Archief - First 9Lives Secret Retro Santa

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Budget Secret Retro Santa


  • Totaal aantal stemmers
    39
  • Opiniepeiling gesloten.

Private Joker

Legacy Member
Dat moet zeker lukken als we die op tijd versturen. Ik zal dan wel op tijd een reminder posten dat de pakjes binnen moeten.
Lijstje mag worden opgestuurd, maar zoals je zei, kan er nog vanalles veranderen... Die veranderingen kan je uiteraard nog steeds aanpassen.
Wanneer denken jullie dat de lijsten moeten worden verdeeld? Binnen het rommelmarktseizoen nog zou handig zijn, maar misschien veel te vroeg...

KillingRaptor

Legacy Member
Dat is inderdaad wel een goede vraag. Want als ik iets zou vinden wat op mijn lijstje zou komen voor een goede prijs zou ik het natuurlijk wel meenemen... Want je weet natuurlijk nooit wat de andere persoon voor je heeft gekocht.

BiZi

Legacy Member
Persoonlijk vind ik dit zeer moeilijk in te schatten... Als ge namelijk iets voor een goede prijs ziet liggen... dan pak je het mee.

Ik zou eerlijk gezegd met de lijstjes wachten tot eind oktober ofzo. Zo hebben we nog 6a7 weken om alles tijdig te zoeken. Uiteraard is het rommelmarkt seizoen dan voorbij, maarja... wat kan je dezer dagen nog vinden op een rommelmarkt?

Aan u de keuze uiteraard hé :)

grts A

Claudio VO

Legacy Member
lijsten ingeven vanaf begin sept. ofzo . wijzigingen mogelijk tot eind sept.
dan hebben we nog okt - nov - dec.
in deze 3 maand kunnen we nog het één en het ander op de kop tikken . mss. hebben we zelf wel iets liggen dat we kunnen cadeau doen als het moet.

BiZi

Legacy Member
Btw, als je een kleine lijst doorgeeft, weet je al bijna zeker wat je gaat krijgen... dus is het verassingseffect grotendeels weg.

Als je een te groot lijsje geeft, blokkeer je zelf een aantal aankopen...

Misschien een richt aantal meegeven? 10/15/20 items?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Je hebt mijn nick verkeerd geschreven in de lijst PJ :sad: :unsure:

(een 'e' teveel)

JimmyPatterson

Legacy Member
Wanneer gaan de 'inschrijvingen' sluiten?:p Kwestie dat we een even aantal mensen hebben hé :unsure:

Private Joker

Legacy Member
Waarom moet je een even aantal mensen hebben?

1->2->3->4->5->6->7->8->9->10->11->12->13->1

Zo worden de cadeau's gekocht...

Ik luister naar nog wat voorstellen voor data en zal het dan eens bekijken!

@Pinky, I'm soooooo sorry...

Ringo

Legacy Member
Ik zou ook het liefst het lijstje toch binnenkrijgen ergens rond eind september/begin oktober...zo is er bvb. op 22-23 oktober FACTS te Gent waar je soms ook wel iets van retro kunt vinden :)

killyourzone

Legacy Member
Ik wil ook wel meedoen, altijd leuk cadeautjes! Is het enkel retro games of ook retro game gerelateerd spul of...?

Private Joker

Legacy Member
killyourzone zei:
Ik wil ook wel meedoen, altijd leuk cadeautjes! Is het enkel retro games of ook retro game gerelateerd spul of...?

Concept:

- Iedereen die wil meedoen geeft zijn lijstje door van items die hij of zij nog zoekt. Dit kan gaan van games tot marchandise, van consoles tot kledij. Liefst uitgebreid genoeg zodat er voor jouw Santa keuze genoeg is. Probeer ook niet onredelijk te zijn in de zeldzaamheid van je items.

killyourzone

Legacy Member
Sorry... Moet eens leren om opening posten beter te lezen... :$

Dus een dvd of iets dergelijks mag je ook op je lijstje zetten?

Private Joker

Legacy Member
Uiteraard, maar probeer het games gerelateerd te houden. Over het aantal items kan gediscussieerd worden, maar ik denk niet dat er een beperking zou moeten op staan.

Indien mensen nu al hun lijstje willen opstellen of doorsturen dan kan dat. Wat handig zou zijn als je mij niet wil bestoken met wekelijkse updates is een online wanted lijst en me daarvan de link sturen. Op mijn blog bijvoorbeeld staat zo'n lijst en ik zal die waarschijnlijk wat grondiger invullen naargelang we dichter bij eindejaar komen.

Nirron

Legacy Member
Ik ga meedoen. Natuurlijk als ik toegelaten word aangezien mijn itrader laag is.
Maar ben wel dagelijks actief op het forum.. dan toch voornamelijk het retrogedeelte. :)

s_kaiba

Legacy Member
Is idd wel tof mij mag je gerust ook wel bij dat lijstje zetten ;)

Ringo

Legacy Member
Private Joker zei:
Indien mensen nu al hun lijstje willen opstellen of doorsturen dan kan dat. Wat handig zou zijn als je mij niet wil bestoken met wekelijkse updates is een online wanted lijst en me daarvan de link sturen. Op mijn blog bijvoorbeeld staat zo'n lijst en ik zal die waarschijnlijk wat grondiger invullen naargelang we dichter bij eindejaar komen.

Misschien best werken met deadlines?

Private Joker

Legacy Member
Deadlines zijn uiteraard noodzakelijk. Ik moet nog eens kijken wanneer ik die ga zetten juist om een evenwicht te vinden tussen genoeg tijd om dingen te zoeken en genoeg tijd om niet telkens je lijst te moeten updaten.

@Nirron, pm me even aub.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan