz zei:
Yes, 2x is naar de eerste paal.

Daarnet in Ultimate Team overigens de zo'n 25k gold pack open gedaan "How Great is that?" trophy gehaald. Ding is zo bugged als maar zijn... der zat helemaal geen player uit het team of the week in... pack zelf was overigens gene vette. Wel de nieuwe versie van Cissé (QPR) maar that's about it, 2 andere rares waren prullen :sad:

Also: ik was trainers aan het opkopen voor contract boosts... is dat nen bug bij mij of staat er nu echt ne foto van Adri Koster met als Naam Bob Peeters bij? :/

Genen bug, der is gewoon een foutje met die card :)

Er zijn ook nog kaarten met adri e bob die wel juist zijn.

miekju

Legacy Member
Is het überhaupt slim om zo'n packs te kopen? Al stuk of 50 gekocht maar nog maar een speler of 3 uit gekomen die ik voor + 1K (brons wel) kon verkopen.

Overigens nog een vraag: heb nu een bronzen team die alles kapot speelt. Tijd dus om een silver squad te bouwen. Hoe pak je dit best aan? Silver spelers in je bronzen squad inpassen en zo een volledig silver team bouwen?

poochie

Legacy Member
Ik heb gewoon een silverteam aangekocht dat goed bij elkaar hing, maar nog niet met de grootste toppers. En zo rustig uitgebouwd..

Joske_Be

Legacy Member
HELP !

Ik heb een vraag ik speel nu een tijdje tegen een maat en in begon won ik zo goed als alles...

Maar nu hij pakte Ac Milan en speelt met een opstelling 5-2-1-2.
En geloof mij hij is onverslaanbaar er mee ik snap er niks van die ploeg is plots supersterk met die opstelling. Ibra en Pato loopt gewoon heel de verdediging eraf met die opstelling echt vreemd :o

Iemand een idee of dat ne cheat tactiek is of een goede tactiek voor daar tegen te spelen. Ik won bijna altijd van hem maar na die opstelling nooit meer ...

Iemand idee ?

Anoniem06

Legacy Member
Joske_Be zei:
HELP !

Ik heb een vraag ik speel nu een tijdje tegen een maat en in begon won ik zo goed als alles...

Maar nu hij pakte Ac Milan en speelt met een opstelling 5-2-1-2.
En geloof mij hij is onverslaanbaar er mee ik snap er niks van die ploeg is plots supersterk met die opstelling. Ibra en Pato loopt gewoon heel de verdediging eraf met die opstelling echt vreemd :o

Iemand een idee of dat ne cheat tactiek is of een goede tactiek voor daar tegen te spelen. Ik won bijna altijd van hem maar na die opstelling nooit meer ...

Iemand idee ?

Mag ik eens spelen tegen u maat? Ik zal het u direct weten zeggen ;)

Wat is zijn PSN?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan