Wimme46
Legacy Member
hatetn zei:wat zit jij nu te klagen. muziek kan je altijd afzetten.
KW of pk kun je ook altijd zelf instellen.
klagen om te klagen kan iedereen, maar heb je er ooit aan gedacht om even 2 sec in de opties te kijken?
ik vraag het me af, heb de game nog niet in mijn bezit
op mijn FM3 kan ik enkel de power in KW zien, niet in PK om te zetten bij mij


