Private Joker
Legacy Member
Dat moet zeker lukken als we die op tijd versturen. Ik zal dan wel op tijd een reminder posten dat de pakjes binnen moeten.
Lijstje mag worden opgestuurd, maar zoals je zei, kan er nog vanalles veranderen... Die veranderingen kan je uiteraard nog steeds aanpassen.
Wanneer denken jullie dat de lijsten moeten worden verdeeld? Binnen het rommelmarktseizoen nog zou handig zijn, maar misschien veel te vroeg...
Lijstje mag worden opgestuurd, maar zoals je zei, kan er nog vanalles veranderen... Die veranderingen kan je uiteraard nog steeds aanpassen.
Wanneer denken jullie dat de lijsten moeten worden verdeeld? Binnen het rommelmarktseizoen nog zou handig zijn, maar misschien veel te vroeg...

ad: 
Kwestie dat we een even aantal mensen hebben hé 

