Archief - Football Manager 2018

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GemaneDude

Legacy Member
Waelvis zei:
Mijn bestuur blijft weigeren om een nieuw stadion te zetten. (Uitbreiden is onmogelijk).

Stadion is elke match uitverkocht. En ze geven als reden van de weigering dat de fanbase niet groot genoeg is.


Mijn plan om met RSCA de CL te winnen is nog in de running.
Net 2e geworden in een poule met PSG, Dortmund en Dynamo Kiev. Laatste match kunnen winnen van PSG die al zeker waren.


M'n 16-jarige talentjes die ik in het begin aangekocht heb beginnen serieus te renderen.
En Yari Verschaeren is een serieus beest. Zit al bij de nationale ploeg ondertussen.

Ik heb Verschaeren ook bij OHL, is inderdaad een aanwinst!

Trossard overigens gekocht voor 17 miljoen, moest hem er absoluut bijhebben. :D

DwightSchrute

Legacy Member
Zelf aan een journeyman serie bezig. Zit momenteel in 2023 bij Antwerp aan het strijden om in play-off 1 te raken en hopelijk zo Europees te spelen volgend jaar.

De ploegen die ik gecoacht heb tot nu toe zijn:

Patro Eisden (3e klasse Belgie)
FC Nitra (2e klasse Slowakije)
Olimpik Donetsk (2e klasse Oekraine)
Antwerp (1e klasse Belgie)

Indien ik Europees speel volgend jaar blijf ik bij Antwerp. Indien ik het niet haal zal ik andere oorden opzoeken.
Onder andere Atalanta & Grashoppers hebben me reeds gecontacteerd dus opties zijn er.

DwightSchrute

Legacy Member
Update: Aanbieding gekregen van Gent voor de laatste speeldag van de reguliere competitie terwijl ik met Antwerp op een 7e plaats 1 punt achter Gent stond. Op de laatste speeldag won ik tegen Gent na hun aanbieding af te slaan.

Uiteindelijk een goeie zet gebleken want niemand minder dan Zenit Sint Petersburg offerde me een job aan. Hier sta ik nu 1e in Rusland na 8 speeldagen. Enige nadeel is geen Europees voetbal dit jaar.

Général Zantas

Legacy Member
11cbfrc.jpg


Godver wat een kutspel is het soms toch :D
En dan te denken dat ik het zelf zonder 5 basisspelers moest doen! (blessures voor Onana, Tagliafico, Tadic, De Ligt en Dolberg)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan