mazzi
Legacy Member
Enorm frustrerende doch geniale match achter de rug 
5e ronde van beker van België met Waasland-Beveren tegen een ploeg die normaal geen probleem mocht vormen.
Tegenstanders beginnen sterk aan de match en de scheidsrechter begint er ook sterk aan *kuch*
Geweldig veel gele kaarten getrokken en in de 2e helft (terecht) rood voor 1 van mijn spelers.
Uiteindelijk na 90 minuten 1-1 en ik dus met 10 man.
In de eerste helft van de verlengingen maakt tegenstander 1-2, ik al volledig met de stress (ondertussen had al bijna de helft van mij spelers geel gepakt + 2 blessures)
2e helft van de verlengingen gans in de stress, 2 afgekeurde goals door buitenspel én nog een rode kaart voor protest, nu dus met 9, ik werd helemaal zot.
Dan uiteindelijk in de extra tijd van de 2e helft van de verlengingen maakt mijn diepste spits nog een goal en winnen we de penalties met 5-6.
Ge-wel-dig!

5e ronde van beker van België met Waasland-Beveren tegen een ploeg die normaal geen probleem mocht vormen.
Tegenstanders beginnen sterk aan de match en de scheidsrechter begint er ook sterk aan *kuch*
Geweldig veel gele kaarten getrokken en in de 2e helft (terecht) rood voor 1 van mijn spelers.
Uiteindelijk na 90 minuten 1-1 en ik dus met 10 man.
In de eerste helft van de verlengingen maakt tegenstander 1-2, ik al volledig met de stress (ondertussen had al bijna de helft van mij spelers geel gepakt + 2 blessures)
2e helft van de verlengingen gans in de stress, 2 afgekeurde goals door buitenspel én nog een rode kaart voor protest, nu dus met 9, ik werd helemaal zot.
Dan uiteindelijk in de extra tijd van de 2e helft van de verlengingen maakt mijn diepste spits nog een goal en winnen we de penalties met 5-6.
Ge-wel-dig!

)
toptalenten in het eerste seizoen?


ad: