Archief - Forza Motorsport 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wimme46

Legacy Member
hatetn zei:
wat zit jij nu te klagen. muziek kan je altijd afzetten.
KW of pk kun je ook altijd zelf instellen.

klagen om te klagen kan iedereen, maar heb je er ooit aan gedacht om even 2 sec in de opties te kijken?

ik vraag het me af, heb de game nog niet in mijn bezit
op mijn FM3 kan ik enkel de power in KW zien, niet in PK om te zetten bij mij

hatetn

Legacy Member
Wimme46 zei:
ik vraag het me af, heb de game nog niet in mijn bezit
op mijn FM3 kan ik enkel de power in KW zien, niet in PK om te zetten bij mij

op mijn forza 3 ging dat wel. weeral eerst kijken in de settings voordat je klaagt.

shumi-

Legacy Member
forza 4 in huis,maar mijn gamertag is nu gehacked,aan het bellen met ms atm ^^

Wimme46

Legacy Member
hatetn zei:
op mijn forza 3 ging dat wel. weeral eerst kijken in de settings voordat je klaagt.

dus jij krijgt van elke wagen steeds je PK's ipv Kw's te zien? sterk!
km/h naar mph is gn probleem om te switchen maar kw naar pk ni gelukt

.z.

Legacy Member
Gamemania mag men pre-order van de lce ergens steken waar de zon niet schijnt. Ben hem voor 20€ minder ook in de MM oostakker gaan halen... Lagen nog een 8-tal exemplaren.

ralleke

Legacy Member
Hoe installeer je de 2de disc? Als ik die erin steek komt er altijd please insert disc 1 en dan start gewoon disc1

Jonas89

Legacy Member
Spijtig is hier nergens in de buurt een MM, Oostakker is hier niet bij de deur. Gekohct in FRS voor 60 euro

Jonas89

Legacy Member
ralleke zei:
Hoe installeer je de 2de disc? Als ik die erin steek komt er altijd please insert disc 1 en dan start gewoon disc1

Moet je via disc 1 doen via het hoofdmenu

Luke-san

Legacy Member
Ben al iets minder enthousiast over Bart Smit.
Net uitgepakt en ik heb een deuk in de metalen cover.
Hij werd in een gewatteerde envelope geleverd en heb er 72 sneuro's voor betaald. Kunnen ze zoiets niet in een klein doosje steken?

Master S

Legacy Member
Luke-san zei:
Ben al iets minder enthousiast over Bart Smit.
Net uitgepakt en ik heb een deuk in de metalen cover.
Hij werd in een gewatteerde envelope geleverd en heb er 72 sneuro's voor betaald. Kunnen ze zoiets niet in een klein doosje steken?

Gewoon de deuk eruit "kloppen" met zo'n zachte hamer. Ik verzamel Blu-ray Steelbooks en regelmatig zit er ook eens een deuk in en de meeste zijn makkelijk zelf op te lossen.

Luke-san

Legacy Member
Master S zei:
Gewoon de deuk eruit "kloppen" met zo'n zachte hamer. Ik verzamel Blu-ray Steelbooks en regelmatig zit er ook eens een deuk in en de meeste zijn makkelijk zelf op te lossen.

Was het maar zo simpel. Aan de binnenkant zit de plastiek waar de dvd's inpassen en je krijgt die precies er zomaar niet uit. Als ik het goed bekijk is het een vouw.
Heb ze al een mail gestuurd. Eens zien wat ze ervan zeggen.

Hornymoose

Legacy Member
Cerulean zei:
Ik denk echt niet dat een prijs in zo'n folder hen ertoe verplicht om het voor die prijs te verkopen, als hij in de winkel duurder staat. Maar kan mij vergissen. Wil wel weten hoe dat afloopt enzo :p

Zijt maar zeker van wel, dat bewijs GOED! bijhouden, ze zijn verplicht te verkopen aan die prijs van in de folder dus.

Master S

Legacy Member
Luke-san zei:
Was het maar zo simpel. Aan de binnenkant zit de plastiek waar de dvd's inpassen en je krijgt die precies er zomaar niet uit. Als ik het goed bekijk is het een vouw.
Heb ze al een mail gestuurd. Eens zien wat ze ervan zeggen.

Op internet staan er genoeg filmpjes hoe je die binnencase eruit krijgt ;)

Ik denk trouwens dat ge het zult moeten houden, op Bart Smit site kunt ge hem niet meer bestellen, dus wss uitverkocht :oink:

Crosseyed_Hobo

Legacy Member
die extra DLC autos die bij de LE zitten heb je die direct in je garage of heb je die gewoon vrijgespeeld en moet je ze nog kopen ingame?

Destroyer

Legacy Member
fuck wat ben ik een idioot, LE gepreorderd bij consoleshop een dikke maand geleden maar vandaag tot de conclusie gekomen dat ik die helemaal vergeten te betalen ben :doh::doh::doh:

waar verkopen ze nog LE's? kga morgen op strooptocht. regio halle, ninove, geraardbergen

Darks

Legacy Member
Vervelend dat hier geen MM in de buurt is, toch wel een verschil. Nu goed zo heel af en toe betaal ik wel eens de volle pot in de GM omdat ik geen zin heb om te wachten op overzeese levering.

Heb intussen 2 seizoenen gedaan, speelt echt lekker. Lijkt me dat het snelheidsgevoel ook een stuk beter is, heb een testje op de ring gedaan met een M3 race car (R3), man man.

Maar goed, ben voort doen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan