Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mazzi

Legacy Member
Enorm frustrerende doch geniale match achter de rug :)

5e ronde van beker van België met Waasland-Beveren tegen een ploeg die normaal geen probleem mocht vormen.
Tegenstanders beginnen sterk aan de match en de scheidsrechter begint er ook sterk aan *kuch*
Geweldig veel gele kaarten getrokken en in de 2e helft (terecht) rood voor 1 van mijn spelers.
Uiteindelijk na 90 minuten 1-1 en ik dus met 10 man.
In de eerste helft van de verlengingen maakt tegenstander 1-2, ik al volledig met de stress (ondertussen had al bijna de helft van mij spelers geel gepakt + 2 blessures)
2e helft van de verlengingen gans in de stress, 2 afgekeurde goals door buitenspel én nog een rode kaart voor protest, nu dus met 9, ik werd helemaal zot.
Dan uiteindelijk in de extra tijd van de 2e helft van de verlengingen maakt mijn diepste spits nog een goal en winnen we de penalties met 5-6.

Ge-wel-dig!

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Net een vriendschappelijk duel gespeeld tegen een Franse ploeg met wel een mooie team naam moet ik zeggen. Namelijk "Poiré sur Vie". Die wil ik ook wel eens coachen, :p

Sir.Killalot

Legacy Member
mazzi zei:
Enorm frustrerende doch geniale match achter de rug :)

5e ronde van beker van België met Waasland-Beveren tegen een ploeg die normaal geen probleem mocht vormen.
Tegenstanders beginnen sterk aan de match en de scheidsrechter begint er ook sterk aan *kuch*
Geweldig veel gele kaarten getrokken en in de 2e helft (terecht) rood voor 1 van mijn spelers.
Uiteindelijk na 90 minuten 1-1 en ik dus met 10 man.
In de eerste helft van de verlengingen maakt tegenstander 1-2, ik al volledig met de stress (ondertussen had al bijna de helft van mij spelers geel gepakt + 2 blessures)
2e helft van de verlengingen gans in de stress, 2 afgekeurde goals door buitenspel én nog een rode kaart voor protest, nu dus met 9, ik werd helemaal zot.
Dan uiteindelijk in de extra tijd van de 2e helft van de verlengingen maakt mijn diepste spits nog een goal en winnen we de penalties met 5-6.

Ge-wel-dig!

Nice!

Ik heb gelijk nog nooit kaarten gezien voor protest in mijn matchen (zowel voor mezelf als voor de tegenstander).

Fiezik

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Nice!

Ik heb gelijk nog nooit kaarten gezien voor protest in mijn matchen (zowel voor mezelf als voor de tegenstander).

Ik wel maar komt niet zo vaak voor...

Net Zweden even ingemaakt met België met 1-7 :)

Timaeus

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Nice!

Ik heb gelijk nog nooit kaarten gezien voor protest in mijn matchen (zowel voor mezelf als voor de tegenstander).

Je hebt dat toch veel dat je een gele krijgt voor protest? Rood komt inderdaad wel niet zoveel voor, maar toch al meermaals gezien (wat zegt dat dan over mij :()

Sir.Killalot

Legacy Member
Hoh ja, ik krijg meestal een heleboel kaarten, maar precies toch nog nooit een melding gezien van een kaart voor protest.

Ik heb ook wel geen enkele speler die als eigenschap "protesteert bij de refs" heeft.


Misschien moet ik er gewoon eens op letten. Kan goed zijn dat ik dat gewoon niet "registreer" :p.

puni

Legacy Member
Gebeurt wel regelmatig. Hangt er ook wat van af, als ge in uw competitie alles kapotspeelt zal het waarschijnlijk vooral bij de tegenstander gebeuren. Bij klagen na 'onterechte' strafschoppen of afgekeurde doelpunten valt het vaak voor. Eventueel bij rode kaarten ook, maar weinig.

Général Zantas

Legacy Member
Net begonnen met PSG, iemand enkele betaalbare (max 8 miljoen €) toptalenten in het eerste seizoen?

ToasT

Legacy Member
Pff, wil ik spelers wegkopen bij Club, weigeren ze alles. Uiteindelijk toch zover gekregen dat ze willen onderhandelen. Vragen ze wel geen 150.000.000€ voor mijn vroegere buitenspeler.
Hun nieuw stadion moet onmiddellijk afbetaald worden :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Amai ik heb mijne seizoensstart ni gemist met een 6/9 ^^ zelfs in st truiden gaan winnen met 0-1 en die waren top 6 vorig seizoen :)

Heb mijne topverdediger wel dubbel loon moete geven. Zit nu aan 1.8k, contract voor 5j en is nu al 675k waard. Hopelijk kan ik hem houde tot hem een miljoen waard is ;)

ToasT

Legacy Member
ToasT zei:
Pff, wil ik spelers wegkopen bij Club, weigeren ze alles. Uiteindelijk toch zover gekregen dat ze willen onderhandelen. Vragen ze wel geen 150.000.000€ voor mijn vroegere buitenspeler.
Hun nieuw stadion moet onmiddellijk afbetaald worden :D
Nieuwe SSD in mijn pc gestoken, maar vergeten van mijn laatste savegame te houden. De laatste 2 maanden die ik heb gespeeld, zijn dus foetsie, geen CL winst, geen manager van ManU geworden, ... :cry:

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Ik ga de laatste 4 wedstrijden in van het seizoen. Al bij al een middelmatig seizoen gedaan. Ik sta nu samen met Bayern Munchen op kop met allebei 63 punten. Maar had ik niet zoveel punten laten liggen de laatste wedstrijden dan had ik nu al normaal kampioen geweest. In de beker er echt al vroeg uitgegaan tegen Hoffenheim (weeral na strafschoppen -.-), en in de Champions League 3de geworden in een groep met. Real Madrid, Man United en Marseille. In de Europa League er wel direct uit jammer genoeg.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Gistere zelfs thuis genk met weer 1-0 op zij gezet. Daum scores ma sta 6e nu :D

GianniK

Legacy Member
Net de Afrika Cup gewonnen met Kameroen en plots wil bijna iedereen me als bondscoach! Maar ik zal toch blijven, want ik wil graag het WK winnen met Kameroen.

dadash

Legacy Member
VargasFan zei:
Net de Afrika Cup gewonnen met Kameroen en plots wil bijna iedereen me als bondscoach! Maar ik zal toch blijven, want ik wil graag het WK winnen met Kameroen.

Nice, ik ben ook bondscoach van Kameroen. Welke formatie speel je?

Ik gebruik momenteel een 4-1-2-1-2 (smalle ruit in het midden) wegens gebrek aan goede flankspelers.

GianniK

Legacy Member
dadash zei:
Nice, ik ben ook bondscoach van Kameroen. Welke formatie speel je?

Ik gebruik momenteel een 4-1-2-1-2 (smalle ruit in het midden) wegens gebrek aan goede flankspelers.

De gewone 4-4-2 die zeer goed werkt, toch al grote zeges mee geboekt

Quecera

Legacy Member
Ik snap niet hoe sommige mensen dit hier zelfs willen spelen, door de reden dat ze alles skippen en onmiddelijk naar de volgende match gaan. Hoor hier mensen bezig die al in het jaar 2027-2032 zitten :| In FM09 zat ik pas aan 2018 na 2 jaar & in FM11 in 2016 na anderhalf jaar.

Cheaten jullie ofzo om al die prijzen te kunnen pakken zonder enig moeite te doen? Adhv. Database Editors vb.? Tussen 2 matchen door doe ik zeker 5 tot 20 verschillende acties, er zit ongeveer 10-20 minuten tussen elke match :P En zo win ik wel prijzen. Vroeger lukte mij dat nooit omdat ik ook altijd haastig van match naar match wou gaan en alle instellingen liet staan match na match.

Benieuwd naar de antwoorden :o
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan