GemaneDude
Legacy Member
Waelvis zei:Mijn bestuur blijft weigeren om een nieuw stadion te zetten. (Uitbreiden is onmogelijk).
Stadion is elke match uitverkocht. En ze geven als reden van de weigering dat de fanbase niet groot genoeg is.
Mijn plan om met RSCA de CL te winnen is nog in de running.
Net 2e geworden in een poule met PSG, Dortmund en Dynamo Kiev. Laatste match kunnen winnen van PSG die al zeker waren.
M'n 16-jarige talentjes die ik in het begin aangekocht heb beginnen serieus te renderen.
En Yari Verschaeren is een serieus beest. Zit al bij de nationale ploeg ondertussen.
Ik heb Verschaeren ook bij OHL, is inderdaad een aanwinst!
Trossard overigens gekocht voor 17 miljoen, moest hem er absoluut bijhebben.

